Reklama

Reklama

Projekt Příroda

(festivalový název)
  • Velká Británie Project Wild Thing (více)
Trailer
Velká Británie, 2013, 83 min

Obsahy(1)

Britský filmař David Bond se nedokáže smířit s tím, že jeho děti milují televizi a tablety více než procházky lesem a venkovní hry. Podobně jako jejich vrstevníci se štítí bláta a bojí se lézt po stromech. David se proto rozhodne pomocí propracované reklamní kampaně změnit zažité stereotypy u dětí i přístup jejich rodičů. Jmenuje se marketingovým ředitelem projektu „Příroda" a přizve na pomoc světové experty z oboru PR, reklamy a tým kreativců, kteří mají za úkol vytvořit atraktivní návrh kampaně. Na rozdíl od komerčních nadnárodních firem sice nemá vysoký rozpočet, zato ušlechtilý záměr – dostat děti ven. (Jeden svět)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (3)

czejny 

všechny recenze uživatele

Moc příjemná záležitost, pokud vám nevadí olizovat žáby (v překladu reklamní kampaně wild thing=máte rádi přírodu). Je poněkud paradoxní, že ve snaze odpoutat děti od obrazovek televizí a všeho ostatního, se s tímto projektem seznamujeme opět skrze obrazovku. Ale nenapadá mě, jak by tomu mohlo být jinak. Vždyť nebýt obrazovek, nevznikl by tento problém. Projekt příroda je poutavou podívanou v hlavní roli s entuziastickým Davidem Bondem, který z toho občas dělá větší divadlo, než si téma zaslouží, ale pokud jsme přesvědčeni o tom, že jeho snažení má smysl, asi mu to i promineme. Je to ve výsledku takový britský Auto*mat, kde si místo kolařů dosaďte roztomile žvatlající děti a místo radních, kteří organizátorům hází klacky pod nohy, tak neskutečné množství lidí, kteří tomuto projektu vyšli vstříc a udělali pro něj spoustu věcí zadarmo. A co si budeme povídat, projekt wildthing je nápaditě a vtipně vymyšlen, tak snad nezbývá než zatleskat a doufat, že na děti opravdu zabere. PS: Po zhlédnutí dokumentu Štěstí bysme mohli Projekt příroda použít jako věštbu toho, jaké problémy budou v Bhútánu řešit za 10 let. ()

Biopler 

všechny recenze uživatele

Príjemný a svieži dokument. David Bond vie čo chce povedať, vie ako to urobiť. Bol som milo prekvapený, že v princípe si sám vystačil a utiahol celý dokument. Už len aby ho deti začali počúvať. Škoda sladkého a happyend záveru. ()

Reklama

Merlinousek 

všechny recenze uživatele

Ruku na srdce, koho takové scény dnes a denně neobklopují: civění do mobilů, tabletů... na televizi, do počítače... trávení času na sociálních sítích, herních sítích; lapeni virtuálem jsme už snad všichni :(. Důsledky trendu na sebe nenechají dlouho čekat a mohou být poměrně predikovatelné.    Dokument začíná v okamžiku přetečení poháru trpělivosti Davida Bonda, bodrého londýňana a průvodce snímkem, který se rozhodne pozitivně motivovat své děti, aby si šly hrát ven! Tenhle chlapík se pasuje do role marketingového ředitele přírody a jízda začíná. Novopečený ředitel se snaží důkladně zmapovat situaci a jde na věc od pýky. Podaří se mu přesvědčit klíčové hráče (odborníky dotčených oborů), aby se zapojili a pomohli mu rozjet velkou kampaň s cílem oslovit masy: "Příroda je nespoutané, divoké místo, plné dobrodružství, kde stojí za to vyrůst!"   Snímek je dobře natočený, sestříhaný, zaujme vás a vtáhne. Poselství je evidentální, ušlechtilé a nakažlivé. Čím víc diváků, tím víc maso (min. dva, rodina a víc). Pozor! Občas se i zřežete smíchy :-). Tenhle příběh londýňana můžu jen doporučit. Víc o projektu Wild Thing zde: projectwildthing.com. A závěrem - ne každá veverka vyleze na strom! ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama