Reklama

Reklama

Nenávist

  • USA The Grudge (více)
Trailer 6

Obsahy(1)

Když někdo zemře v náručí ukrutného hněvu… zrodí se kletba. Kletba se usídlí v místě smrti. Ti, kteří se s ní setkají, budou pohlceni její zuřivostí. Producent Sam Raimi nám přináší nový pohled na klasický horor. (Falcon)

Videa (2)

Trailer 6

Recenze (166)

fr3ak 

všechny recenze uživatele

Strašný. Doslova děs. Nejdřív sem chtěl pochválit, že aspoň nejde o restart. Jenže je to divákovi stejně hovno platný, protože napojení na předchozí díly je naprosto nefunkční a vlastně i zcela zbytečný. Film se stočil směrem k lekačkám (holt USA horor koncept a režisér/kripl, co absolutně neumí budovat atmoféru - prostě v určitejch scénách klasický volume doprava a BAF! To se ale všichni bojíme co?), navíc v lekačkách vidíme akorát směšný digitální rádoby děsivý duchy, kteří nalíčené Fuji Takako s trhavýma pohybama nesahají ani po kotníky (mimochodem na Kayako můžete zapomenout úplně). Navíc snaha snažit se nějakým způsobem citovat scény z originálu je ve výsledku směšná, vlastně skoro trapná. Film naprosto bez invence. Když už nic, tak aspoň občas nevypadá úplně levně a hlavní role (jak Andrea, tak Demián) mi přišly celkem v pohodě. Jinak od toho dejte ruce pryč, sledování je naprostá ztráta času. PS: U zdejších komentářů sem si všim, že má spousta lidí problém s chronologií událostí, osbně mi zrovna tady přišlo vyprávění ok a zcela přehledný, bohužel to ve výsledku k ničemu stejně nebylo... ()

Psychor 

všechny recenze uživatele

Na exkluzivní předpremiéru snímku The Grudge byl pozván každý, kdo v hororovém světě něco znamená, a já, coby zdejší žánrový expert, na této události pochopitelně nemohl chybět. Přestože filmy Nicolase Pesceho zřejmě nikdy nebudou atakovat čelní místa v žebříčku nejlepších hororů roku, tak mi jeho svébytný autorský přístup dosud velmi konvenoval. V případě snímku The Grudge však bohužel zůstalo u tupé mainstreamové zábavy, která žánr akorát devalvuje a činí ho široce přijatelným pro masové publikum. Režisér diváka nestraší, nýbrž pouze dosti předvídatelně leká prostřednictvím množství agresivních audiovizuálních podnětů. Navíc toto hororové torzo ještě rozmělňuje tím, že ho promíchává s prvky detektivky a psychologického dramatu, čímž nás vrací v čase někam hluboko do devadesátých let dvacátého století. Nalejme si čistého vína. Jedná se o ohromné fiasko, kterému mohu udělit nanejvýš jednu hvězdu. Nezbývá než doufat, že podobných "hororů" uvidíme v roce 2020 co nejméně. ()

Reklama

Flopik 

všechny recenze uživatele

Strašne zle zrežírované, nápad s príbehom rozdeleným na jednotlivé časové obdobia chválim ale spracovanie teda vôbec.Režisér absolutne nepochopil čo robilo prvú nenávisť strašidelnou a jediné čo si z výbornej jednotky zobral je zvuk kajako. Inak tu boli obyčajné lakačky, (2 vyšli inak slabota). A nahradiť Kajako nejakou Fionou bol hrozný nápad, síce ma dlhé vlasy a akú takú masku ale strašidelnosť polámanej Kajako teda ani zďaleka nedosahuje. Potešil John Cho a Lin ktorej tieto úlohy padnú vždy dobre. Som sklamaný , tak som dúfal že to bude dobré. Ak máte radi jednotku tak toto je rozhodne sklamanie. ()

Asia_Power 

všechny recenze uživatele

Je to jasný, Nicolas Pesce k smrti nenávidí sérii Nenávist a tak se jí rozhodl pomstít, zač je toho koleno. Nejvíc to odsrala chudák Kayako, která v celém filmu dostane prostor...chvilka napětí...počkej si...sedni si na to...sedíš?...tak jo...3 vteřiny !!! Ne, nedělám si prdel a jo, čteš správně, nebohý člověče. Kayako tam bude 3 vteřiny na začátku filmu. Proč? Proto! A tak jo, já to prásknu. Je to tím, že Pesce se rozhodl, že tuto sérii okoření a tak každá oběť nenávisti se stane aktuálním bubákem. Jo, je to tak, vole. Ve filmu tedy straší holčička, holka, ženská, tlustej chlap, kluk, každej kokot, co Tě napadne, jen Kayako ne (krom těch tří vteřin). To bych ještě překousla, prostě pokus udělat to jinak a třeba to bude i zajímavé a bude to fungovat, ne? Ne! Veškeré bubu scény jsou předvídatelnější než kurva v bordelu, lekačky jsou zde jediné - volume o 300% nahoru, a děj skáče jak kulička v pinbalu s tím, že díky tomu od začátku filmu víte, jak kdo dopadne (čti chcípne) a o "překvapení" tak není nouze. Není nad to ke konci filmu vidět, jak chcípla ta mrtvola, co jste viděli na začátku no ne? Člověk nemusí nikomu držet pěsti a ani se o nikoho bát. O všech se ví, že chcípnou. Pohoda. Postav je jako bonus po kokot, takže nějaký hlubší pouto k někomu si prostě nevytvoříte a víc opláčete, že Vám chcíplo tamagotchi od mého soukmenovce z Večerky, protože jste ho nekrmili, než aby Vás srala smrt hlavní postavy. Dále je tu báječně vykreslen vztah hlavní ženské postavy s jejím synem. Na začátku zjistíte, že má syna. A rejža si na to po hodině filmu vzpomene a dokonce toho kluka ještě jednou ukáže na obrazovce asi na dvě minuty a další čtyři minuty mu dá prostor na konci filmu. Kdo by této rodince pak nefandil, že? Celkově je to trapné, nestrašidelné, neatmosférické, tupé, zbytečné, laciné, extrémně zkurvené pokračování kdysi bezva série, které už v životě nechci vidět. Ale být to samostatný film, tak bych tomu možná i dvě hvězdy mrdla. Takhle jednu ze strachu, aby mě Pesce po nocích nestrašil, nebo, nedej Buddho, dokonce nenatočil pokračování. To by byla těžká kletba, pyčo !! ()

BoPo odpad!

všechny recenze uživatele

Prúser a hneď takto zo začiatku roka horúci kandidát na najhorší horor 2020. Andrea Riseborough Vám film neutiahne. Možno tak nejaký študentský. Známy ksicht v podobe Johna Cho (Zahulíme, uvidíme či Star Trek filmy) a hororová dôchodkyňa Lin Shaye (Insidious filmy) už toho moc zachrániť nemohli, pretože sa pohybovali vo veľmi špatne vykostenej kópii kópie. Jediné hororové sú tu hlučné lakačky, čo boli naozaj okaté berličky pre začínajúceho režiséra/scenáristu. Väčšinu času sa Nenávist venuje hlavne postavám, no pritom je tu úplne odflákný vzťah detektívky so synom. Amatérsky počin, ktorý dúfam ukončí kariéru menom Nicolas Pesce. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (7)

  • V průběhu filmu si lze několikrát všimnout číselné symboliky. Vícekrát je v záběru „haunting house“ s číslem popisným 44. Naopak policejní stanice hlavní hrdinky má číslo popisné 999. „Andělské“ číslo 44 symbolizuje pozitivní energii a boží ochranu, naopak 999 – pokud jej obrátíme – značí „ďábelské“ číslo bestie 666, což je vlastně úplně obráceně (detektivové jsou přeci ti hodní a nenávistní bubáci naopak zlí). (Haymar)
  • Během závěrečných titulků hraje „We Get What We Deserve“ od The Newton Brothers. (Duoscop)

Reklama

Reklama