Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Po děsivé návštěvě ve voskovém muzeu se Mark a Sarah musí zachraňovat zběsilým útěkem. Zanechávají za sebou hořící voskové figury, které náhle ožily a způsobily hrozivou zkázu... A přece jeden voskový svědek unikl ničivým plamenům. Vzápětí je usmrcen nevlastní otec Sarah. Samozřejmě nikdo nevěří příběhu o prožitých ďábelských událostech ve Flaming Behemouth. Sarah je obviněna z vraždy svého otčima. Důkaz o její nevině může poskytnout pouze Mark. Ten vyhledá sira Wilfreda, jediného člověka, který má zkušenosti s pekelnými silami, vládnoucími ve voskovém muzeu... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (62)

KASUGI odpad!

všechny recenze uživatele

Opruz galaktických rozměrů. Zatímco na jedničce se znatelně podepsal zub času, tohle bylo slabší už i v těch devadesátkách. Pořád jsem si ale vzpomínal matně na několik scén a doufal, že to bude slabší alespoň v únosných mezích. No bohužel hrozná pičárna to je. Začněme obsazením. Hlavní hrdina zůstal stejný, ale tu krásnou, sladkou holčinu z jedničky vyměnili za totální tlamu. Děj, jak název mylně zmiňuje, není o cestování časem, ale cestováním do filmů, takže tu máme řadu odkazů a narážek na známé horory. Zdá se to v pohodě, ale jednak je to příšerně zrežírované (dokonce i ta scéna s Brucem Cambellem, na kterou jsem se těšil, vyznívala hrozně nevtipně), a jednak to vůbec nedává smysl. No ono to všeobecně vůbec nedává smysl. Ruka z "jedničky" zabije chlapa. Soud obviní dva hlavní hrdiny a ti, aby se očistili před soudem, jdou skrze nějaký strojek cestovat do minulosti a shánět tak důkaz pro svoji obhajobu. Tedy právě onu ruku. Avšak tím, že skutečně necestují minulostí a skáčou do filmů, je to celé, no, jak to říct, prostě výše zmiňovaná pičárna. Asi v polovině filmu děj skočí do středověku a zde nastal okamžik, kdy jsem poprvé u sledování filmu cítil, jak obrůstám mechem a lišejníkem. Každá minuta trvala tak tři hodiny. Neuvěřitelně roztáhnutý S_O_P_E_L. Říkám si fajn, překlikám do konce a vlepím tomu jednu hvězdičku. Pak jsem si vzpoměl, že je tam v závěru nějaká pár minutová scénka se zombies, tak že to třeba ještě zvedne hodnocení. No nebyla to pár minutová scéna, ale pár vteřinová a zase nesmyslná scéna z filmu, tentokrát z Romerova Úsvitu mrtvých. Do toho ještě Godzilla a už jsem, naprosto vyčerpán, dokoukal poslední minuty, že už tam fakt fláknu tu jednu hvězdu a bič a pryč. To jsem ještě nevěděl, že přijde "finish him" v podobě závěrečných titulek, což byl rapový videoklip, kde hlavní hrdinové odcházejí od soudu za doprovodu nějakého rapera a hrozně se u toho sračkoidně kroutí a policajti a soudci tancujou... Fuj, úplně vopruz vopruzáckej hnusnej fialovej. ()

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Kvalitativní sešup nejméně o dvě třídy. Hickox překvapivě ustoupil od hororu a přednost dává hlavně humoru. A i ten po většinu času smrdí sterilitou. Přeskakování v časových rovinách je tentokrát nudné a v druhé půli dokonce otravné a bez nápadu, protože tu velkou část filmu zabírá trapné šermování. Nejlepším okamžikem budiž účast Bruce Campbella, který exceluje v pěkně ztvárněné parodii na klasickou duchařinu The Haunting. Ve zdejší mučednické roličce tu božský Ash s rozdrásaným hrudníkem snáší jednu bolest za druhou v podobě soli, octa a dřevěné podlahy. Jeho odpověď však pobaví: "Vždyť je to jen maso!" ()

Reklama

topi 

všechny recenze uživatele

Druhé dobrodružství začíná přesně tam, kde první díl končí, tedy těsně po zničení voskového muzea se Mark a Sára vracejí každý do svých domovů a nová cesta po hororových končinách může začít. Béčkovost z filmu přímo vyzařuje a oproti jedničce se přidal plyn na humornějších situacích a vtipech. Dvojka se skoro celá odehrává v jiných světech, nejdéle se však drží v jakémsi pseudostředověku - to je fakt úlet a neméně ulítlá je i hudba v této části. O veškeré masky se opět postaral mistr ve svém oboru Bob Keen. Výborná je i rolička "Ashe" v černobílé duchařské části. Anthony Hickox opět boduje (nejen jako režisér, ale i zde si střihl menší roli, pobočníka krále Anglie) a oba díly Waxworku spolu s Hellraiserem III patří k jeho nejlepším režisérským zářezům. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Musím přiznat, že ani nostalgie nezapracovala, jak bych čekal. Mizerná parodie na všechny možné filmy - Frankenstein, 2001: vesmírná odyssea, Vetřelec, Evil Dead, Romerovy zombie horrory, Kočičí lidé, Ivanhoe a řada dalších. Jejich spojením vznikla neuvěřitelná slátanina, i když o něco lepší než všechny Děsné bijáky dohromady. Vtipná byla ručička z Adamsovy rodiny, která se postupně měnila v Ruku zabijáka až k ruce z Evil Dead, vydařily se i některé gore efekty - zuby, jazyk, oči, mozek - VEN! Řada efektů byla však děsivých - gumovou Godzillou počínaje a plechovkou ze StarWars konče. Není to komediální ani strašidelné a s voskovým muzeem je spojitost tak malinká, jako by ani nebyla... ()

Flipnic odpad!

všechny recenze uživatele

Tento film se nepovedl už v době svého vzniku. Což pak je to za utrpení jej sledovat v dnešní době, jak jsem udělal já ... Film selhává naprosto ve všem. Otřesné herecké výkony, trapný děj, trapný humor a hlavně neskutečná nuda. Do poloviny je to ještě koukatelné, ale jakmile začne druhá polovina odehrávající se někde ve středověku, začnou ta opravdová muka ... Ale ne z důvodu, že by se snad člověk bál u tohoto "horroru", ale z důvodu nekonečné 40 minutové nudy. Postavy pobíhají nesmyslně sem a tam, řeší naprosto otřesné blbiny, sledování soubojů na meče je úplně zbytečné, protože jakákoliv akce zde vypadá jak trapná šarvátka dětí na pískovišti... Těch pár vtipů a Bruce Campbell film nezachrání. Není to horror, není to splatter, není to komedie ani parodie ... je to ubohost. Tímto se Hickox definitivně zahrabal ... ()

Galerie (7)

Zajímavosti (2)

  • Režisér Anthony Hickox nabídl roli Frankensteina původně Dolphu Lundgrenovi. Ten ji ale odmítl. (Holina)

Reklama

Reklama