Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jack a Kate se milují. Uspořádali velkolepou svatbu a míří vstříc svému štastnému společnému životu, dokud se každý z nich neprobudí sám v zapečetěné cele bez dveří. Videa promítaná na zdech odhalují útržky jejich životů... Dvacátníci Kate a Jack budí dojem šťastného páru. Tak jako všichni s sebou však vláčí tajemství, která nejsou připraveni odhalit. Po svatbě se každý z nich probere z hlubokého a temného spánku v zabedněné místnosti bez oken a dveří. Uvnitř je pouze promítací plátno a monitor se dvěma tlačítky: na jednom stojí „ano", na druhém „ne". Hrůznou situaci ještě umocňuje sledování filmu odhalujícího útržky jejich společného života, které se objeví na obrazovce vždy, když monitor položí otázku. Každá další otázka je ještě podivnější a děsivější, než ta poslední. Brzy však začne být zřejmé, že právě absolvují tu nejbizarnější prověrku jejich vztahu. Odhalená tajemství je zavádějí hlouběji a hlouběji až tam, kde už nepůjde jen o zkázu jejich lásky, nýbrž i o samotný život. (HBO Europe)

(více)

Recenze (47)

kingik 

všechny recenze uživatele

Kdo lže, ten krade. A kdo lže ještě víc, tak možná i zemře. Kate (Ellen Hollman) a Jack (John Brotherton) si přísahali lásku a věrnost až za hrob, kterou stvrdili manželským slibem. Kdyba tak tušili, že zanedlouho jim místo líbánek kdosi neznámý přichystá ožehavou zkoušku manželské věrnosti ve smrtícím pekle pasti ze které není úniku. Neznámý věznitel jim na dálku klade nepříjemné otázky na jejichž pravdivém zodpovězení závisí jejich budoucí osud. Pokud možno správným zodpovězením otázky v jednoduchém stylu "ano - ne" (ve filmu je to anglická varianta s tlačítky Y/N) sami rozhodují o tom, co s nimi bude v uzavřeném prostoru dál a současně jim pouští skrytou kamerou natočená videa zachycující je v kompromitujících situacích. Mladí manželé se ocitli v programu, který na dřen jejich psychického vypětí zkoumá odolnost a pevnost jejich manželského svazku. Kdo čeká explicitnost ve stylu série "Saw" bude velmi zklamán. Film si vystačí pouze s psychickým nátlakem na hlavní aktéry a asi by mu nejlépe sedlo označení "psycho thriller", ačkoliv příměsi hororových subžánrů se úplně neztratily. Rovněž nečekat žádného šílence nebo geniálního vědátora, který dlouze vysvětluje důvod svého konání. O programu se nedozvíme zhola nic. I tak, pokud máte v oblibě thrillery ve kterých jsou lidé vystaveni psychickému a fyzickému teroru, tak tohle je další přírůstek v mírnější formě, kterému i přes určité obehrané prostředí nechybí originalita. Přesto filmu, i přes částečně invenční pojetí, citelně chybí nějaké ostřejší scény. Jen náznaky takových scén nestačí. Asi nejdrsnější scénou je, že manžel je celou dobu pobytu v cele paralyzován od pasu dolů a oproti tomu se manželka snaží explicitnost (téměř) dohnat akutním obnažením svého vysoustruhovaného těla. Na Ellen Hollman byl v tomhle ohledu skutečně příjemný pohled. Z hereckého hlediska se však nikdo z aktérů přes standardní "televizní" herectví nedostal. Logiku věci narušoval záhadný fakt, jak se lidem z programu podařilo natočit tolik skrytých videí, aniž by si manželé všimli něčeho podezřelého. Instalace kamer a pohyb neznámých osob v jejich okolí musel být přece očividný a navíc se jednalo o záběry z delší etapy života manželské dvojice, což kladlo nemalé nároky na přípravu a provedení. Zřejmě je lepší u filmu moc nenamáhat mozkové závity. Ty pak v závěru dostanou solidní úder. Pro vyústění filmu se nabízelo hned několik variant. Ustanovila se ta nejméně pravděpodobná, která nezapřela svoji inspiraci v italských telenovelách, když už se jedná o italský horor v americké koprodukci v poněkud televizním formátu. Když to shrnu je to film, který se potýká s průměrností avšak nápad s bližším prozkoumáním lásky, pravdy a věrnosti v manželství určitě měl něco do sebe. A přitažlivá Ellen Hollman jako velice příjemný bonus. Polonahá holka se v hororu nikdy neokouká. Mé hodnocení: 60% ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Já těm filmařům pořád říkám, nežerte houbičky, nežerte houbičky, nežerte houbičky, ale to by se člověk moh umluvit a stejně to bude zbytečný. Já nevím co si tady scénarista myslel ? Že snad diváci žerou houbičky ? Kdyby alespoň ta kočka co tam byla zavřená a ze začátku hecovala "imagarního frajera" na sex si sudnala víc než mikinu, tak by alespoň moje oko dostalo pamlsek, ale zase vzhledme k tomu jak vypadala za pár minut možná bylo lepší když zůstalo jenom u mikiny. No a ty dva včelaře co tam byli zavřený s ní radši vůbec neřeším. Mě to přišlo, jako kdyby se sešla nějaká antimensa a laškovala se svým IQ. ()

Reklama

zdenotvor 

všechny recenze uživatele

Ďalší film vraj inšpirovaný úspešnou sériou Saw (ja tam nejakú extra podobnosť nevidím) . Ako horor mi to moc neprišlo, skôr psychlogický thriller s plno chybami. Na to že sa celý dej odohráva prakticky v jednej miestnosti, sa tvorcom podarilo vyťažiť pomerne dosť. Tá hra na pravdu ma celkom oslovila, Ellen Hollman mala tiež niečo do seba a záver mi pripadal skôr ako z romantického filmu než z "hororu". Napriek všetkému som si ho celkom užil večer pri pop corne, aj keď to nebolo nič svetoborné. ()

FFilipCZ 

všechny recenze uživatele

Pravda láska jest. Že by další variace na rádoby Sawovinu ve stylu Would You Rather ? Celkem nevšední trávení líbánek po svatbě, vo tom teda žádná. Mimo jiné krásná ukázka toho, jak věta, vytržená z kontextu nebo jen z poloviny řečená může úplně změnit celé chápání věci vyřčené - to by si povinně měli prohlédnout všichni pracovníci bulváru. Jinak opět vůbec né hororové, spíše lehčí thriller. ()

rollman1 

všechny recenze uživatele

Mě se ten film opravdu nelíbil, nezabíjej mě. Film, který si bere inspiraci z Kostky a Saw, kde jsou dva manželé uvězněni v nějaké místnosti (každý zvlášť) a odpovídají na otázky, které se týkají jejich vztahu. postupem času jsou otázky osobnější a horší a tak se oba dozvídají něco velmi hezkého na toho druhého. Nehorázně jsem nudil, přepísklá stopáž tomu moc nepomohla a ani děj, který nějak diváka nechytne. Mohlo to být lepší. Jdu se zeptat souseda jestli mě opravdu miluje a pokud zalže, sním mu křečka. ()

Galerie (7)

Reklama

Reklama