Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Joanna Eberhartová (Nicole Kidmanová) je úspěšná televizní producentka, která však kvůli násilnému incidentu, vyvolanému jejím kontroverzním pořadem, dostane v prestižní televizní společnosti výpověď. Když se následkem toho zhroutí, přestěhuje se s manželem Walterem (Matthew Broderick) a dvěma dětmi z Manhattanu do dokonalého moderního městečka Stepfordu. Všechno zde se zdá tak perfektní, že to je až neuvěřitelné. Zdejší ženy se skvěle starají o své protějšky, o domácnost, a dokonale plní své manželské povinnosti. Joanna si společně se svými přáteli - spisovatelkou a vyléčenou alkoholičkou Bobbie (Bette Midlerová) a extravagantním homosexuálem Rogerem (Roger Bart) – záhy uvědomí, že zde něco není v pořádku. A že nic není takové, jak se na první pohled zdá… (HBO Europe)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (374)

flanker.27 odpad!

všechny recenze uživatele

Tak nějak nevim, co to u všech feministek mělo být. Nejdřív jakoby kritika reality shows, pak ambicioznosti matky na úkor rodiny, pak neschopných mužů žárlících na své ženy, či co. Absence kvalitních dialogů, které by k tématu sedly (třeba kdyby se k tomu dostal Woody Allen) a celková plytkost příběhu odsuzují film do zapomnění. Pikantní je, jak oproti předloze zde už mužům nezůstalo dokonce ani místo tvůrců Stepfordu, protože chlapi jsou fujky, áááno, ženy jsou bohyně, áááno, rodina je nástroj útlaku ženy, áááno. ()

GigaPudding 

všechny recenze uživatele

Nic moc jsem nečekala, jen Nicole Kidman v nějaké trošku střelené komedii ve stylu Smrt jí sluší nebo tak, a očekávání se naplnila :). Trošku ulítlá komedie s Nicole Kidman to byla, ale jinak jsem nic moc nedostala :). Prostě je to asi jak film na odpoledne po obědě, žádná velká sláva, ale ani žádná tragédie. Chvílemi je to vtipné, je to i zajímavé a celé je to tak nějak příjemně absurdní, ale jindy to zase moc tlačí na pilu a je to tak trochu trapně absurdní a hlavně celé to vypadá hrozně Burtonovsky a přitom je to na druhé straně dost neburtonovské a výsledek je tím pádem takový nedopečený prostě :). Je to úplně jak scénky z městečka, kde bydlel Střihoruký Edward, ale přitom se tam vlastně nic moc neděje a celou dobu se jen čeká, kdy se teda odhalí to slavné stepfordské tajemství. Právě do té vaty by Burton alespoň nacpal něco bizarního, aby odpoutal pozornost nebo něco, ale takhle vždycky jen přijde něco zajímavého a následuje něco nezajímavého a takhle pořád dokola až se film prostě pořád drží v takovém průměru. Není to zas taková bída jak to tu někteří popisují, protože se přinejmenším dá s očekáváním sledovat život v tom městečku a je to zajímavé, ale rozhodně se to nemůže vytáhnout výš než na trojku, protože je na tom strašně vidět jak je to celé nedotažené a takové napůl cesty, prostě trojka jak vyšitá :). Prostě to chce MORE COWBELL!!!! ()

Reklama

k212 

všechny recenze uživatele

Film má jistě potenciál, jak herecký, tak v tématu, jímž se zabývá. Nicméně ani jednoho tvůrci nedokázali využít. Jednak je dost slabý scénář, jednak není znatelný jakýkoliv náznak režisérského vedení. A herci? Je dost nepochopitelné, jak mohla taková zajímavá banda přijít nazmar. Obzvlášť mám na mysli Kidmanovou, která je bohužel naprosto plonková, tady podává jedinou vyloženě špatnou kreaci za poslední dobu své kariéry. Ostatní (ne)výkony spadají do intencí přehrávání a ztrapňování se. Kupříkladu hláškám Bette Midlerové jsem se smála, ale ve skutečnosti to byly jen hlášky, které mě rozesmály, Glenn Closeová a Christopher Walken byli naprosto nevýrazní a Broderick jen podtrhuje, že není zajímavou hereckou osobností. ()

akisha 

všechny recenze uživatele

Četla jsem knihu a dobře si pamatuju ten nepříjemnej stísňující pocit, co jsem při tom měla. U sledování tohohle zbyl jen ten nepříjemnej. Tohle zpracování zvládá vyobrazit vizuálně Stepford tak, jak byl zřejmě zamýšlenej, zbytek je místo původního sci-fi říznutého hororem obyčejná komedie. Sice tam hraje Kidmanka, kterou mám ráda a Walken, kterýho mám ještě radši, ale zachránit to nemůžou. Co tomu nasadí korunu je ten debilní hollywoodskej konec a navíc zásadní změna motivu a celkový myšlenky knížky, což doteď nemůžu pochopit a nechci pomyslet, jak by se na to tvářil chudák Ira Levin. Zřejmě se jednalo o nějakou tvůrčí invenci či co. Díky bohu, že Rosmary dopadla o dost líp. Kdo četl předlohu a líbila se mu, ať se raději nedívá. ()

jahol 

všechny recenze uživatele

Film by měli dávat jako odstrašující příklad, jak scénárista ve spolupráci s režisérem dokáže pohřbít velmi zajímavý námět. Nesnáším paušalizující antiamerické kritiky, ale právě tohle je sirupová ucintaná americká limonáda, pokud nejde o parodii, která jakžtakž funguje v hezky naaranžových scénách panoramatických a davových, ale kterou okamžitě zabíjí první scéna, ve které se pokouší o vážný dialog mezi méně než pěti postavami. Jako kdyby režisér totálně zblbnul z kašírovaných exteriérů, které mu připravili, a styděl se za každou vteřinu filmu, která se jim vymyká. Jedna hvězdička navíc za prvních deset minut filmu odehrávajících se mimo Stepford, ty jsou vtipnou a vkusnou satirou. A jedna pomyslná za neúmyslnou ironii - film byl v televizi na dvou místech přerušen mezišoty uvádějící Novácké reklamy, u kterých mě vůbec nenapadlo, že jsou již mimo hlavní projekci - logickým závěrem je, že televize Nova je takový větší Stepford, logickou otázkou, jakou roli hrají její diváci.... ()

Galerie (79)

Zajímavosti (16)

  • Nicole Kidman souhlasila s účastí ve filmu teprve když slyšela jméno režiséra Franka Oze. (Petr23)
  • 90-ti milionový remake filmu z roku 1975 skončil během úvodního víkendu (11.-13.6. 2004) na páté příčce amerického žebříčku s 21,4 miliony. I když filmy Nicole Kidman normálně vydělávají čtyřnásobek openingu, Stepfordské paničky na severoamerickém kontinentě vydělali jen 60 milionů. (imro)

Reklama

Reklama