Obsahy(1)
Je až příliš smutných souvislostí, které člověk může pochopit jen když je starší. (oficiální text distributora)
Recenze (8)
Bakaláři... ()
Problém mladých lidí starý snad už od nepaměti. Jako v této povídce. Mladý student si oblíbí jazzového saxofonistu a rozhodne se tuto hudbu hrát také. Taktéž na saxofón a to dokonce i od stejné značky. Když se s ním ale po jednom koncertě setká, zjistí, že ona značka nástroje je zcela jiná, což ho doslova šokuje. Inu, sponzor je sponzor, a tak když takový nějaký hráče finančně podpoří, je to dle přirozeného obchodního zvyku - něco za něco. Reklama je zkrátka prožraná naprosto všude a není před ní úniku. Nevěřme tedy všemu co vidíme. Vždy to může být ve skutečnosti úplně jinak. ()
Všechno pochopíš, až budeš mrtvej. ()
"To je tvůj otec tak důvěřivej ??" - "On mě spíš moc neposlouchá.." ;) ()
Rád jsem viděl pány Bruknera a Srstku, ale naivní příběh o reklamě mě opravdu nepotěšil. Pointa byla věru slabá. Navíc proč ČB? ()
Galerie (4)
Photo © Česká televize / Olga Svobodová
Reklama