Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (248)

Gemini 

všechny recenze uživatele

Hudební téma, které se stalo klasikou, velice povedené a chytlavé taneční scény, krásná děvčata, účesy, šatstvo, vše stylové až na půdu, zkrátka vítejte do roku 1970 se vším, co si z něj lidé rádi pamatují. No a k tomu si přidejte neodolatelnou pohádku od vypravěče Louise de Funèse, meditační ticho nad nočníkem, uklidňující vliv přírody, a najednou máte další z řady zdařilých funèsovek. ()

reich 

všechny recenze uživatele

Skvělá francouzská komedie s geniálním Louis de Funès. Navíc se jedná o spojení s hudebním, no spíše s tanečním filmem, což je v repertoáru právě Funèse ojedinělé. Každopádně film je příjemná oddychovka, plná hlášek, gegů a skvělé francouzské muziky. Geniální! 90% ()

Reklama

Colonist 

všechny recenze uživatele

Komedie Louise de Funèse mám rád a i ty slabší si ode mě stejně zaslouží alespoň solidní tři hvězdičky (až na jednu výjimku), ale tento film má veliké štěstí, že ty tři hvězdičky dostal. Během první půlky to vypadalo na dvě. Snad žádný jiný film netěží tolik na Louisových grimasách a gestech, jako tento. Louis se tu kření do zvuků auta, do rytmu hudby i do dětského pláče, ale oproti ostatním jeho komediím to v tomto filmu zas tak moc nefunguje. S přesunem děje do Říma se konečně začnou objevovat povedené gagy a nějaké ty hlášky - nejvtipnější jsou rozhodně scény s Paulem Préboistem. Hudební vložky mě osobně nudily a docela otravovaly. Kdyby se mé oko během nich aspoň mohlo potěšit pohledem na pěkná francouzská děvčata, jenže těch tu oproti jiným komediím moc nebylo (zajímavé u filmu, jenž je ženských plný). Sergi Korberovi a Louisi de Funèsovi to spolu prostě moc nešlo, ať už tady a nebo o rok později Na stromě (který měl oproti Piti Piti Pa aspoň tu výhodu, že to byl ve Funèsově filmografii originální a netradiční kousek). Velmi slabé tři hvězdičky, jedna z nejhorších Funèsových komedií... ()

Adam Bernau 

všechny recenze uživatele

Tak nezaměnitelně blbé, jak může být snad jen klasická francouzská komedie. Tak blbé, že mě to až nutilo k pozornějšímu pohledu, jestli to ti Francouzi s humorem nemají prostě nějak jinak. V některých momentech se mi skutečně zdálo, že se mi to „jiné“ otvírá, třeba při obdivování sochy nebo v úvodu, když z auta vystoupivší de Funés posléze osloví všechny za ním stojící řidiče. Ale tam je to hmatatelně přes čáru, co počít se všemi těmi momenty prostě jen blbými, nevím. Celý film je z nich poskládán (a ještě blbě). V jednom momentu jsem však byl silně zaskočen, nevěděv náhle, na čem jako divák jsem. Byly to ty nekonečné vteřiny, po něž de Funés zkoumavě civí do právě zakoupeného nočníku. To jakoby hluchoněmé místo nesmyslně dlouhého zkoumavého civění mě oslnilo jako blyštící se diamant ve strusce. Pokud jde o standard, dost podařená je rodinka Siciliánů. Ale proč jsem se na to vůbec díval, když už dávno vím, že všechny tyhle „klasické pecky“ (obzvláště s de Funés), v dětství milované, jsou tak blbé, že se na ně dospělému dívat ani nejde? Proč dvě hvězdičky, když i tu jednu bych dal leda z milosti? Proč? Protože Piti piti pa. V dětství jsem to viděl asi dvakrát, naposled snad v deseti letech. Utkvěla mi vzpomínka jen na schéma „napružený směšně přísný taneční mistr Funés, nezbedné mladé tanečnice, konečný úspěch“. A samozřejmě na refrén Piti piti pa a taneční kreace v oné povrchně módní, avšak elegantní estetice barevných zápaďáckých časopisů (ač v černobílé televizi). Pro tento dojem mi tento film tehdy připadal zvláštní, ke komediální zábavě jaksi přidával „vyšší uměleckou úroveň“. Ano, je to Piti piti pa, z nějž mě poprvé oslovila jakási náročnější úroveň. A mimo to (mimo to?), Piti piti pa bylo též mystériem sexu , v dobách, kdy jsem ještě ani nevěděl, že existuje něco jako pohlavní styk. Esence Piti piti pa, totiž to spojení směšného de Funés a jeho tanečnic, zůstala zachována i nyní. Je to především ta první scéna (obohacena předimenzovaným retro úletem mužského osazenstva) a finále, ale prakticky všechny podobné scény, dokonce se ona esence přelévá i do některých netanečních scén (žel jen v první půli), ano dokonce i když je tam de Funés bez děvčat. Piti piti pa je prostě trip do jiné dimenze. ()

Frajer42 odpad!

všechny recenze uživatele

Jeden z nejhorších filmů s mistrem. Prakticky jsem se ani nezasmál, neboť nebylo čemu. Příšerná nuda, u které jsem se málem pošel. Hrozně špatné a naprosto nezajímavé taneční kreace. Tohle se zkrátka extrémně nepovedlo. Ani mě nijak neoslnil samotný Funès. Snad pouze úvodních automobilových pár minut není vyloženě zlých. ODPAD! ()

Galerie (26)

Zajímavosti (17)

  • Exteriérové scény byly pořízeny v Nice, v Římě a Vatikánu, natáčelo se také v pařížských studiích v Boulogne Billancourt. (argenson)
  • Olivier de Funés (bubeník) ve skutečnosti hrál na bicí v rockové skupině. (M.B)

Reklama

Reklama