Epizody(160)
-
Bouřlivé setkání (E01)
-
Divoký tymián (E02)
-
Kolotoč života (E03)
-
Milostná rošáda (E04)
-
Konec jednoho léta (E05)
-
Léto u moře (E06)
-
Spící tygr (E07)
-
Mraky na obzoru (E08)
-
Jarní vánice (E09)
-
Hra světel (E10)
-
Září (E11)
-
Dům na pobřeží (E13)
-
Zvláštní láska (E14)
-
Vítr naděje (E15)
-
Zbloudilá srdce (E16)
-
Hodina rozhodnutí (E17)
-
Druhá šance (E18)
-
Dvě sestry (E19)
-
Cena lásky (E20)
-
Návrat domů (E21)
-
Návrat do ráje (E23)
-
Trny v údolí květin (E24)
-
Hudba v srdcích (E25)
-
Kouzlo lásky (E26)
-
Růže v bouři (E27)
-
Nancherrow (E28)
-
Útesy lásky (E30)
-
Rackové ve větru (E31)
-
Květ života (E32)
-
Dlouhá cesta ke štěstí (E33)
Recenze uživatele haWranka k tomuto seriálu (3)
Milostná rošáda (1995) (E04)
Jeden z nejhorších filmů svýho druhu. Naprosto, ale naprsto pitomej scénář a ani trocha překvapení v ději. A hlavní hrdinky by v těchdle slátaninách aspoň měly nějak vypadat, když už nic jinýho, ale to se tady nepodařilo. Navíc když chlap praští ženskou (z jakýhokoliv důvodu), přestane mi bejt třeba jenom trošičku sympatickej. ()
Presumpce lásky (2010) (E93)
Klasika od Rosamundy i od německých herců - hrůza a děs. Tak proč ta jedna hvězdička? Dalo se to při obrovském sebezapření dokoukat, což se spousta jiných podobných věcí nedá... ()
Anděl strážný (2016) (E134)
Potřebovala jsem vypnout mozek a v televizi zrovna začínala tahle Rosamunda (a já mám moc ráda ty záběry britských útesů). Příběh stupidní a předvídatelný, závěr hrozně zjednodušený. Postavy nesympatické, příšerně zahrané a ještě hůř nadabované. Ta jedna hvězda je za to, že jsem byla schopná to dokoukat, takže to asi nebylo úplně nejhorší… ()