Reklama

Reklama

Češi v krizi v poločase

(TV film)

Obsahy(1)

Hodinový dokument o tom, jak nás zasáhla finanční a ekonomická krize, co nám přinesla, co nám vzala a jak nás změnila. Ve filmu režiséra Pavla Doležala se neodhalují příčiny krize, ale její důsledky. Globální krize zasáhla všechno a všechny. Na něco takového jsme nebyli připraveni a přiznejme si, že nikdo nic takového nečekal. Krize je v tomto smyslu jako přírodní pohroma. Má své postižené, oběti a hrdiny. Stejně jako povodeň představuje sílu, která nás chce v lepším případě prověřit, v horším zničit. Je nabita často dramatickými příběhy a osudy. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (4)

Olík 

všechny recenze uživatele

Takhle se dokument nedělá! Nebo se alespoň takhle nedělá dokument, který má udržet u obrazovky prostého tématem nezatíženého diváka! Hodinový bleší trh názorů létajících vzduchem jako vlaštovky na jaře bez jakékoliv známky atraktivity.I dokument dotýkající se takového tématu jakým je finanční a ekonomická krize musí mít nějaký lehký nádech příběhu, jinak nemá šanci vtáhnout do děje průměrného konzumenta. ()

igi B. 

všechny recenze uživatele

Jedna hvězdička jen za těch pár minut snad jediné ve filmu prezentované smysluplné stručné analýzy politoložky Vladimíry Dvořákové, stejně však alibisticky zahrané do autu, protože která vláda že prováděla to jí kritizované už nedořekla... Jinak zbytek filmu je zase jen takové bezpředmětné tlachání (komu tohle vlastně slouží, to rozmělnění reálné problematiky do rozbředlé a ve skutečnosti nicnevypovídající a nicneřešící maše?!?) všelijakých >výběrových< entit (že by hra na vyváženost?) - od výkřiků různého toho lumpenproletariátu a nářky nešťastně nezaměstnaného nepružného dělnictva - přes mudrování napapánků na veřejných financích např. soudruha Bělohradského, pokryteckého mudrlanta Havla, vychlastaného nefachčenka magora Magora a odkudsi ze záhrobí se vynořivšího mediálního žida Lustiga (jehož donekonečna kýmsi podivně dotované a vydávané a neprodejné knihy zabírají jen místo v regálech těch po očekávaném narovnání! dph údajně dobudoucna prýnutnězkrachujících knihkupectví) - přes blazeované kázání kněžoura Duky (o kolik desítek miliard Kč že to připraví nenažraná parazitní katolická církev veřejné rozpočty v následných >krizových< desetiletích?) - až po žvanění skutečných zločinců z nedávné i současné politické kleptokratické garnitury... . . . Kdo je Pavel Doležal (?) a jaká je zde role jakési agentury "PD MEDIA" (?!) si dohledej už laskavě každý sám! . . . A proč vlastně vznikl tenhle naprosto zbytečný film? Byl jedním z důvodů krom jiného další tunel na peníze televize veřejné služby? Howgh. - - - P.S. A co popřát zdejšímu manipulovatelnému stádečku a všelijakým účelovým >aktivistům< , ženoucím tuhle matérii do ratingových výšin? Komu není shůry dáno... Hezkou budoucnost! - - - - - (Poprvé viděno 27.10.2011 na >poločeském prostoru< , hodnocení 5. /po skončení filmu 1./, komentář zde jako první - 27.10.2011) ()

Reklama

pOne 

všechny recenze uživatele

Ten pelmel názorů na dané téma je celkem zajímavý. Člověka to donutí se zamyslet. A to je, myslím, dobře. Akorát mi to celé nepřipadalo jako dokumentární film, ale spíš jako takové entrée do pořadů typu Hyde Park nebo Otázky Václava Moravce. Tam také bývají posbírány názory různých odborníků a vypadá to podobně jako tento dokument. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Kaleidoskop názorů a myšlenek na téma současné ekonomické krize, ze kterého si pochopitelně podle svých životních zkušeností a politických názorů může každý vybrat to "své", ale ze kterého především vyplývá, že krize se netýká jen bankrotujících ekonomik např. na jihu Evropy, ale i zatraceně velkého množství lidských osudů u nás. Ředitel banky si může podle vlastních slov myslet, že krize znamená nákup nového auta nikoliv po třech, nýbrž po pěti letech, ale manželská dvojice, která přišle shodně o práci a na dveře jim klepe exekutor, to zkrátka vidí jinak. A z těch střípků zaznamenaných kamerou podle mě české elity nevycházejí dobře a to je ještě diplomaticky řečeno... Celkový dojem: 70%. ()

Galerie (10)

Reklama

Reklama