Režie:
Petr VáclavScénář:
Petr VáclavKamera:
Štěpán KučeraHrají:
Karel Roden, Lenka Vlasáková, Miroslav Hanuš, Zdeněk Godla, Klaudia Dudová, Daniel Doubrava, Rudolf Tříška, David StropekVOD (1)
Obsahy(1)
Do obce roztažené podél státní silnice se nastěhuje paranoidní pracovník vězeňské správy a jeho rodina. Spřátelí se se svým novým sousedem, nezaměstnaným hypochondrem, kterého živí jeho žena pracující v místní prodejně. Unavená životem a starostí o dva syny, všimne si vyhazovače z nočního klubu. Ten ale miluje striptérku. Ta však čeká na otce svého dítěte, který sedí v nedaleké base, kde pracuje náš bachař. Drama o současné době a lidech, kteří jsou obětmi i strůjci jejích běsů. (Falcon)
(více)Videa (1)
Recenze (137)
Film, na kterém se mi líbí snad jen jeho plakát a grafika závěrečných titulků, jinak to šlo dost mimo mě. Ke konci jsem se už vážně modlil, aby to skončilo - tak moc mi byl ten film protivný. Petr Václav na mě osobně na tiskovce k filmu působil jako člověk odtržený od reality, který si točí filmy hlavně pro sebe - Nikdy nejsme sami si pravděpodobně u kritiků vyslouží kladné přijetí (i nějaký ten Český lev by za to asi mohl být), ale v kinech to bude podle mě stejný komerční propadák jako Cesta ven. Děj (či spíše sled volně pospojovaných epizod) mi přišel jako jedna velká vykonstruovaná kravina (bílá prodavačka, která se jen tak zamiluje do romského pasáka? Tak určitě, haha), a vše, co je v tom filmu zajímavé, je vždy jen naznačeno, a pak to hned skončí a jede se dál rozvíjením něčeho jiného. Střídání barevného a černobílého formátu, které zde už zmínily předchozí komentáře, by mi samo o sobě ani tak nevadilo (byť nemám problém přiznat, že rozklíčovat jsem to nedokázal), co mi ovšem přišlo už hodně za čarou, je scéna, ve které hypochondr Roden detailně zkoumá svoje hovno - myslel jsem, že se v kině pozvracím, a jestli si z toho filmu budu něco pamatovat i po čase, bude to právě tohle. Za mě říkám ne. ()
tak tohoto filmu mi je luto. pozeralo sa na to dobre, zrezirovane super, kamera vynikajuca, herci tiez. cely film ale u mna taha neskutocne dole nerealny pribeh a totalne sialene napisane postavy. chapem, ze taky bol zamer, ale radsej by som videl klasicku dramu z realneho zivota, ala severske filmy. skoda, film mal urcite vacsi potencial. ()
Filmová výzva 2018 - Česká republika. U filmů Petra Václava je patrné, že mají mezinárodní přesah což je pravděpodobně dáno Václavovým pobytem ve Francii. Jeho snímky můžeme směle posílat kamkoli do světa, Václav není zatížen malým českým rybníčkem se vším dobrým i zlým, co v něm plave. Spojení Roden-Vlasáková nám už nabídl v Paralelních světech a i tentokrát funguje skvěle, byť v naprosto jiném rozpoložení. Roden podle mě podává ještě mnohem lepší výkon než ve vychvalovaném Masarykovi. Nesmím zapomenout na Miroslava Hanuše - divadelní i televizní diváci si jej mohou užít dosyta, ale ve filmu se zase tolik neobjevoval. Určitě by měl dostávat více hereckých příležitostí aby si jej většina národa nepamatovala jen jako odporného Korejse z 1. oddělení. A abych jen nechválil - bez Rodenovy nechutné scény na toaletě bych se klidně obešel a myslím, že se scénářem si Petr Václav mohl pohrát ještě více a lépe. ()
"Prosim tě, vzpamatuj se. Lidi, kteří se bojí umřít se bojí i žit!" V jednom týdnu jsem viděla Rodena v Masarykovi a tady, celkem zážitek. Hypochondr Roden, s divnými slunečními brýlemi, ženou Vlasákovou, bachař Hanuš jako typický Čech?, pasák a Dudová jako šlápota. Ale za týden si na film nejspíš už ani nevzpomenu. ()
Artovka, ktorá je stráviteľná len pre užšie publikum a ktorá sa diváka pýta, ktorý rozmýšľa, či vlastne moralizuje, nemoralizuje? Vydáva nejaké posolstvo, či nie? Rozpráva len príbeh a divák si z palety farieb utvára vlastný obraz? Priznám sa, že sám neviem. Ale každopádne vďaka za tento film, nemožno byť každý ,,normálny,, a šablónovitý. Ako film , tak aj človek. ()
Galerie (30)
Zajímavosti (3)
- Film byl natočen v Senicích. (SONY_)
Reklama