Reklama

Reklama

Chuť peněz

(festivalový název)
  • Jižní Korea Donui mat (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Ve vlivné korejské rodinné firmě pracuje mladý Jak Joo-young. Při práci asistenta postupně získává důvěru nadřízených a záhy zjišťuje, že rodinný podnik nefunguje na zcela legální bázi. V pozadí stojí nemilosrdná Keum-ok, jež tahá za všechny nitky a ovládá i své děti a manžela. Ten se však rozhodne opustit život peněz, kterým ve skutečnosti opovrhuje, s čímž Keum-ok ostře nesouhlasí. Oceňovaný režisér Sang-sooIm prostřednictvím postavy sekretáře chytře vykresluje aroganci, nemorálnost a zneužívání moci v dnešním světě. (Febiofest)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (4)

kikuka 

všechny recenze uživatele

Tak to sa mi uz dlho nestalo, ze by korejsky film bol tym najslabsim bodom vecerneho vyberu. A nebolo to ani az tak, ze vtipne, bolo to jednoducho na zaplakanie. Pripominalo mi to jeden low budget cinsky, cast Darcyho Pacqueta bol naozaj nestastny, aj ked s ohladom na pohyb ostatnych hercov, mozno to cele nie je vina jeho ne-herectva, ale levi podiel maju na tom ujovia za kamerou. Prepchate vsemoznymi "tabu" korejskeho filmu, takze mam pocit, ze cele to vyzera ako vydareny zamer, ktory nie je vydareny. Aj ked, ak to mysleli ako jump up lahsieho porna....... uhm, jedine..... ()

ZkuKol 

všechny recenze uživatele

Úpadek miliardářů made in South Korea. Sang-Soo si dává záležet na jednotlivých scénách, které vždy spojují dojem reklamy na luxusní nábytek/život a divadelního jeviště. Celý film působí jak adaptace divadelní hry, málo herců na scéně, tvrdé rámování, přepjaté herectví, explicitní vyjadřování. Asiati vždy flinkali obsazování neasijských postav a i zde jde o nejslabší článek. Jinak jde o zajímavé téma, ne vždy hned srozumitelně podané - v divadle by mu slušelo víc... 70% ()

pushover 

všechny recenze uživatele

Velmi milé překvapení FEBIO festu. Nic jsem od toho nečekal a dostal jsem s nadhledem a vtipem natočenou gangstersko-rodinnou ságu s minimem postav a skvělým řemeslným provedením. Lehce to kazí jen nepřesvědčivá postava amerického klienta. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (3)

  • Natáčení snímku odstartovalo 26. 10. 2011 a skončilo 22. 1. 2013. Filmařský štáb natáčel na území Jižní Koreje a jihoasijského ostrovního státu Filipín. (Conspi)
  • V rámci 65. ročníku filmového festivalu v Cannes obdržel snímek vůbec nejnižší hodnocení z celkových 22 promítaných snímků ucházejících se tak o prestižní ocenění Zlatá palma. Ještě před zahájením závěrečné ceremonie festivalu režisér Im Sang-soo prohlásil, že neúspěch je jeho vlastní tragédií, neboť, jak sám prohlásil, si dovolil natočit ryze korejský snímek, jemuž zahraniční diváci nemohou porozumět. (Conspi)

Reklama

Reklama