Reklama

Reklama

Čihajafuru: Šimo no Ku

  • Japonsko ちはやふる 下の句 (více)
Trailer

Videa (1)

Trailer

Recenze (3)

Jirka_Šč 

všechny recenze uživatele

Na rozdíl od prvního dílu se děj v druhém víc soustředí na hru (karuta) samotnou a to je dobře. Taky se dostáváme k tomu, co mám na japonských filmech, ve kterých se hraje nebo soutěží, rád: Nejde o vítězství, ale o hru a radost z ní. Pouštím si dokolečka theme song (Flash, Perfume). MV: https://www.youtube.com/watch?v=CUNS2RX5olk Kdybych měl hodnotit první a druhý díl jako jeden film, dal bych 4*. ■ P.S. Absolutně jsem nestíhal/nechápal verše a tudíž nebyl schopen celou (dost podstatnou) tuto složku filmu ocenit. Kdo umí japonsky a zná uvedených 100 básní (historii vzniku), docení film asi jinak, na druhou stranu, na ČSFD na tom 99% lidí bude jako já. ()

ing.man 

všechny recenze uživatele

No jestli byl tenhle druhý film lepší nevím, ale scénář by celkem ušel. Líbilo by se mi jiné zpracování. Počkáme na třetí díl. ()

Reklama

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Pokračovanie, ktoré má oproti prvej časti viac chýb. Hlavne čo sa týka vývoja postáv. Ten sa akoby na chvíľu zastavil. Motivácie idú do úzadia tiež, a všetko sa točí okolo turnaja. Čo trošku zamrzí, pretože práve ten vývin postáv, posúval prvú časť o level vyššie. Vadilo mi to celý film a potom prišlo finále a ja som si uvedomil, že sa na obrazovku škerím a teším sa vždy, keď sa Suzu Hirose alebo jej kamošom podarí odfrknúť karuta kartičku preč od oponenta. A tak na konci som nielen navnadený na tretiu časť, ale som aj spokojný. Nie je to pokračovanie, aké by som v rámci sérií potreboval, ale rozhodne si nezaslúži ani nálepku slabšie. Koizumi veľmi dobre vie, čo chce filmom povedať a ja môžem len dúfať, že finále túto moju prognózu naplní. Ústredný hudobný motív je rovnako hravý, ako celý film. A tak k tomu asi treba pristupovať. Ako ku hravému filmu o hre, o ktorej ste asi nikdy nepočuli.(Ak teda nie ste z tých, čo o nej počuli). Takže slabšie, ale stále poctivo vybojované 4*. ()

Galerie (9)

Reklama

Reklama