Režie:
Peter HyamsScénář:
Mark VerheidenKamera:
Peter HyamsHudba:
Mark IshamHrají:
Jean-Claude Van Damme, Mia Sara, Ron Silver, Bruce McGill, Gloria Reuben, Kenneth Welsh, Brad Loree, Gabrielle Rose, Theodore Thomas, Veena Sood, James Lew (více)Obsahy(2)
Max Walker je v roce 2004 už deset let zaměstnancem tajné vládní agentury, střežící tajemství stroje času a dbající na to, aby nikdo možnosti cestovat v čase nezneužil ve svůj prospěch. Nekompromisně zasahuje ve chvíli, kdy někdo mění události a tím ohrožuje budoucnost. Ani on sám nesmí daná pravidla porušit, přestože by mohl zabránit nevysvětlitelné násilné smrti milované manželky před deseti lety. Když se mocichtivý senátor McComb rozhodne stroje času použít k tomu, aby získal peníze pro chystanou prezidentskou kampaň: Tento bezohledný kariérista hodlá zasahovat do času – v nově vzniklé budoucnosti má v plánu zlikvidovat agenturu, aby měl volné ruce pro své špinavé plány. Dokáže se mu postavit jedině neúplatný Max… (TV Prima)
(více)Videa (2)
Recenze (220)
Na počátku 90.let byly tyto filmy možná úspěšné a oblíbené,když se však dnes kouknu na Timecopa jako na premiéru,přijde mi trapný,směšný,nezáživný a amatérský.Van Damme a jeho páčo zde na mě působilo naprosto stejně,hlavní herečka byla odpudivá,záporák přehrávající,efekty televizní.Cestování v čase bývá zajímavým námětem,ale né do akčních filmů,autoři zde házejí botu za botou,nesmysl střídá nesmysl.Nedokážu být objektivní,pohled v roce 1994 by byl asi jiný a jistě i příznivější,v roce 2008 je však pro mě Timecop televizním průměrem. ()
Timecop je kdesi na pomezí áčka a béčka. Rozpočet, výdělky a Van Dammova náhlá popularita ho táhnou na jednu stranu, papundeklová výprava a nic moc herecké výkony na druhou. Temnou, bezvýchodnou atmosféru a syrové akční scény jen občas skryté v milosrdné tmě ovšem musím ocenit. Timecop se nakonec stal labutí písní Van Dammovy ambice zařadit se mezi hollywoodskou smetánku. Nutno dodat, že doba osvaleným bijcům nepřála. Kariéra Slye a Arnieho nabrala úplně stejný sestupný směr, akorát padali z větší výšky. ()
Ako poznamenal veľký fanúšik z LA, ktorého pomerne často ľudia kritizujú, ale aj tak patrí k tým najlepším a jeho komentáre a hodnotenia sú proste top. Späť ale k filmu, rovnako ako aj jemu by sa mi film páčil keby mám 10 rokov dozadu a vidím to niekde v telke. Van Damme je dobrý herec, ale mal lepšie filmy. Toto bolo viac než priemerné. Pasáže sa dajú pozerať jedným okom a to aj odzrkadľuje hodnotenie. Takisto súhlasím aj s hodnoteniami a komentármi užívateľov tron a johnsnow. 3* ()
║Rozpočet $28miliónov║Tržby USA $44,853,581║Tržby Celosvetovo $101,646,581║ Tak dostal som sa k tomuto filmu aj keď to nebola žiadna priorita ale len akísi malí priestor pre nejakú spomienku na časy, keď sa ešte Jean-Claude Van Damme dal stráviť. Nuž tento film nemá zle načrtnutý dej ale nemá to tie správne grády aby to mohlo byť viac než predvádzanie bojových umení. /40%/ ()
Po kasovně velmi úspěšném Živém terči dostává dostává Jean-Claude chuť vkročit pro změnu do vědecko fantastického žánru se vším co k tomu patří. Hrátky s časem tedy pochopitelně nesmí chybět. Dostává k dispozici ještě větší finanční duchnu než minule, mnohem krásnější hereckou partnerku a může jít tedy na věc. Timecopa si pamatuju hlavně díky nějaké televizní upoutávce. Všichni to znáte. Během reklam na Nově se objeví nový trailer (v té době tomu nikdo takhle neříkal) na novou Van Dammovku. Tehdy byla prakticky každá neskutečně očekávaná. Z upoutávky mě uvízla v paměti hlavně scéna, která hovoří zcela za vše. Van Damme se vynoří odněkud z budoucnosti a hned za zády má plně rozjetý kamión. Klik na zem to jistí. Wau. To bude zase šlupka. Za sebe říkám. Timecop je lepší než Živý terč a můj vztah k němu je tedy o něco vřelejší. Není to sice taková pecka jako například Voják, Krvavý sport nebo Kickboxer, ale ještě stále si uchovává jisté kouzlo. Belgický tanečník seká ty své roznožky i v kuchyni, povinně se pomiluje s Miou a do toho zprovodí ze světa jednoho úlisného záporáka (v tomto případě politika). Po stránce logiky je to samozřejmě mírně chabé, ale příjemná stopáž 90 minut potěší. Timecopem pro mě končí vrcholné VanDammovské období a po něm už bude často jen hůře. Peter Hyams není kvalitní režisér, ale tady měl docela štěstí. Diváci VanDammovek v tomto filmu dostali svou solidní porci akce a tak by to mělo také být. 55% ()
Galerie (47)
Zajímavosti (13)
- Po dokončení filmu dostal Van Damme nabídku na natočení 3 filmů s honorářem 12 milionů amerických dolarů. Van Damme, v té době závislý na kokainu, však odmítl s tím, že si přeje 20 milionů, podobně jako Jim Carrey. Jeho kariéra pak nabrala negativní směr. (colin70366)
- Film a komiks se liší v tom, že předchozí časový konflikt v původním komiksu se odehrává v odlehlé hornické vesnici v Jihoafrické republice, kde jsou afričtí horníci strašlivě zanedbáváni a zneužíváni svými bílými majiteli. Tato zápletka se ve filmu nevyskytuje. Zločinec z budoucnosti, John Adam Packer, se snaží ukrást obří diamant, který se nachází v dole. Walker (Jean-Claude Van Damme) se objeví v dole, aby zatkl Packera a přivedl ho před soud. Packer aktivuje high-tech robota lovce/zabijáka, kterého si přivedl z budoucnosti, aby bojoval s Walkerem. Walker v boji zvítězí a rozdrtí robota pod troskami. Podmaní si Packera a předá obří diamant, po kterém Packer toužil, jednomu z černých horníků, kteří zachránili Walkera během boje, Josephu M'Botovi. (Untentrauer)
- Plakáty se svůdnými robotkami, které jsou k vidění v pracovně operátora stroje času Rickyho, jsou dílem japonského umělce Hajima Sorayamy. (fifox)
Reklama