Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Move On je príbeh nedokonalého hrdinu (Mads Mikkelsen), ktorý putuje po ôsmich európskych krajinách. Po vystúpení z lode v Rotterdame dostáva záhadný strieborný kufor. Uistia ho, že preniesť kufor zo severu na juh bude jeho posledná práca. Zdanlivo jednoduchá preprava sa však zmení na vzrušujúcu naháňačku a hlavného hrdinu začne dobiehať jeho vlastná minulosť.
Vôbec nevie, čo je vnútri kufra, ale jeho prenasledovatelia to tušia a sú ochotní spraviť všetko pre to, aby ho získali. Na ceste plnej dobrodružstiev miznú hranice medzi priateľmi a nepriateľmi. Mads naozaj netuší, komu môže veriť a komu nie. Zažíva dokonca románik s mladou ženou (Gabriela Marcinková), no netuší, či jej veriť, alebo chce len tiež získať kufor. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (26)

Niles 

všechny recenze uživatele

Áno, je to len jednoduchá špiónska road movie o tajomnom kufríku, cestujúcom po Európe. Ale ja mám proste rád takéto filmy, na ktoré sa príjemne pozerá a i niečím malým ma zaujmú, aj keď sa v nich toho veľa nedeje, a tento som si užíval. Páčila sa mi samotná myšlienka ôsmich menších častí, ktoré sa odohrávajú v ôsmich krajinách (medzi inými aj na Slovensku) a na ktorých sa mohli podieľať aj fanúšikovia. A samozrejme hlavná dvojica, jednak charizmatický Mads Mikkelsen, ktorý by mohol aj hodinu len sedieť a hrať šach a mňa by to aj tak nenudilo a jednak naša krásna, talentovaná Gabriela Marcinková, ktorú snáď ešte niekedy uvidíme vo väčšom projekte. Objektívne je to možno tak na tri, ale tú jednu hviezdu už len za Madsovu slovenčinu s radosťou prihodím. :-) ()

JFL 

všechny recenze uživatele

"Move On" je PR projekt firmy Deutsche Telekom, který představuje viditelně chudšího a méně koncepčního bratříčka proslulého PR projektu Hire. V případě Hire přišla automobilka BMW se sérií volně provázanou postavou tajuplného nájemného řidiče pro nelehké úkoly ztvárněného tehdy ještě mezinárodně neznámým Clivem Owenem, při čemž zásadní atrakcí bylo angažování etablovaných režisérů s osobitým stylem, kteří každé krátkometrážní epizodě vdechli unikátní atmosféru. Deutsche Telekom se sice evidentně v Hire zhlédli, ale evidentně neměli tolik peněz, potažmo byli vázáni korporátní ideou o spojování Evropy. Výsledkem tedy je projekt, kde dánský herec Mads Mikkelsen, známý i z řady vedlejších rolí v hollywoodských blockbusterech, coby bezejmenný kurýr převáží tajuplnou zásilku napříč zeměmi převážně východní Evropy. To vše v režii jednoho režiséra, nevýrazného řemeslníka Asgera Letha, ale vždy za využití odlišného výrobního štábu. Projekt asi měl být něčím mezi filmy s bývalým agentem Jasonem Bournem a francouzskou sérií Kurýr, jenže hlavní úskalí spočívá v tom, že film/seriál vlastně nemá žádný děj. Každá epizoda se odehrává v jiné zemi, což je v prvé řadě záminkou pro předvedení místních pamětihodností či lidového koloritu. Vedle toho je samozřejmě potřeba pravidelně ukazovat multifunkčnost mobilních telefonů. V těch pár minutách, které zbývají na příběh, se pak tvůrci omezují jen na skládání klasických klišé. Proto se také ve výsledku jedná spíše o turistickou reklamou na východní Evropu než soudržné vyprávění, o thrilleru už vůbec nemůže být řeč. Move On je prostě jen doklad přitažlivosti efektní reklamní formy, která dokáže diváky alespoň částečně poutat k obrazovce, ačkoli za ní nestojí naprosto žádná myšlenka či význam. ()

Reklama

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Okolnosti vzniku snímku sú pozoruhodné, iba by ma zaujímalo, kde všade sa improvizovalo. Scenár bol tiež improvizovaný?Vyzerá to tak. Vyzerá to ako hi-tech thriller na tripe, bez deja a ešte k tomu nuda. Za zmienku stojí iba soundtrack a prítomnosť Gabiky Marcinkovej. Blbosť, zrovnateľná s filmom Turista. ()

amirgal 

všechny recenze uživatele

Dramaturgicky a scénáristicky film selhává. Snaha dodat drama i emoce pomocí velmi špatného soundtracku filmu nijak nepomáhá. Jsou v něm v scény, které by si zasloužily více pozornosti a dlouhé scény jsou nesmyslně natažené. Film nikam nesměřuje, nedostal se k nám "díky fantazii", dostal se k nám díky jejímu nedostatku. Plný klišé a překombinovaných zápletek, které nikam nevedou, ale ne tak jako matou diváka v Limits of Control. Tyto vedou skutečně a jen k jedné nesmyslné betonové regulační svodce uprostřed přehrady. Mads Mikkelsen se zdá být ve filmu stejně ztracený jako na oné maďarské svatbě. Obklopen nemotorným a někdy až afektovaným herectvím svých kolegů a hlavně kolegyň, nesmysluplnými replikami, přenáší kufřík, točí volantem, rozdává rány, ale zdá se, jako by na plátně ani nebyl mentálně přítomen. Jakoby v každé scéně přemýšlel o tom, že to k čemu se závázal musí dokončit a odejít. Zdá se však, že nehraje dokonce ani když je na scéně sám. Mads Mikkelsen totiž nemá ve filmu plnohodnotnou roli, živoucí charakter, je jen sluhou více či méně luxusních aut, mobilů, kufříků, hotelů, nesmyslných opatření a cest, statistou v exotickém světě východní Evropy. Deutsche Telekom by měl produkčně zůstat u reklam, pokud by se vůbec měl do nějaké produkce měl pouštět. Čípak zhrzené ambice v jejím vedení byly tímto ukojeny? Doufejme, že filmy nezačne točit i Deutsche Post a Deutsche Bahn. P.S.: Za zmienku stojí prítomnosť Gabriely Marcinkovej ... ne už tolik její herecké výkony. ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Toto je presne ten typ filmu, ktorý by som dokázal pozerať od rána do večera. Road movie s prvkami špionáže, kódov, technických vychytávok, tajných agentov a akčných scén. Taký európsky Bond s krásnou slovenskou BondGirl Gabrielou Marcinkovou. Po Nemecko skvelé, potom ten záver trošku ušiel a nesplnil moje očakávania, ale inak fantastické. Dúfam, že vznikne viac takýchto filmov. Objektívne silná trojka, slabšia štvorka ale tu rozhodne objektívny nemienim byť! 5 z 5 ()

Galerie (10)

Zajímavosti (2)

  • Gabriela Marcinková robila pôvodne konkurz len na jednu z menších postáv. Ako prezradila, casting bol založený na improvizácii. (Sufferer)
  • Snímka Move On je projektom medzinárodnej skupiny Deutsche Telekom, ktorý predstavoval jedinečnú príležitosť pre verejnosť zapojiť sa do výroby a ovplyvniť jednotlivé súčasti filmu. Diváci ôsmich participujúcich krajín mohli vyberať lokality natáčania, mená postáv či hudbu, ale si v ňom aj zahrať. Najaktívnejší zo všetkých boli slovenskí diváci, ktorí javili záujem najmä o flirt s Madsom Mikkelsenom a rolu taxikára. (Sufferer)

Reklama

Reklama