Reklama

Reklama

Poslední nás zachrání

  • USA The Final Girls (více)
Trailer

VOD (1)

Mladá dívka jménem Max (Taissa Farmiga) jde se svými kamarády (např. Alexander Ludwig) do kina na hororovou klasiku 80. let. Připomíná si tak každoročně výročí smrti své matky, která zde hraje jednu z hlavních postav. Při požáru, který v kině vypukne, se všichni záhadně přenesou přímo do filmu, tedy k jezernímu kempu, kde má řezničina vypuknout. Nejprve si užívají pocit toho být ve filmu, potkávat postavy, které ještě nedávno znali jen z plátna a smát se všemu tomu klišé, které dnes tento horor připomíná. Zanedlouho však zjistí, že legrace musí stranou, protože tady jde skutečně o život. Spojením sil všech přátel i zdejších postav včetně Maxiny matky musí zabijáka porazit a dostat se z filmu pryč. (Bohnice05)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (181)

Campbell 

všechny recenze uživatele

Trošku mě to zklamalo, už jen proto že plno mých oblíbených uživatelů dala filmu 4*. Ale popořadě film je poměrně originální, sice už jsme tu měly minimálně 4 takové filmy(co si vzpomenu vynikající Pleasentville, slasher Hills run red, Midnight movie nebo Poslední akční hrdina) ale pořád to není tak vyčpělé téma. Parta poburťáků se vydá na film a nakonec se do filmu dostanou. První problém je že herci i když poměrně sympatičtí mají hrát puberťáky ale tady až bije do očí že jsou mnohem starší. Nicméně první polovina je geniální a nedělá slasheru ostudu. Film nejvíce paroduje Pátek 13, a jde mu to fakt skvěle, navíc scéna alias flashback byla parádní a to překročení "summer" jsem chcípal. Nicméně od druhé půlky se film poměrně táhne a díky konci mi film nedával moc smysl, zachránily je před požrem že byly najednou všici živý? Nebo pokračovaly ve filmu což je taky blbost, když v prvním díle umřely. Vraždy....Vraždy jsou bohužel dost nudné a neoriginální, vím že nešlo ve filmu o gore ale vraždy byly prostě nezajímavé. The Final girls není špatný film a dokáže pobavit ale bohužel je tu plno věcí co film kazí a to hlavně druhá půlka filmu. 65%. ()

Lucasion 

všechny recenze uživatele

Komediální horory jsou buď perfektní a nebo nudné a bez jakékoliv atmosféry. Tohle je bohužel ten druhý případ. A je to škoda, protože jsem si tak moc přál, aby to byl ten první. Herecky je film slušný a máme tu i známé tváře. Zápletka nijak neurazí a vlastně je i vcelku originální. Mladí se dostanou do starého filmu a hledají cestu ven. Kinový film jakoby z oka vypadl původnímu Pátku 13. Navíc několik vtipů je povedených a u filmu jsem se docela bavil. I když uznávám ve výsledku to není nic světoborného a mrzí mě, že film nedokáže bavit víc. Ona složka hororu je tady vlastně zbytečná a ke klasickému slasheru to má daleko. Komedie to zase není dobrá, takže tenhle mix nefunguje. Kdyby to mělo víc humoru, tak klidně, takhle to má jen citlivý děj mezi dcerou a mámou. Což já ocením vždycky. Navíc je Taissa krásná a hlavně talentovaná herečka. Zahrát to takhle emotivně není sranda a jí to naprosto věříte. Finále je pak k uzoufání pitomoučké. Škoda. (48 %) ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

Střet filmové fikce s filmovou realitou zažívá svoji hororovou derniéru. Nečekám, že by se nějaký tvůrce v dohledné době pustil do konceptu "film ve filmu" s hororovou tématikou. Todd Strauss-Schulson možná nevědomky natočil svůj nejlepší film. Dosud jeho největším zářezem byla úleťácká komedie "Zahulíme, uvidíme 3", takže si asi dokážete představit, jaký tvůrčí skok absolvoval. A přišel s konceptem, který přináší nejedno úskalí. Předně se nejedná o nic objevného. V nejnákladnější podobě tady byl už kdysi dávno "Poslední akční hrdina", který kombinoval za pomoci vstupenky do kina, svět filmových hrdinů se světem filmových diváků/fanoušků. A ta konfrontace dvou rozdílných světů skoro vůbec nefungovala. Světe div se, v hororovém podání se film sice opět musel obejít o napětí i bez vysvětlení, jak se pět kamarádů ocitlo po požáru kina v 80-kovém kultovním slasheru "Krvavý tábor", přesto jsem byl překvapen, že film je chytlavě natočen a má nepopiratelně sympatické i invenční vyznění. Ani ho nenapadne vysvětlovat, proč se věci nedějí podle scénáře a zda je možné přeskupit již předem dané scény ve filmu. Z tohoto hlediska je nejzábavnější flashback, ve kterém se naši hrdinové opakovaně octnou po zjištění, že za jeho pomoci mohou odvrátit svůj skon. U většiny z filmu se budete bavit, jak dalece sahají vaše znalosti ohledně pokleslých campových slasherů. Obávám se, že v této oblasti má dokonale nakoukáno jen hrstka diváků, ale nějaký díl Pátku třináctého jste možná zhlédli. Tím chci říct, že není nutné absolvovat cestu do filmové minulosti hororu, abyste se u filmu dobře bavili. Film je natočen přístupnou formou, hororová pravidla předznačená našimi průvodci nejsou nijak extrémně složitá na pochopení, takže ztrácet byste se ve filmu moc neměli. Pokud něco nepochopíte, nemusíte zoufat. Je zde spousta gagů a hlášek, které hodně dominují. Serioznější pojetí dostane prostor až v závěru. Přesto se tvůrcům, stejně jako u Posledního akčního hrdiny, nepodařilo docílit, aby se divák o osud ohrožených postav bál. Borec v masce je uchopen příliš parodovaným stylem, vraždy mají nekrvavé a málo drastické pojetí, převládá jednoznačně komediálnost spojená s parodií. Malin Akerman, která je stěžejní hvězdou slasheru, film ubral podle scénáře dvacet let. Je však evidentní, že na náctiletou nevypadala, i když vypadá velmi zachovale. Možná to ani není chyba obsazení, mládež z osmdesátých let vždy vyhlížela o něco starším dojmem. Chybou ve filmu už ale bylo pustit v roce 1986 z gramofonové desky hit "Cherry Pie" od rockové bandy Warrant. Kapela jej totiž nahrála až počátkem devadesátých let. Málo se vytěžilo i ze zajímavě vyhlížející konfrontace moderní technologie s archaickou. Nina Dobrev má ve filmu u sebe smartphone, nikoho ale za celou dobu nenapadne udělat na něm nějakou operaci. Originální však bylo, když se retro postavy s nemožnými účesy i módou vysmívaly těm současným. Taissa Farmiga si zakusila herecké ostruhy ve své první hlavní roli. Nevím, jestli to byl tvůrčí záměr, ale připomínala mně Jennifer L. Hewitt, kterou svého času právě slasher proslavil. Je potřeba ještě sbírat zkušenosti, je to taková herecky prkenná panna. A vida, tím jsem se dostal i k důležitému pravidlu přežití v hororech. Když jste panna, máte vyhráno. O panicích, tedy o mně, nepadlo ani slovo. Takže když se budete držet hororových pravidel a naleznete v příběhu slečnu, která si se zabijákem hodí finální souboj, jste z toho venku. Pocit vítězství nad vrahounem máte ovšem jen do doby, než vám závěrečná pointa vyvrátí mýlku, že druhá pokračování (ne)znamenají repete. 80% () (méně) (více)

Pítrs85 odpad!

všechny recenze uživatele

Todd Strauss-Schulson musí z osmdesátkových slasherů chcát do trenek asi ještě dneska, jinak si nedovedu vysvětlit jeho "pomstu", jakou se snažil na všechny Myerse, Vorheese nebo Kruegery spáchat. No nepovedlo se no, tyhle Poslední holky totiž aspirujou na nejhorší letošní horor. Minimálně (normálně bych napsal, že aspirují na letošní největší pičovinu, ale víme, jak je to tady s vulgarizmy ;-). A ten vykradenej hudební motiv z Pátku si mohli odpustit a vymyslet si něco svého (i když kdyby to mělo dopadnout jako s maskou místního zabijáka... shit). A ještě jedna věc- současní teenageři jsou v porovnání s těmi z osmdesátek táák mooc nudní... Hop do odpadu. ()

pepo 

všechny recenze uživatele

Urobilo mi to celkom radost. Nevyuziva to sice ten obrovsky potencial, ale fajn sa na to pozera, su tam cool napady a prekvapivo to funguje aj emocne. Myslim, ze by to bol idealny film na festivalove polnocky. Dvojke sa nebranim, akurat by to chcelo nabuduce viac brutality, koz a podvratnosti. Slabsich 7/10 ()

Galerie (35)

Zajímavosti (12)

  • Scenárista Joshua John Miller napísal scenár k The Final Girls kvôli tomu, aby sa vyrovnal so smrťou svojho otca, Jasona Millera, ktorý stvárnil postavu otca Karrasa v horore The Exorcist (1973). (Marceloo)
  • Všechny záběry nebe byly digitálně upravovány. (hansel97)
  • Ve flashbacku z roku 1957 se objevuje automobil Chevy Impala z roku 1960. (ČSFD)

Reklama

Reklama