Reklama

Reklama

Children Shouldn't Play with Dead Things

Trailer

Obsahy(1)

Filmový režisér bere svoje spolupracovníky na dovolenou na ostrov. Tady z legrace vykopou mrtvolu a pokusí se ji pomocí rituálu oživit. Sled následujících událostí uvádí naše hrdiny do nepříjemné situace. Místo jedné oživené zombie musí vzdorovat desítkám mrtvol z celého hřbitova. (folklorman)

Videa (1)

Trailer

Recenze (7)

RUSSELL 

všechny recenze uživatele

Bob Clark byl možná prvním režisérem, který zdvihl zombie rukavici hozenou Georgem Romerem, ale to neznamená, že bych automaticky měl jeho příspěvek do žánru cenit. Úvod filmu je vcelku slibný, ale veškeré naděje na záživný a zajímavý film se po krátké chvilce rozplynou jak pára nad hrncem a jediné, co setrvá, jsou naprosto nesnesitelně úmorné dialogy nesympatických a protivně přehrávajících herců. Více jak hodinu čekáte na TEN moment, kdy zombies konečně ožijí a dají těm otravným divadelním hipíkům co proto, když ale nastane, je krutě neuspokojivý. 1* za atmosférické hřbitovní prostředí. BTW: Ještěže se Alan Ormsby bleskurychle vykašlal na vystupování před kamerou a raději se přesunul za ní a vzal do ruky pero. Jeho plnohodnotný scenáristický a režijní debut Deranged, který vypustil do světa o 2 roky později, je už zcela jiné kafe! ()

Reklama

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Clarkův hororový debut, a nutno podotknout, že mezi ním a následujícími zářezy Black Christmas a Dead of Night ušel pořádný kus cesty. Tohle je totiž ještě znatelně amatérský kousek plný ukecané vaty a srandovních výkonů zdejšího osazenstva, které nás "obdaruje svým umem a šarmem" hodinovou exkurzí do trashovité prázdnoty. Až v závěrečných 20 minutách začnou zombie vylézat z hrobů a vysoký počet hrdinů zredukují na nulu. Na vytrhnutí z hluboké ospalosti to však nestačí, a to bohužel ani skrz pěkné "old school" prostředí jednoho starého domu a sousedícího hřbitova. ()

Kusko.t2 

všechny recenze uživatele

Slabší a nudnejší zombie horor, ktorý vychrlí nemŕtvych z pod zeme až v závere, čo je škoda. Väčšina minutáže je až nezmyselne vypĺňaná len dohadovaním či dokazovaním toho, kto je väčší šéf uprostred temného lesa s pohrebiskom, o ktoré sa mal starať správca ubytovaný na odľahlej samote. “Detičky” (akási skupinka amatérskych ochotníkov) prichádzajú pod vedením Alana do danej lokality za účelom zvrátenej zábavy, okorenenej satanskými rituálmi praktikujúcimi za účelom povstania smrti. Neskôr im však dôjde, že urobili chybu. Deti by sa skutočne nemali hrať s mŕtvymi! Jedná sa o lacný amatérsky horor neprinášajúci nič nové a aj to, čo sa v ňom objaví, dosahuje bohužiaľ len nevalnú úroveň obohranej kvality. Dve hviezdy len tak tak. Moc sa tu toho skutočne neudeje :/ ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Bob Clark byl jedním z prvních režisérů, kteří zdvihli rukavici hozenou Georgem Romerem, který nejen že zásadně proměnil kánon popkulturní zombie mytologie, ale především oživlé mrtvoly použil jako katalyzátor pro společenskou kritiku. Clark se zhlédl především v druhém aspektu a tak spíše než horor předkládá jízlivou satiru, ve které se na konci objeví zombie coby zásah zhůry, tedy spíš zdola. Celý zbytek filmu se naopak soustředí na bohužel silně tezovité a toporné vykreslení dynamiky uvnitř skupiny hpísáckých bonvivánů. Scénář Clarka a Alana Ormsbyho při tom předkládá jízlivý obraz hippie komunity v éře jejího úpadku, když odhalují,že uvnitř skupiny panují stejné sociální tlaky a mocenské konflikty jako ve většinové společnosti. Vedle naivů a blouznivců tak skupina sestává i z cyniků, materialistů a manipulátorů, při čemž středobodem všeho je osoba charismatického vůdce, jenž se ale postupem času ukazuje nejen jako manipulátor a egocentrik, ale především coby svůj vlastní konstrukt, jenž se zoufale snaží budovat kult vlastní osobnosti a za jehož vzletnými frázemi se skrývá vypočítavost a soustavně budovaná snaha skrývat vlastní titěrnost a ubohost. Bohužel vše řečené je ve filmu podávané krajně tezovitě a toporně, byť na druhou stranu možná díky tomu o to více zazáří skvělé inscenační a dramatické prvky, především pak závěrečná sekvence, během níž i samotné mrtvoly jakoby žasly nad bezpáteřností ústřední postavy. ()

Galerie (13)

Reklama

Reklama