Reklama

Reklama

VOD (1)

Jednotka 7 má těžký úkol: vyhnat z města síť obchodu s drogami a skoncovat s její rozleptávající silou, která převzala moc nad ulicemi. Jednotce velí Angel, mladý důstojník, který aspiruje na pozici detektiva, a Rafael, násilnický, arogantní, ale výkonný policista. Operace jednotky však překračují hranice zákona, používají násilí, nátlak, lži a polopravdy. Pro ně je každý prostředek dobrý. Jak operace jednotky pokračují, ti dva se začínají rozcházet. Angel sleduje své ambice a pokračuje v excesech, zatímco Rafael se pomalu mění kvůli ženě, se kterou se setká. (Filmbox)

(více)

Recenze (39)

emma53 

všechny recenze uživatele

Vůbec jsem netušila, že mě ten film tak chytne. V začátcích jsem dokonce bojovala s pokušením ukončit to, protože jen zaškatulkování všech těch policajtských kluků do přihrádek a trochu se zorientovat v situaci byla docela fuška. Ovšem druhou polovinu už jsem byla přilepená u monitoru a byla napnutá, jak celý ten chaotický politicko-policajtský binčes dopadne. Byla to síla se vším všudy - korupce v policejním systému, všude prostupující špína a násilí a hnus v jakékoliv podobě, metody výslechů které mně občas, vlastně skoro pořád vyrážely dech, takže jsem se nedivila, že v určitém momentu to bylo pro jednoho z účastněných opravdu na prášky. Ale co se týká této země, tak mě to snad ani moc nepřekvapilo a ten konec byl geniální, kvůli němu je ta hvězda navíc. ()

JohnSmith 

všechny recenze uživatele

Nejsem moc velký fanda španělské kinematografie a vlastně jsem se o ní nikdy moc nezajímal, pokud nešlo zrovna o nějakou velkou koprodukci. Nicméně Grupo 7 mě mile překvapilo a ve srovnání s jinými evropskými thrillery tento vyčnívá. V pozitivním slova smyslu. Trochu mi Rodríguezovo vyprávění připomnělo Oliviera Marchanta a to je dobře, protože nikdo jiný dnes netočí v Evropě kvalitní thrillery. Zpět k filmu. Metody hlavních protagonistů jsou dost drsný, ale netroufnu si tvrdit, že tomu tak nemohlo být. Závěr mě sice trochu zklamal, protože jsem čekal buď velký finále v obklíčení a nebo pořádnou pomstychtivou noční akci a ne happy end, ale i tak je to hodně dobrý thriller. ()

Reklama

kolemjdouc 

všechny recenze uživatele

Podle mého velmi zdařilá gangsterka které hodně ubral ten filtr na kameře.To je nešvar kterého se filmaři chytají jak tonoucí stébla jen aby byla atmosféra.Dost to ubírá na kráse!Laicky řečeno.Jinak výběr exteriérů, kde se děj odehrává ,je velmi zdařilý.Dobrou práci odvedli herci (byli velmi přesvědčiví) a i maskéři.Někdy to na mě bylo až moc brutální. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,UŽ NIKDY TU NEBUDEŠ PRODÁVAT! JESTLI TĚ ZNOVA UVIDÍM, ZABIJU TĚ! ZŮSTAŇTE NA PŘEDMĚSTÍCH!“..... /// Miguel, Mateo, Rafael a Angel. Ne, to nejsou želvy ninja, ale chlapáci z protidrogovýho. Kdyby jste náhodou nevěděli, tak jen podotýkám, že maj netradiční (my lingvisté říkáme - neortodoxní) vyšetřovací metody, a … ble… ble…ble. Jejich úkol zněl jasně: vyčistit centrum Sevilly (to je město vole…) vod smažek (to jsou takový spoluobčané…). Než začne Expo (to je výstava… no pro jistotu…). Sledujeme zásahy, trochu toho soukromý, zásahy, ale i takový ty věci, jako že je dobrý mít doma alarm. Zajímavý, ale kapku monotónní. Jasně, závěr to lehce zrychlí, ale když vezmu podobný policejní dramata (Španělský, Francouzský, Italský, Brazilský), zamixuju….. vychází mně průměr. Takový neosobní a přestože je film prošpikovanej zásahama, tak i málo dramatický. Ale trágu bych z toho nedělal! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) To mě tenkrát v Seville, v roce 1992, při Expu zajímalo, jak to ti kluci Španělský dokázali, že sem tam neviděl žádnou smažku. 2.) Zjistím, co se dá dneska natočit ve Španělsku za 3 a půl mega. Eur. 3.) Thx za titule ,,Rob Roy“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ * ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Režisér Alberto Rodríguez dosáhl sice svého tvůrčího maxima až svým následujícím filmem La Isla mínima, ale už v Zásahové jednotce č. 7 naznačuje hodně ze svého uměleckého talentu. Skvělý casting a práce s herci, dokonale autentická mizanscéna, výborná kamera, nejednoznačné etické i syžetové vyznění, cílená práce s přesahy (v La Isla mínima je to temné dědictví frankistického totalitního režimu, tady zase obecnější přecházení mužů zákona na stranu zločinu) a zakomponování duality (skvěle zvolená Potěmkinova vesnice falešného pozlátka Sevilly coby města světové výstavy EXPO, za jejímiž kulisami se skrývá typická temná scenérie betonové džungle západního velkoměsta), skvěle ztvárněná i formálně (coby časové předěly použity archivní dobové záběry z výstavby pavilonů EXPO, které jakoby evokují formu mediálního zprostředkování světa - proti tomu klasicky dynamická forma akčně kriminálního filmu navozující filmovou realitu ... něco podobného používá Alberto Rodríguez i ve svém následujícím filmu, tam jsou formálními intermezzy ,,Reitmanovské letecké" záběry). Škoda jen, že scénář nejde více do hloubky a nepracuje cíleně s hlubším prokreslením psychologie postav... ()

Galerie (19)

Zajímavosti (2)

  • Celý film bol natočený v autentickom prostredí andalúzskeho mesta Sevilla. (MikaelSVK)

Reklama

Reklama