Reklama

Reklama

Epizody(10)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (43)

Slasher 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

NWR v dokonalé tvůrčí volnosti, svět se točí čistě podle jeho pravidel. Max spokojenost mi nenávratně zkazil už první druhý třetí díl, který sice (okay) seznamuje, pomalinku nabírá momentum a napětí, nicméně nemá v sobě poklady a ani teď zpětně neměním názor, že bych brutálně zrychlil a zkrátil. Ale čert to vem, "trpět" se vyplatí, pak to najednou sepne, nabere směr, je už vesměs lahoda a multi-žánrový refnovský koktejl magického realismu, uhrančivých audiovizuálů, absurdit, hyper-násilí, chladu a krutosti, incestních fantazií, vadných postav, ujetých humorů a Mex-Americana kultury. Takže zatímco redakce Variety (x) a jí podobní brečí, za mě ta nej meditačka od Návratu do Twin Peaks. 85% ()

KlárkaS 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Love it or hate it. NWR ukazuje fakáče na všechny a na všechno a dělá si to tak, jak chce, a v jakym tempu chce!. Děkuju Amazonu, že někomu dá skoro 13 hodin prostoru natočit tuhle jízdu! V televizi by to ustálo akorát pilot a okamžitý zrušení a hejt ze všech stran, ale my si díky týhle momentální kreativní volnosti můžeme užít morálně ulítlou ultra neonovou podívanou s mrazivým soundtrackem, cool deadpan herectvím a tak samolibou kamerou, že budete frustrovaní, ale zároveň (snad) nadšený jako nikdy! <3 ()

Reklama

Davies182 

všechny recenze uživatele

"Hrstka bude mít všechno. Většina nebude mít nic. Protože tak už to v životě chodí. Svět je nespravedlivý." NWR se spiknul s jedním z nejdrsnějších (nejen comicsových) scénáristů na světě, a zplodili spolu surreálnou, třináctihodinovou nenávistnou epopej na téma ztýrané ekologie (bohatý vyšinutý otec), vzkvétajícího násilí (Císařovna Smrti), policejní korupce a brutality (ukecaný Teller), podprůměrně inteligentních feministek a moderního vraždění presumpce neviny (úderný monolog ve finální epizodě). Dvě čtvrtiny lidí nerozdejchají už samotnou pomalou stavbu jednotlivých epizod v čele s úmorně natahovanými dialogy a fetišistickými kamerovými oblety scén, ta třetí pak divácky zdechne v polovině, když zjistí, že je režisér prostě magor, a všechny postavy jsou mu vyloženě u prdele (zajímá jej opravdu pouze vyobrazené poselství, nikoli emocionální katarze). No, a to pořád ještě nejsme na konci! I ty nejneohroženější Refnovy fanoušky pak totiž nekompromisně sejme očistné finále s jednou z nejsugestivnějších tvůrčích zpovědí, přetavenou v kyselý plivanec do tváře všem "v nitru zlým a nezodpovědným lidem". TOO OLD TO DIE YOUNG je Refnovým osobitým Stromem života pro policajty a zloděje. Slovy režiséra samotného je "televizní streamování hudbou budoucnosti, a třináctihodinové komplexní filmy něčím, po čem ve skrytu duše dlouho toužil." I když jsem si zdaleka neužil každou (to vážně nelze) minutu tohohle monstra, sežvejklo mě to fakt mocně. Teď už sem konečně přesvědčenej o tom, že jsem příliš starej na to, abych umřel frustrovanej. NWR uklidňuje. ()

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Reportáž z natáčení: „STOP!!! Kurva, toč tou hlavou pomaleji, Telere vole, s takovou by scéna, jak se bezúčelně rozhlížíš kolem, mohla trvat míň než 10 minut, a artoví hnědopichové mi pak budou vyčítat, že jsem superficiální ignorant a má audiovizuální interpretace kvintesenciální fadesy je přinejmenším insitní. Navíc mám smlouvu na třináct hodin nesnesitelné prudy, tak čím to mám, do prdele, vatit, když si tu hraješ na Bleskmekvína!!!“ „Soryjako, Windigo, ale jestli budu kroutit ještě pomaleji, mám strach, že upadnu do katatonie a už se neproberu.“ „Jo, to je nápad! Tomu říkám procesní improvizační kreativita! Dokruť a pak hned strni. S filosoficky zádumčivým kukučem. Tak na 15. Ne, radši na dvacet minut, kamera se ti na celou tu dobu přisaje na xicht a tadyhle Martinéz k tomu zatím bude hrát na pilu. No pecka, ti ufoni se z toho úplně poserou, bude to ještě atmosféričtější, než kdyby čuměli, jak jim rostou nehty. Umělecky, samozřejmě. Tak pojďme na to, sjedem to tak dvěstěpadesátkrát, já pak vyberu tu nejpomalejší, hodím přes to hnědej filtr a můžem na tu stěžejní scénu tohohle dílu, třicet minut do blba tlemícího negra. Totální neonoár!!! Už Ofluse…., Olusmasa…., Olumnosu …, Omokuklu…, kurva, budu mu radši říkat Kunta Kinte, prostě už mu zabraly ty svalové relaxanty, co jsme mu včera napíchali do xichtu? Tak klapka! Klapka, povídám!!! Kde je, kurva, klapka???!!!“ „Poslal jste ji předevčírem pro kafe, když jsme 15 hodin snímali ten hrbol v omítce.“ „Starfucks je za rohem, to ho jela sklízet na Kostariku, neboco?!“ „To ne, ale specificky jste si vyžádal rigidní štáb, údajně aby se prý genius loci exekuce prolnul do díla samotného. Tak má paní chodítko a únavovej syndrom a kameraman je narkoleptik.“ . Onanistický psychotik je zpět v plné artové nádheře nehumánního audiovizuálního teroru! U naprosto strhujícího prvního dílu, kdy jsem přes to zběsilé tempo skoro nestihl, jak během těch plných 89 minut frenetických desetiminutových záběrů na stěny, auta nebo staticky zírající figuríny mezi 57. až 58. minutou zastřelili mouřenína, což bylo událostí večera, jsem obrostl mechem, o třicet cenťáků mi porostly vousy, z akvárka mi zdrhnul slimák, od hlavy k patě mě celého pokryl slizem a mezi nosem a bradou jsem měl schlíplou pavučinu plnou mrtvých much. Tudíž by mě ke zhlédnutí druhého dílu, nedejsatan dalších, přinutila pouze mrtvice, obrna, neuroleptický maligní syndrom, kvadruplegie nebo masochistická deviace. Jsem totiž Too old to die bored. ()

IceQueen

všechny recenze uživatele

POMO ma svojim komentárom rozpálil tak, že som k televíznemu prijímaču usadala s rozšírenými zreničkami a motýlikmi v brušku. Žiaľ, po prvej epizóde mám pocitovo bližšie skôr k verbalovi. Na druhej strane, musím sa priznať, že mi šéfove sugestívne slová neodbytne víria v hlave, takže asi dám Refnovi ešte šancu uspokojiť ma v ďalšom kole. Možno sa nám spolu podarí objaviť ideálne tempo. Ako mi raz jeden gentleman povedal "neponáhľajme sa, máme celú noc". Alebo to bolo "Nezastavujeme, máme zpoždění!"? ()

Galerie (17)

Zajímavosti (2)

  • Vedlejší roli si zde zahrál i herní vývojář Hideo Kojima, který stojí za herním klenotem „Metal Gear Solid“. (Punisher)

Související novinky

Refn chystá další seriál

Refn chystá další seriál

13.10.2019

Režisér Nicolas Winding Refn (Drive, Neon Demon) se chystá opět ponořit do světa televizní krimi. Pro HBO teď natočí adaptaci kultovní filmové série Maniac Cop. Děj se odehrává v Los Angeles, kde… (více)

Refn uvede svůj seriál v Cannes

Refn uvede svůj seriál v Cannes

16.04.2019

Zatímco stále čekáme na kompletní seznam autorů a děl, které se letos objeví na filmovém festivalu v Cannes, server Deadline nyní přinesl informaci, že dánský režisér Nicolas Winding Refn (Drive,… (více)

Reklama

Reklama