Reklama

Reklama

Neuromarketing - nová metoda manipulace člověka?

(TV film)
  • Francie Neuromarketing
Francie, 2009, 53 min

Obsahy(1)

Účinně prováděná propagace výrobků a služeb je dnes neobyčejně obtížná. Světová ekonomika je v recesi, takže od vložených financí do marketingu se očekává skutečně hmatatelný výsledek. A právě díky neuromarketingu může být každý investovaný dolar, euro nebo koruna neobyčejně efektivní. Neuromarketing zkoumá reakce mozku na něco nového, například výrobek, reklamní kampaň nebo upoutávku na film. Analýzou mozkových elektrických potenciálů se zjišťuje účinnost inzerátů, reklamních předmětů nebo obchodních značek, aniž by se přitom lidem kladly otázky. Cílem je porozumět nevědomým pochodům, které v mozku probíhají, což přispěje k lépšímu poznání a pochopení chování konzumentů. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (7)

klukluka 

všechny recenze uživatele

Asi je to poctivě udělaný, ale kouká se na to blbě, a nedá se to dokoukat. Alespoň já jsem to už nedal. Chtěl jsem, hodně jsem chtěl, ale už to vážně nešlo. Zkráceně - vědí toho o nás už hodně, hodně moc, hlídejte si peněženky a znehodnocujte platební karty, tady přidají trochu modré, tady trochu červené, a všichni na základě toho finančně totálně vykrvácíme. Z té navoněné mršiny učinili objekt vědy, tuhle bitvu nemáme šanci vyhrát. ()

Reklama

Mylouch 

všechny recenze uživatele

Ve výsledku málo atraktivní dokument na atraktivní téma, jemuž ke schopnosti vtažení do děje překvapivě nepomohou ani zajímavé archivní záběry, ani výpovědi psychologů, ani osobní účast Martina Lindstroma.. ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Po pravdě řečeno, čekala jsem, že to bude větší nářez, předpokládala jsem, že na nás budou tvůrci chrlit seznam opovrženíhodných praktik marketingových agentur. A ono téměř nic, až na závěrečný proslov profesora Justa ani náznak konspirační teorie. ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama