Reklama

Reklama

Epizody(8)

Obsahy(1)

Osmidílný komediální seriál je již šestou spoluprací dvojice PrušinovskýKolečko. V projektu, který si nadsázkou bere na paškál složitá témata, jakými jsou nesnášenlivost či xenofobie, si hlavní roli zahrál Martin Hofmann. Rámec seriálu tvoří příběh Luďka, kterého právě vyhodili z práce, bydlí v polorozpadlé barabizně, dluží, kam se podívá, má problémy s exmanželkou i se synem. A v tom nejhorším za ním přijde pošťák Ondra s pozváním do Pošty pro tebe (Česká televize)

(více)

Recenze (799)

MikeCool 

všechny recenze uživatele

TV-seriál. DYCKY MOST! | 1.díl (85%), 2.díl (85%), 3.díl (85%), 4.díl (90%), 5.díl (85%), 6.díl (85%), 7.díl (85%), 8.díl (85%),> Průměr: 86% (5*) | ()

paascha 

všechny recenze uživatele

I po čtvrtém díle mě to baví, takže nejde o typický český TV shit. Dokonce se skoro těším na další díl...ale to je asi všechno. Jinak je to dobře obsazené, tu a tam i vtipné, občas nějaká ta nekorektnost směrem k buznám a cigošům, což tomu dává punc zakázatelného undergroundu (vtipné, že to vysílá ultrakorektní ČT). A Most? Ty vole, hromada mouru, šlechta z Ústí se jen směje :-D ()

Reklama

Ampi 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Most! je velmi dobrý seriál o městě, které nemá dobrou pověst. Pánové Prušinovský a Kolečko ho však dokáží zatraktivnit dobře napsanými postavami, k nim odpovídající herecké obsazení, hudebními hity volenými (za všechny Jon Bon Jovi Blaze of Glory - Luďanová výprava do Severky), lehkou a nenápadnou propagaci města záběry. Celkově Most! má děj, humor, postavy a herce na úrovni (já vím trochu se opakuji). Martin Hofmann se bude obtížně dostávat ze škatulky Luděk Říha, ale myslím, že to dokáže. Něco málo k 5 hvězdám chybělo, ale nebylo to moc. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Jestli existoval seriál, který jsem už z principu nechtěl nikdy vidět, byl to právě příběh z mého rodiště. Ještě dřív, než jsem jeho existenci zaregistroval, se totiž usadil snad v každém českém obýváku, na ulici se v úterý ráno mohutně hláškovalo ze včerejší epizody a když se člověk osmělil ozvat, že zatím Luďana a spol. nesleduje, odpovědí mu byl zaražený a nechápavý pohled. V okamžiku, kdy jsem získal dojem, že budu nejspíš opravdu ta poslední osoba, která ještě do Severky nezavítala, jsem tedy sebral odvahu - a zavítal. A jak se rozjezd překvapivě dravě daří salvou více či méně vtipných situací (a druhý díl to nadšení zase brzdí neutuchající snahou udělat z hlavní postavy nesnesitelného blba), musel jsem být chtě nechtě zvědavý, jak se z relativně nesourodé podívané dá vybruslit. Prušinovského zručnou ruku totiž většinou blokuje neustálé cílení na echt sociálno, ve kterém se sice silné malé příběhy hledají snadno, ale žánrové vybočování v jejich rámci často kvůli nutné nadsazenosti nefunguje. Tady tomu tak není a v první i poslední řadě za to vděčí hercům. Bez dokonale padnoucího obsazení by totiž skoky do romantiky, do existenciality a sporadicky až téměř do akce nemohly fungovat. Jenže jak nejoslavovanější Hofmann, tak fatální objev Stárková a můj osobní favorit Michal Isteník si uhrají jak prvoplánové grimasy, tak překvapivě nosné glosy, které nemohly než zlidovět a konečně i tu nejvážnější stránku. Za všudypřítomným "Dycky Most" nebo vulgaritou v každém vyhrocenějším dialogu se totiž skrývá překvapivě trefné poselství, které k mému šoku v mnoha bodech odpovídá mému náhledu na svět. V kombinaci se zvážněním posledních epizod rád odpustím úvodní rozevlátost a nesoudržnost a když se na samém konci rozezní první tóny jedné z nejoblíbenějších písní mého života, zapadne do sebe už úplně všechno. Na pár sekund jsem tak zvažoval i nejvyšší hodnocení, ve kterém mi brání jen ona nemilá upocenost českých počinů, které se pořád ne a ne zbavit ani v prvotřídních kouscích. Most! ale přesto k této skupině patří a i když bych před měsícem nevěřil, že to někdy napíšu, kultovní status mu přísluší plným právem. ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Po tom hajpu jsem to čekal lepší. Čekal jsem, že budu mít třeba problém jen s nějakýma nuancema. Čekal jsem, že to bude krok správným směrem, jen nedomyšlený. Ale je to přesně naopak maximálně obratné, jen teda s tím, že je to v jádru inherentně beznadějné (v tuhle chvíli fakt necítím potřebu udělat víc než jako argument ukázat prstem na Petra Kolečka), zachráněné pouze dobrou realizací a některými kusými gagy a scénkami, které vyvažují povrchnost premis. Seriál žene dopředu ze začátku především snaha legitimizovat co nejvíc kontroverzních vtipů. Což není moc velká výzva - když je celý vesmír koncipovaný tak, aby v něm vše ospravedlňovalo zvolený humor, tak ještě aby to nefungovalo. A ke konci se to mění v jakousi podivnou a nepřesvědčivou nápravu figur, o kterých víte, že by se v realitě nikdy na základě těchto věcí nenapravily. Jinak to asi bylo zajímavé jako fenomén, ale protože na to koukám ve chvíli, kdy už zájem utichl, tak je to jen normální. Nemůžu tvrdit, že jsem se párkrát nezasmál. To je za těch 6 hodin zhruba vše. PS: Opravdu nemám rád, když je děj "za pochopením" mezi někým marginalizovaným a marginalizujícím koncipovaný tak, že marginalizovaná osoba musí vykázat nekonečně trpělivosti, udělat vše správně, neúnavně usilovat o uznání - a když se jí ho pak opravdu dostane, tak to je koncipováno jako happy end a vše je tím uzavřeno. To je ta nejhorší, nejškodlivější věc, protože se tím vysílá vzkaz, že marginalizované osoby potřebují nějak získávat uznání idiotů a toto uznání by pro ně mělo mít nějakou hodnotu. A idiot je tu vždy napraven, aniž by pro to musel něco dělat (a nakonec jsou to rozumný popletený lidi, kteří změní názor, když jsou vyvedeni z omylu).Veškerá tíha se tu nakládá na oběti, od nichž se čeká, že si sjednají pořádek, a celý tento proces je zobrazovaný jako humorného a vlastně příjemného. V Mostu je to polovina dějových linií a já to fakt neberu. Postavy jako Dáša musí být napsané v podstatě jako nadlidi, kteří vždy říkají a dělají to správné - a to není dobré. ()

Galerie (111)

Zajímavosti (81)

  • Některé vtipné scénky a hlášky ze seriálu byly pouhou improvizací herců, kdy režisér po některých scénách nechával běžet kameru i po klapce. (zbyshek)
  • První epizodu sledovalo v televizi přes 1,2 milionu diváků, odloženě v televizi 328 tisíc a na webu během sedmi dní po odvysílání dalších 141 tisíc lidí, čímž se celková sledovanost úvodní části dodatečně navýšila o 44  procent, u druhé epizody pak na stejných platformách o 40 procent. [Zdroj: iDnes.cz] (rakovnik)
  • Seriál byl poprvé uveden na festivalu Serial Killer v květnu 2018. (Zdroj: Wikipedia.cz)

Související novinky

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

31.12.2021

Přichází den, kdy se každoročně obracíme na nejoblíbenější uživatele, aby se nám svěřili se svými topkami 3 filmů (a případně 3 seriálů) uplynulého roku. Od loňska je navíc doplňují i vybraní… (více)

27. Český lev – výsledky

27. Český lev – výsledky

07.03.2020

Letošní 27. ročník cen České filmové a televizní akademie Český lev se tradičně udílel v pražském Rudolfinu. Večer, inspirovaný tradičním českým cibulákem, plný největších hvězd českého filmu… (více)

Nominace na Ceny české filmové kritiky 2019

Nominace na Ceny české filmové kritiky 2019

03.01.2020

Padesátka českých filmových kritiků oznámila své nominace pro Ceny české filmové kritiky 2019. V čele seznamu stojí film o pomstě Staříci a komedie Jiřího Havelky Vlastníci, oba filmy mají po pěti… (více)

PF 2020

PF 2020

31.12.2019

Tak Le Mans ’66 nakonec v celkovém hodnocení uživatelů ČSFD.cz porazil i oceňovaného Jokera. Není to zas až tak překvapivé, jedná se přeci jen o pozitivnější film, a to máme rádi. Což dokazuje i… (více)

Reklama

Reklama