Reklama

Reklama

VOD (1)

Komisař Mattei (Daniel Auteuil) se chystá zatknout známý gang bankovních lupičů. Do střetu s policií ovšem zasáhne dobře ukrytý odstřelovač (Mathieu Kassovitz), který zastřelí několik policistů a díky kterému se zlodějům podaří uniknout. Jeden z nich je však vážně zraněn, což gang donutí ke změně plánu. Zatímco vyhledají lékaře (Olivier Gourmet), u kterého se ukryjí, komisař Mattei vyhlásí masivní pátrání... Vyšetřování komplikuje fakt, že záhadný odstřelovač de facto neexistuje a najít sebemenší důkaz, který by ho usvědčil, je takřka nemožné. S výsměchem do tváře je komisař Mattei nucen použít jiných prostředků, jak vraha usvědčit. (North Video)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (52)

tahit 

všechny recenze uživatele

Nic nadprůměrného, i když to sází na dobré herce. Nemusím ani dodávat, že francouzský kriminální film na gangsterské téma už není to, co býval. Kam se poděl ten pověstný galský esprit sedmdesátých a osmdesátých let? Čekal jsem více od kriminálního dramatu, a ono nic. Dějová stavba od prvního okamžiku spoléhá spíše na akci a střílečky. Postavy se zbytečně větví na dvě linie zločinů. Přitom sadistický doktor i bývalý odstřelovač jsou ledabyle načrtnuti. To děj dost oslabuje. Další z filmů, na který honem rychle zapomenu. ()

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Úvodní dialog komisaře se zatčeným zločincem sliboval výjimečný zážitek, ale pak se rozjel nepřehledný děj plný spousty bleskově načrtlých událostí v doprovodu iritujícího střihu. Placidova překombinovaná akční slátanina dává spřízněnému divákovi teprve s politováním poznat, že slavná éra francouzských krimi je dávno nenávratně pryč, dokonce výjimečně selhává i takový Daniel Auteuil, neb do role akčního hrdiny se při vší úctě nehodí. Povětšinou jsem sice nestíhal sledovat detaily, uvědomovat si souvislosti či zamýšlet se nad postavami, ale ono je to asi jedno, protože už scénář velmi plytce klouže po povrchu, mám pocit, že děj tu pro tvůrce slouží povětšinou spíše jako zástěra pro rádoby efektně nasnímanou akci. Vedle působivé temné atmosféry, která je ve výsledku prakticky k ničemu, zůstává jedním z mála kladů výkon Mathieua Kassovitze, který svou postavu odstřelovače obdařil nesmírně podmanivými hypnotickými pohledy. Kassowitz mě kromě samotného výkonu fascinoval i tím, že se mu něco tak výjimečného vůbec chce odvádět i v něčem takhle naprosto ubohém. Bez Kassovitze by zřejmě Snajpr u mě skončil na hranici odpadu. 35% ()

Reklama

agassi68 

všechny recenze uživatele

Protipól amerického Snajpera. Cítiť európske poňatie založené viac na psychológii postáv ako na bezbrehej akcii. Mathieu Kassovitz prekvapivo herecky prevalcoval Auteuila. Nebudem riešiť pravdepodobnosť takéhoto príbehu, či spájanie už videných scén z iných filmov. Dej sa posúva bez hluchých miest, muzika ho podporuje na 100%, akcia nechýba, záver nezmrvený. U mňa 85%. ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Mám ráda evropský neonoir, i když používá tak rychlý střih, že někdy scéna ještě nezačne a už ji střídá jiná. Jako vždy skvělý Auteuil nebyl překvapivě jediným uhrančivým hercem na scéně. Zato zcela zanikla Fanny Ardantová. Tento zřejmě nejtmavší film francouzské kinematografie mi sice nepatrně připomíná Sedm, ale stále zůstává evropský. ()

italka63 

všechny recenze uživatele

Pořád jsem se nemohla rozhodnout, nakolik ohodnotit tenhle režisérský počin Michele Placida, ale rozhodně tenhle temným zabarvením natočený film nebyl špatný. Komisař Mattei v podání Daniela Auteila má těžkou hlavu -přepadení banky, kdy práci policie zhatí evidentně špičkový snajpr a dilema, za jakých okolností zemřel jeho syn na misi v Afghánistanu? Co když všechno souvisí se vším, zvláště, když snajpr vlastně vůbec neexistuje...slušná krimi, s dobrými akcemi i hudbou. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (1)

  • Když Mattei (Daniel Auteuil) odhazuje ve scéně ve výtahu zbraň, je vidět, že v ní nemá zásobník. Stejně tak policita ve scéně, kdy je zatýkán Vincent Kaminski (Mathieu Kassovitz). (JohnSmith)

Reklama

Reklama