Režie:
Jacques AudiardKamera:
Stéphane FontaineHudba:
Alexandre DesplatHrají:
Marion Cotillard, Matthias Schoenaerts, Armand Verdure, Bouli Lanners, Céline Sallette, Corinne Masiero, Jean-Michel Correia, Fabien Baïardi (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Alimu (Matthias Schoenaerts) byl do péče svěřen jeho pětiletý syn, ale se Samem (Armand Verdure) se sotva znají a ocitají se bez domova, bez peněz a bez přátel. A tak se Ali uchýlí ke své sestře Anně (Corinne Masiero) do jihofrancouzského města Antibes. Tam najednou život vypadá snadnější a zalitý sluncem. Ali, muž impozantní velikosti a síly, dostane práci jako vyhazovač v nočním klubu a Sam začne chodit do školy. V klubu se Ali seznámí s rezervovanou Stephanie (Marion Cotillard), která ve vodním parku vystupuje s kosatkami. Ani Stephanie, ani Ali zatím netuší, že každému z nich se vlastní svět již brzy zhroutí a jediné, co je může zachránit, je vzájemná blízkost. (oficiální text distributora)
(více)Videa (6)
Recenze (341)
Na tento film som bol zvedavý iba kvôli Marion Cotillard a nebol som sklamaný. Marion zahrala svoj part presvedčivo a okrem nej som už nenašiel nič zaujímavé. To sa mi stáva aj u iných filmov, ale tento trval celé dve hodiny a mohol by pokojne slúžiť ako test vytrvalosti a sily vôle. Niektorí ho vnímajú ako romantický film, iní ako sociálnu drámu, ja som ho vnímal ako nezaujímavý príbeh (vlastne dva paralelné, vzájomne sa občas preplietajúce príbehy) nezaujímavých ľudí, ktorí sa boria s problémami, ktoré mi sú cudzie. Je mi ľúto, ale za takýchto podmienok ma film nedokáže nadchnúť. ()
,,JESTLI V TOM CHCEŠ POKRAČOVAT, TAK JEDINĚ JAKO DOSPĚLÍ LIDÉ. NARÁŽÍM NA OHLEDUPLNOST. VÍŠ, CO TO JE. SE MNOU JSI VŽDYCKY OHLEDUPLNÝ. JESTLI V TOM BUDEME POKRAČOVAT, TAK NE JAKO BARBAŘI“..... /// Stéphanie je milá holka, která si po události s kosatkou nemusí stříhat nehty na nohách. Ali zase našláplej nadsamec, ale trochu mu to hapruje jako rodičovi. Uvádějící úvod, kterak a jak a co … a čekám, že se to konečně rozjede. Jo, když se člověk tak sám plazí po bytě, život dostává jinej rozměr. No a dál? Tak vám nevím. Příběh ze života 2 lidí, každej je svým způsobem postiženej, celkem fajn se na to (jednou) kouká, ale myslím, že to v mejch očí nezachrání ani hodně toho sexu ani rvaček. Nedotknutelní byli vtipný, Skafandr a motýl neskutečně uvěřitelný a lidský, ale tohle? Jako že život je zvláštní? Von jen ten příběh Aliho by stačil na vobyčejnej film a bohužel ani přítomnost Stéphanie z něj nedělá něco vyjimečnýho. Možná to náročnější publikum, který vocení život v tragédii s důrazem na dojemnej závěr…. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Fascinujou mě nohy (tak proč?... jo takhle..) . 2.) Moje holka je Robocop. 3.) Thx za titule ,,larelay“ a ,,Radka“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ * ()
Tak to vyzerá, že na Francúzskych producentov budem musieť zmeniť názor. Po úspešnej odozve z filmu Nedotknuteľní doliahla ku mne ďalšia úspešná dramatická vlna s presvedčivým životopisným spracovaním. Ľahko čitateľný začiatok kde hneď bolo jasné kto komu padne do oka, vystriedali nečakané a úžasne momenty. Vystúpenie kosatiek, bol prvý exkluzívny ťah a druhý keď dokázali ponúknuť sexuálnu scénu medzi ženou bez nôh a jej novým priateľom. Voľba vtiahnuť do poriadne prepleteného uzla zvieratá bolo dobrým odľahčením a tak isto striedanie životných momentov, ktoré raz boli milé, romantické a raz pomaly vyrazili človeku dych, či už to bol tragický úraz mladej ženy, či záverečná nepozornosť nie najlepšieho otca. Posledným oživujúcim doplnením bola návšteva v tanečnom klube s reálnym ozvučením (v tú chvíľu som mal pocit, že som priamo tam). S neznámami hercami sa táto dráma dostala do užšieho výberu náročnejších filmov, ktoré dokážu v človeku vzbudiť niečo nezvyčajné. Za mňa 80% ()
Audiard je opravdu skvělý režisér. Právě jakousi téměř hmatatelnou čistotu režie na jeho filmech (zejména na posledních dvou) obdivuji nejvíc. Všechno krásně šlape a hladce plyne, scény jsou ideálně dlouhé, informace jsou dávkovány v naprosto přesných dávkách - ani moc, ani málo. A navíc vždy po určitém časovém bloku nastoupí hudební intermezzo s parádně vybraným songem. Také oba dva hlavní herci byli výborní, ale svým výkonem mě ale dostal hlavně Matthias Schoenaerts - tomu chlápkovi jsem věřil doslova každý pohyb, ani jednou mě nenapadlo, že "jenom hraje". I po emoční stránce to režisér hezky vybalancoval, není to ani ždímačka slz, ani chladný art. Přesto mi ve všech Audiardových filmech chybí nějaký faktor, který by mě přiměl dát pět hvězd, něco co by mě opravdu dostalo. Třeba příště, už teď se těším na jeho další film. ()
Nezralý otec bez bytu, práce i peněz dostane do péče malého syna, ke kterému necítí žádné pouto. Cestou stopem za příbuznými se živí odpadky a krádežemi, na místě pak prošlými jogurty, které nosí chlapcova teta z práce. Přesunem na jih se šedý obraz i věcná nálada mírně projasní, muž si najde práci vyhazovače v nočním klubu a tam potká zbitou návštěvnici, vystupující ve vodním parku s kosatkami. Pouťová show je skvěle nasnímaná od hýřivých barev roztleskávaček k záběrům pod hladinou, které se z velebného ticha velmi rychle přenesou do kalné krve a probuzení v bílé nemocniční nicotě. ()
Galerie (53)
Zajímavosti (14)
- Během natáčení se Marion starala o svého pětiměsíčního syna, který byl zrovna v období, kdy probrečel téměř celé noci. Marion byla tedy i reálně velmi fyzicky i psychicky vyčerpaná, což si maskéři pochvalovali. (koog)
- Herečka Marion Cotillard sa zúčastňovala natáčania tejto snímky súčasne s druhou snímkou, a to Návrat Temného rytiera (2012). (MikaelSVK)
- Marion Cotillard prohlásila, že nesnáší natáčení sexuálních scén a jedná se obvykle o to nejhorší, co se dá na profesi herce najít. Ale v tomto filmu si naopak jako vůbec poprvé natáčení těchto scén užila. Cotillard řekla: „Chvěju se, cítím se velice špatně a chce se mi většinu času brečet, protože to nesnáším. Ale tady to bylo odlišné. Bylo to nutné pro mou postavu a díky tomu jsem byla štastná, že si mohla užít něco takového. Je to film o podstatě člověka, lásce a sexu. Takže bez těchto scén by filmu něco chybělo.“ (Linkyc)
Reklama