Reklama

Reklama

Parfém - dotek Francie

(TV film)
  • Francie Le Parfum... la french touch ! (více)
Francie, 2013, 53 min

Obsahy(1)

Svět voňavek je tajemný, nevyzpytatelný a hravý a neustále něčím překvapuje. I taková klasika, jakou je světoznámý Channel č. 5, dokáže dodnes šokovat, ačkoliv má za sebou už přes devadesát let úspěšného života. K jeho výrobě je totiž zapotřebí neuvěřitelného množství jasmínových květů prvotřídní kvality. Ze sedmi tun květů se získají tři středně velké plechovky koncentrátu – a při roční výrobě se spotřebuje takových plechovek zhruba deset. Dřina sběračů ale není to, co by spotřebitelky parfémů chtěly vidět. Dnes úspěch vůně určuje tvář jeji „první nositelky“. Čím slavnější a krásnější osobnost, tím lépe. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (7)

agassi68 

všechny recenze uživatele

Komplexný dokument o tvorbe najznámejšieho parfému od zberu jazmínu až po školenie distribútoriek. Kamera sa dostala dokonca až do trezoru, kde sú uschované vyluhované vzorky z celej letnej sezóny v miliónových hodnotách.. ()

Kaferano 

všechny recenze uživatele

Pořad ukazuje nelehkou cestu vzniku parfému a důležité aspekty, které určují jeho další úspěch u slavných firem a nakonec i u veřejnosti.. Představuje profesionálního ,,Nosa,, ze slavného centra voňavkářského průmyslu , francouzského města Grass. Tam právě existují instituce, kde se tito profesionálové učí svému umění. Takové studium a výcvik v terénu trvá 6 let. Je zajímavé, že donedávna byla tato profese výhradně doménou mužů, přestože ženy mají podle výzkumů bezkonkurenčně lepší čich. Dnes už je situace jiná, především v marketingu. Vše je útok na smysly a peněženku. Také filmové hvězdy neodmyslitelně patří k reklamě a zde se mi zrovna líbila ukázka setkaní slavného návrháře s herečkou Charlotte Gainsbourg, kterou si sám vybral pro svůj parfém. Ti dva vypadali jak sourozenci :-D . Jedna věc mi v pořadu ale scházela, a to je volba flakónu pro každý parfém. Je to výrazná složka budoucího úspěchu a ráda bych viděla nějaký příběh souznění lahvičky a jejího kouzelného obsahu.. Ale jinak dobrý, mám chuť si něco koupit.... ()

Reklama

Autogram 

všechny recenze uživatele

Keď je mi téma dokumentu cudzia, nezavďačí sa mi ani pri obstojnom spracovaní. Toľko zbytočnej snahy okolo pár kvapiek chemickych látok, často možno aj zdraviu nebezpečných. A čo je to za produkt, keď asi 8 % ceny tvorí vývoj a výroba a zvyšok sú marketingové náklady? ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Parfém není jen vůně, nebo smrad, jeho vznik provází těžké porodní bolesti, jeho uvedení na trh náročnou práci marketingu a jeho běžná délka dožití většinou nepřekročí pět let. Jen mě trochu mrzí, že celý dokument byl věnován, až na samotný závěr se samomíchači, jen ženským vůním, do světa parfémů přece již dávno pronikli i muži. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Seznamite se s zakladni myslenkou, ze zasadnim cilem parfemu je probudit krasu. Prekvapilo me, ze francouzky utraci rocne za parfemy v prumeru 200 euro. Pach moci a potu v levanduli jsem opravdu nikdy nerozeznal. V dokumentu se take dozvite, ze 80% parfemu je syntetickych a jen 20% prirodnich.Budete svedkem vyroby slavneho parfemu Chanel cislo pet. Deset plechovek silice pro nej stoji milion a pul eur. Dozvite se take, ze hlava parfemu vydrzi par minut, nejdele hodinu, srdce vyprcha za nekolik hodin, zaklad vydrzi i den. ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama