Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Divadlo omylem navštíví japonský investor Hideiyaki Yashida, miliardář a výrobce drahého nádobí, který si myslí, že je v divadle Spejbla a Hurvínka, jež chce angažovat na propagační show do Japonska. Nový umělecký šéf Dejvického divadla Myšička mu jeho omyl nevymlouvá a velice rychle se s ním, loutky neloutky, dohodne na skvěle placeném turné po Japonsku. Dejvičtí jsou v panice, protože spousta z nich nikdy nedržela loutku v ruce, ale těžká finanční situace, ve které se divadlo nachází, je přiměje se to naučit. K tomu ale potřebují ony loutky, které mají v plánu si vypůjčit právě od „Hurvínků“. Úkolem získat loutky pověří Myšička Davida Novotného. V Dejvickém divadle začíná první, zatím pouze čtená zkouška k nové inscenaci Hurvínek a lupiči. Pavel Šimčík ovšem nesouhlasí s tím, že má hrát Žeryka (není to totiž první zvíře, které by na prknech Dejvického divadla ztvárnil), a Klára Melíšková má jako nejstarší členka dámského souboru problém s tím hrát Bábinku. Novotný v Divadle Spejbla a Hurvínka nepochodí, ale nevzdává se. Je rozhodnut si z divadla odnést loutky za každou cenu – po dobrém, nebo po zlém. Do svého plánu angažuje Rapla – Hynka Čermáka. Ekonomka Blanka Cichon situaci jistí tím, že pošle Trojana s Myšičkou do Plzně, aby jednali o možném otevření staré kauzy dědických práv s rodinou Skupových. Blíží se generální zkouška, na kterou se má přijet podívat investor Hideiyaki Yashida osobně, aby s Dejvickým divadlem podepsal smlouvu. Budou mít dejvičtí nakonec hru „Hurvínek a lupiči“ s čím hrát? (Česká televize)

(více)

Recenze (43)

Cesty timem 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

"... Odkud ho máš ty? Ze Sýrie... To máš ale jedno, ten můj je z rybníka ve Středoklukách, ale komunikuje..." ... Jojo doma je doma a je dobře že jsme zase doma, staré dobré Dejvické divadlo se mnou opět komunikuje a ani o tom neví. Tak holt to musím říci já. Tady jsme byli opět na stejné vlně :-) Čarodějky s kameny co komunikují a dřevění herci. Spejbl, Hurvajs... A ten závěr... Super!... Ale na druhou stranu, třeba když si vzpomenu na první díly Dabing street, tak tam jsem dopadl smíchy skoro jako ten japonec já a tam to bylo (hlavně na pohřbu v 1 díle) za plných 5*. Takže loutky... máte to za 4*... Málem bych zapoměl "druhé honění, honím podruhé"... já dnes též (tento díl) :-)) ()

maoc 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Jako i u ostatních dílu jsou některé fórky k popukání a některé tak trapné a divné, až se stydím. Mezi zvrhlým humorem tohoto dílu vede korektní Vilhelmová (Kdo je taťka?), těsně následována kamennou seancí (Ten je takovej syrskej) a výbuchem Melíškové na čtené zkoušce. Generálka rulez. Tohle správně nasnímat, nastříhat a vdechnout hercům i scéně tu správnou porci upřímnosti i křeče, to je fakt kumšt. Hodně kyselý škleb. ()

Reklama

BrMikes 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

„Tebe jsem si vzal, kdyby bylo potřeba otevřít něco těžkýho. Třeba dveře." Ne vážně. Asi se budu opakovat ale o co by tento seriál přišel, kdyby David ukončil své angažmá jen o jednu sezónu dřív. Jeho Spejblovská kreace a následná tajná mise s Čermákem a Fanynkou je prostě něco úžasného. Ale zbytek epizody ani v nejmenším nezaostává. Ať je to feministická Melíšková, psí Šimčík či samotná premisa s Japonci. No a tu famózní závěrečnou scénu snad ani nemusím komentovat. Suma sumárum excelentní epizoda. ()

Olík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

První lehce slabší kousek…..naneštěstí lehce slabší v tomto případě rozhodně neznamená špatný. Propojení s legendárními „dřeváky“ pana Skupy klasicky geniální….stejně tak jako Novotného návštěva u nich, Melíškové výlev nebo komunikující kámen z rybníka ve Středoklukách. Myslím, že MOST! už je zapomenut….vždycky Dejvice. ()

Adam Bernau 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Mnohoslibný název, o to větší zklamání. Kvalita je od prvního dílu sestupná. Jenomže mně už je jasné, jak to je: Je to tvůrčí záměr! První díl je pětihvězdový, druhý čtyř, pátý bude na jednu hvězdu a poslední odpad. Nepochybně to má ilustrovat obsah seriálu, jímž je zkáza divadla. O to víc se těším. Jinak samozřejmě Hurvajs s živými herci byl super, trapnost a rozklad na jevišti přímo hmatatelné, takže i obsahově se ke kýženému cíli postoupilo zase o krok dál. Název "Páni loutek" je víceznačný: Skutečnými loutkáři jsou ti, kteří přišli prodávat nádobí. Kapitál si kupuje herce, vlastně loutky a ti na to nejen přistupují, ale sami jsou v tomto obchodu těmi aktivními. Nepotřebují ani šňůrky. Zároveň konflikt mezi "nejzasloužilejší" členkou a novým vedoucím souboru. Nicméně asi nejlepším momentem bylo setkání Wilhelmové s "rodinkou". Táňa je přece liberální a tolerantní, no ne? ()

Galerie (12)

Reklama

Reklama