Reklama

Reklama

Reklama

  • Rusko Branded (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Díky globální dohodě, firmy převzaly kontrolu nad lidskými mozky a lidem byla naočkována pasivita, závislost a totální poslušnost. Jediná osoba, která se postavila proti těmto skrytým silám je Misha Galkin (Ed Stoppard). Začíná tak boj o pravdu, která rozhodne o dalších osudech lidské populace. (LIVINGDEAD)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (15)

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Tohle byl docela zajímavý nápad, TOTÁLNĚ ZAVRAŽDĚNÝ NAPROSTO ZPRASENÝM ZPRACOVÁNÍM! Rádoby artové nesmysly, následně vysvětlované dalšími nesmysly, nuda, při třetím dějovém asi-zvratu jsem už autorům nadával do kreténů. Tohle nemělo co dělat rozmatlané na 106 minutách filmů, tohle měl být kraťas do maximálně dvaceti minut. ~ Netuctový nápad zesraně zpracovaný. Tfuj a zklamání. ()

LIVINGDEAD odpad!

všechny recenze uživatele

OBSAH: Díky globální dohodě, firmy převzaly kontrolu nad lidskými mozky a naočkovali lidem pasivitu, závislost a totální poslušnost. Jedinou osobou, která se postavila proti těmto skrytým silám je Misha Galkin (Ed Stoppard). Začíná tak boj o pravdu, která rozhodne o dalších osudech lidské populace. HODNOCENÍ: Filmové psychologické drama o tom, jak se z nuly stává reklamní agent. Ten po obětování červené krávy, vidí u lidí balóny, které představují špatnou stravu. Vyloženě agitace proti FAST FOOD žrádlům a proti obezitě. Scifi? Neuvidíte ani sekundu! Pouze Jů a Hele v oblacích. ()

Reklama

Moena 

všechny recenze uživatele

Nápad super, provedení otřesné. Snad první celá hodina filmu je neskutečně rozplyzlá. Dlouze sledujeme něco co stačilo jen naznačit a koukáme na naprosto s dějem nesouvisející flashbacky. Když konečně přijde na to, o čem celý film je - to jest značky, odbude se to pár barevnýma bublinama a konec. Jako by se někdo snažil tu myšlenku o hypnotizující reklamě vzít a nějak originálně jí prezentovat a představit lidem, kteří jí pořád nevěří, ale neví jak to udělat. Konečné řešení je spíš utopií, ale rozhodně bych neřekl, že špatnou. Takovou vcelku originální a zajímavou. Takže závěrem: kopec nudy, sterilní scénář, neotřelá myšlenka (která si zaslouží šířit mnohem víc) a tedy koukatelná poslední půlhodinka plus skvělý Ed Stoppard v hlavní roli. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Svět je v problémech, protože globalizace. Jednoslovná odpověď na všechny problémy spojené s krizemi, s tím, že jsme tlustí jako prasata, protože snídáme, obědváme, večeříme a svačíme ve fast foodech, nemáme pořádně čas na nic, jen na stres, který na nás neustále tlačí díky honbě za mamonem, které říkáme kapitalismus. Je to jako, kdyby nám na zádech seděla příšera, která by nás nutila dál pokračovat, ale zároveň z nás vysávala všechnu energii. Čím víc sníme hamburgerů, tím ta příšera povyroste, čím více iVěcí si koupíme, tím je to monstrum větší, čím víc peněz utratíme, tím víc utratit chceme. Kdo je na vině? Podle mnohých Amerika. Více: http://www.filmovy-denik.cz/2013/02/branded-2012-15.html ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Když tvůrci na něčem ujížděj, dopadne to takhle. Myšlenka není nezajímavá, ale film se k ní dopracovává dlouho a těžce, přes různé nedopracované náznaky, a nakonec i přes doslovné animace čehosi, jakýchsi reklamních bludů, což vypadá spíše směšně než jako hrůza a děs, proti čemuž je nutno bojovat a vybojovat zákaz reklamy. Leelee opět ukáže sem tam kozy, ale jinak je to prostě film proti vymývání mozků reklamou, který chce říct, že často nevíte, co je vaše myšlenka, a co vám vnutila reklama, ale dělá to prostě blbě a nekoukatelně. ()

Galerie (32)

Reklama

Reklama