Reklama

Reklama

Jacques Batkin se domníval, že svou gangsterskou minulost nechal za sebou. Podařilo se mu vybudovat prosperující dopravní společnost, ale co je pro něj ještě důležitější, má respekt a úctu svých zaměstnanců. Asi se měl více věnovat svému synovi a nenechat ho přátelit se zlatou mládeží. Na jedné párty, kde zdaleka nezůstalo jen u alkoholu, zabije jeho pubertální kluk pod vlivem drog policistu. Případ se ihned dostane na přední stránky novin, policie a veřejnost nehodlá Jacquesi Batkinovi nic odpustit, naopak. Batkin najímá nejlepšího advokáta a pouští se do boje, zatímco je jeho syn ve vězení konfrontován nejen se svým svědomím, ale i s otcovou minulostí. (Česká televize)

(více)

Recenze (31)

Pink.Panther 

všechny recenze uživatele

Dobrá hudba pomáhá zachraňovat plytký scénář, tím velkým zachráncem této průměrné trošinku tendenční podívané je ale Alain Delon. Slavné jméno zapříčinilo, že celuloidová kopie filmu ještě není obrostlá mechem a přihrádka s ní není pokrytá pavučinami. José Giovanni nutí diváky aby se postavili na stranu zjevných zločinců, kteří mají být obětmi bezohledného soudního systému. Poněkud podivínský děj místy nelze brát zcela vážně i tak je nutno poznamenat, že když se něco jako bumerang hodí, může se to taky vrátit zpátky. ()

borsalino 

všechny recenze uživatele

Každý, kdo trochu zná tvorbu José Giovanniho, si musí vzpomenout na téma defitivní zaškatulkování druhdy kriminálníka, dnes normálního člověka, které je nejvíce cítit ve filmu Dva muži ve městě. Boomerang takovou sílu neměl, přesto obviňuje soudní předpojatost a policejní zlovůli a výkon Delona zde působil absolutně věrohodně a v kombinaci s perfektní hudnou, jsem si film opravdu vychutnal. ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Já toho Joseho mám strašně rád, protože v jeho příbězích jde především o obyčejnou lidskost vyprávěnou prostřednictvím citlivého příběhu, který pozvalna graduje v tradičně tvrdé finále. Mám jednu výtku, nikdo si příliš nelámal hlavu s tím začátkem, já jsem nějak nepochopil co tam policajt dělal a celá ta úvodní pointa mě přišla na vybroušeného scénaristu, jakým José bezepsoru je značně pitomá. Delon skvělej a kompozice Georges Delerueho ještě lepší. Mám dojem, že jeho francouzská kariéra mu seděla lépe než americká, ale tak to je asi věc ucha. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Delon producent se často stavěl do rolí hrdinů, kteří přes nepřízeň osudu hlasitě volají po divácké přízni. Tahle stylizace je někdy hodně špatně skrývanou falešnou skromností, jindy lépe skrývanou, někdy možná nezáměrně. Začátek je unylý, ale konec akční pecka, v níž musíte fandit padouchům, protože maličké gesto polaritu otočí. Chytré, scenárista na pochvalu. Smutné, drsné téma, zvláště když se snažíte vcítit do kůže AD. Další z mnoha důkazů, že trest smrti má smysl. ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Tento snímek na mne zapůsobil jako psychologické drama otce, který se zoufale snaží najít cestu pro záchranu svého jediného syna.. A jak mu postupem času mizí před očima jedna možnost za druhou, nabírá film tísnivou atmosféru a skličující pocity.. Alain Delon je bezchybný, naložil si film na svá bedra a odtáhl ho v podstatě sám.. A ještě dvě věci stojí za zmínku.. Diskutabilní námět (míra viny, zodpovědnosti, věk, drogy, bestialita bulváru, předpojatost soudců, policie) a nádherná hudba.. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama