Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Sympatická Eliška (Petra Hřebíčková) je na plný úvazek milující manželkou charismatického a bohatého Pavla (Jiří Langmajer). Ovšem jen do té doby, než ji na prahu čtyřicítky milým a korektním způsobem požádá o rozvod. Když nový život, tak od základů! Eliška se rozhodne začít od nuly jako učitelka v malé středočeské vesničce. Rázovitý a hyperaktivní starosta (Miroslav Táborský) nastěhuje Elišku do jednoho domu s nerudným Božíčkem (Ondřej Vetchý), který díky svým vlastním neblahým zkušenostem s „ženskejma definitivně skončil". Jeho jízlivost a hulvátství může trumfnout snad jen jeho povolání – Božíček pracuje ve vesnici jako hrobník. Eliška má ovšem na chlapy také momentálně spadeno, takže si rozhodně nenechá nic líbit... (CinemArt)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (606)

silentname 

všechny recenze uživatele

Neviem kedy som si naposledy takto českú komédiu úprimne užil. Nemyslím niečo ako bolo Celebrity S.r.o. alebo Život Je Život, kde film vedel o svojej hlúposti a rozhodol sa s tým pracovať. Myslím film, ktorý bol podľa mňa úprimne dobrý. Máme tu dobré a sympatické a vtipné postavy, situačný humor, ktorý funguje a veľmi dobré momentky, ktoré stoja za to vidieť. "Bezva Ženská Na Krku" podľa mňa funguje. Dokonca si myslím aj to, že Petra Hřebíčková a Ondřej Vetchý si rozumejú ako hereckí kolegovia a majú medzi sebou dobrú chémiu. Nemyslím si, že ide o vynikajúci film, ktorý by bol v niečom inovatívny, ale funguje ako príjemná ľahká komédia na príjemný deň. Čeknite si to a spravte si vlastný názor. Hodnotenie: B ()

Tetsuo 

všechny recenze uživatele

Film z alternativního vesmíru, kde vesnice vypadá tak, jak by to chtěli lidé z velkoměsta. Není to urážející jako Ženy v pokušení a Muži v naději, které se nám snažili nabulíkovat, že promiskuita je naprosto fajn a přijatelná pro všechny,Bezva ženská na krku dokonce překvapí starosvětskou cudností. Ale celý tento film je zbaven stopy reality, pouze na to jde jiným směrem než předchozí snímky stejného produkčního týmu. __________ Romantická komedie je v zásadě velkoměstský žánr - jeho přesazení na vesnici ukazuje, že romantiku v Česku nedovedeme ukotvit v každodenní současnosti, ale jenom v iluzivním prostoru dětských vzpomínek, jak to asi mohlo vypadat kdysi dávno, ale prakticky nikdy nevypadalo. ___________ Jinak další český film do sbírky, který mezi líčí ideální páry tak, že si postarší muži vybírají výrazně mladší ženy a bere se to bezpříznakově jako norma (Vetchý/Langmajer-Hřebíčková 13-17 let; Postránecký-Boudová 25 let). Naopak progresivní je zobrazení lesbického páru, nad jehož existencí se už žádná postava vůbec nepozastavuje jako nad něčím nenormálním. ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Tomuhle filmu budu říkat partnerák ! Je to přesně ten typ filmu, který těžce pracující, nevolící národ potřebuje, aby si odvfrknul, zasmál se a získal příjemný pocit z lehkosti bytí na této roztomilé planetě. Partnerák proto, že je v něm humor, který dokáže rozesmát jak holky, tak kluky. Některé dialogy jsou založeny třeba jen na dvou slovech (první dialogovka mezi Eliškou a Božíškem ), ale jsou to neskutečně trefný a vtipný dvousloví a pokud nemá scéna vtip, tak má pohodu a příjemnou atmosféru, do který s přehledem zapadne i romantická linka, které je tak akorát, aby nebyla podbízivá, kýčová, ale na druhou stranu, aby tam ta láska byla k zastižení. V záplavě dramat a thrillerů, který míří ve stále větším množství do kin je tohle jedinej film široko daleko, který udělá příjemně. Hodně vydařenej je i casting. Petra je i po porodu stále krásná ženská, která se do role Elišky hodí, no a sparťanská hvězda z činoherňáku rozdává sympatie v každým záběru. I vedlejšky jse povedlý, za všechny bych zmínil Mirka Táborskýho, který když na plátně rozbalí ten svůj velko úsměv , tak už jenom tímhle tím jediným činem ti tvaruje rty do písmenka u a to samý dělá celý film, vytvaruje ti rty do písmkenka u a tobě je milý spoluobčane a spoluobčanko díky filmu alespoň na chvíli zase fajn na světě . ()

castor 

všechny recenze uživatele

Psal pro Cinemu, produkoval všechny ty lidičky v pokušení a v naději a nyní Tomáš Hoffman sám usedl už coby úspěšný byznysmen na režisérské křeslo. Logicky zůstal u osvědčené party, takže je cítit Jiří Vejdělek a hlavně žánr oddechové romance v řemeslně jistém podání se divácky vyplácí. Zakyslý hrobník, novopečená učitelka v jednotřídce, pár pitomých vedlejších postav a idealizovaný venkov. Jakýs takýs vztahový propletenec (které má Vejdělek rád) cítíme, ale tentokrát jdeme vyloženě vstříc romanticko-komediálnímu modelu. Tvůrci ovšem svůj příběh zbavují reality (sorry, jako), snaží se nám vnutit zaoceánskou šablonu, kterak někdo dělá tlustou čáru za minulostí a kterak se dvě odlišné duše (velmi uměle) nakonec sblíží. Stokrát použitý námět prostě nepřekvapí, navíc domácí ani neumějí moc dobře opisovat. A cokoliv přidali nového, tak dopadlo neslavně. Třeba boj o zachování základního vzdělávání (aktuální nedostatek žáků) na vesnici nebo moderní motiv jiné sexuální orientace. Obměkčování bručouna (jinak samozřejmě dobráka) je předvídatelné, ale fajn. Na americké sluníčkové žánrovky to ovšem nemá ani náhodou. Oceňuji nicméně ústřední herecké duo i tempo, které nemá moc hluchých míst. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Česká komedie je v krizi, to mi nikdo nevymluví. Sice se sem tam něco blýskne, jedná se však o mušky jenom zlaté v houfech hnusných masařek. A tak si říkám, že jak tak čtu nadšené místní komentáře, často od CSFD přátel, že je tomu opravdu tak. Bezva ženská na krku není totiž kdo ví co. Je to průměrná, ba možná podprůměrná komedie, která však díky tomu, že ty ostatní jsou strašné donutí diváka přimhouřit tu jedno tu dokonce obě oči. Zápletka je klasická a viděná už mnohokrát. Moderní kočka z města (Hřebíčkové to pořád stále sluší) je okolnostmi donucena odstěhovat se na venkov, kde samozřejmě narazí nejen na svérázné místní lidičky, ale i na jiný způsob života na který není zvyklá. Aby toho pro ni nebylo málo, nastěhuje ji starosta do baráku k hodně nerudnému Vetchému. Jen dočasně. A právě toto dočasně je asi z celé komedie ta nejvtipnější část. Mezi Vetchým a Hřebíčkovou to občas pěkně jiskří a to jak z hlediska nevraživosti, tak z hlediska chtíče a tak tu o vtipné chvilky není nouze. Kdo mi s prostředím zcela splynul byl Miroslav Táborský, starostu oddaného své vísce a školičce, kterou založil jeho děda dal výborně. Ostatní jen tak přicmrndávají. Langmajer hraje či nehraje už několik let stejně, duo Tomicová - Malý bylo trapné. Znovu jsem se podivoval nad panem Malým. To je takový český Michael Madsen. Umí hrát skvěle ve skvostech, ale s klidem si střihne naprosto debilní roli v lecčemž.... ! Celkem hrůzný byl pan školní inspektor, kdy už míra trapnosti byla překročena solidně. Většina vtipů v této komediii je hodně jednoduchá a náročnější divák se občas kousne do rtu nad jejich ,,složitostí'' k pochopení. např. když hrdinka volá ze zápraží svého domku u hřbitova kamarádce a ta se ptá co sousedé, odpoví jí, že jsou to dobráci od kosti... Když umře stará Sýkorová, tak ve vsi si o ní lidé říkají, že natáhla brka... Je škoda, že Vetchý snad pod vlivem pobíhající krásky po zahradě jen v košilce a kalhotkách odhodil svoji hrobnickou drsnost a začal se chovat vlídněji. Ten obrat byl příliš rychlý a komedii uškodil. Ale abych jen nehaněl. Občas se zasmějete, na Hřebíčkovou a ty její kukuče se dobře kouká a pokud si odmyslíte, tu syntetickou vesnici (filmaři přibarvenou a aromatizovanou), pak to celkem v klidu zkouknete celé a to bez větších bolestí. A navíc a to je dnes velké plus jste minimálně otravováni product placementem !Dávám za tři pohřební věnce. * * * ()

Galerie (23)

Zajímavosti (26)

Reklama

Reklama