Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Režisérský debut Glenna Danziga představuje hororovou antologii, která prezentuje příběhy z komiksů od společnosti Verotika, kterou založil sám Danzig. Příběhy jsou násilnické a zaměřují se na hororový obsah, který je často sexuální a obvykle obsahuje sporadicky oblečené ženské protagonisty. (Epistemolog)

Videa (1)

Trailer

Recenze (21)

Cedr 

všechny recenze uživatele

Verotika je Danzigův vanity projekt, který je mixem slavného Roomu, těch nejméně kompetentních pinku/J-horrorů a halloweenského speciálu od Bangbros/Brazzers. Každý asi trochu zaváhá zda neskrývavý fanoušek hororu jako Danzing (jeho album s Misfits - Static Age původně nahrané v roce 1978 je nejlepší (nejen) horor-punkové album ever) může být svým vnímáním ještě víc mimo realitu než Tommy Wiseau nebo je to celé jen vychytralý kalkul s úmyslem podojit těžko polapitelný so-bad-it's-good trh. Podle všeho je ale bohužel (bohudík?) skutečně tak clueless. První povídka s takovým jiným Spidermanem je naprosto neskutečná... nepopsatelná... neuvěřitelná... Čím začít? Okaté poprsí ronící slzy? Nízkonákladová "Francie" z lepenky s falešným přízvukem z jiné planety? I když budete tušit do čeho jdete, stejně vás to uzemní. Druhá story s mystery striptérkou je z větší poloviny ukrutně nudná, protože jde jen o čistý filler plný tragického "sexy" tančení u tyče. Jakmile se na scéně objeví holohlavý detektiv imitující drsňácký hlas, spadne vám ale brada. Nebýt tragicky nudné poslední povídky ala Čachtická paní, která kromě dvou "slušných" efektů nemá VŮBEC co nabídnout, šlo by vskutku o solidní konkurenci The Room. Objektivně jde samozřejmě o křišťálově čistý odpad, ale jeden a půl prvních povídek je zářivým příkladem neherectví, amatérismu a lemplovství toho nejvyššího kalibru, který prostě stojí za to vidět. Nebo je to celé vážně jen vtip? Použít totiž větrák místo filmového projektoru v pornokině je naprosto geniální. ()

Wade 

všechny recenze uživatele

Je to amatérské? ano je . Má to špatné herecké výkony? ano má. Jsou ve filmu pěkné holky? ano i ne,ale jsou. Je tam gore? ano je. Bavilo mě to? ano bavilo. Tři jednoduché příběhy a každý mě ničím zaujal a jsem si jistý,že tohle si 28% a černou barvu nezaslouží.(po mém 33 hodnocení skok na 30%) Já nemám s Verotikou žádný problém. Nejspíše to bude tím,že jsem od filmu nic nečekal a nechal se překvapit i proto dávám 4*. 80% --- 8/10 IMDb ()

Reklama

JFL 

všechny recenze uživatele

Známý problém filmařské impotence: Neschopnost udržet aktéry v záběru a neschopnost záběr opustit (a když už se tak konečně stane, tak to musí být kombinací prolínačky a zatmívačky). Tommy Wiseau a James Nguyen dostávají nového zásadního konkurenta v boji o trůn žijícího arcikněze drekového neumětelství a nabubřelé nesoudnosti. Sledování o samotě navozuje touhu podřezat si žíly, aby člověk ukončil tu mizérii (takže se vlastně jedná o tuze působivé dílo prostupující svými motivy do reality). Ale ve skupině, či nejlépe v narvaném kině na Festivalu otrlého diváka, se sledování "Verotiky" mění na velkolepý zážitek překypující výbuchy smíchu a bezprostředními živými komentáři. Na "Verotice" je totiž nejkrásnější, jak dokáže člověka překvapit tím, co vše může být na filmu špatně; přičemž tady je špatně opravdu úplně všechno. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Třemi povídkami provází Morella, která až tak démonicky nevypadá. Samotné příběhy - Bílý pavouk, Sběratelka tváří a Krvavá hraběnka - sice originální námět nepřinášejí, to by ale myslím vadilo nejméně. Dojde i na nějaké to gore - vypíchnutí očí, stažení kůže a vyrvané srdce, přičemž nejefektnější jsou rudé sprchy z podříznutých hrdel. V prvním příběhu by zajímavostí mohly být oči místo prsních bradavek, kdyby se s nimi divák již nesetkal ve filmu K. Russella Noc hrůzy (1986). V povídce o hraběnce jsem zase marně čekal na železnou pannu. Kromě prkenných herců mi úplně nejvíce vadila otřesná televizní kamera. Takhle vizuálně ošklivý film jsem dlouho neviděl. Nu a teď klady - spousty prsatých děveček, z nichž mnohé byly pohledné a polonahé, a solidní hudba, což nepřekvapí, když za natáčením stál Cleopatra Records. Osobně mne potěšily kapely Ministry, Switchblade Symphony a Vile A Sin. Pěkné byly i latexové a S/M obleky, jen místa pro prezentaci moc nedostaly. Možná měl Danzig pojmout film jako jeden dlouhý videoklip, leč nestalo se tak. ()

Morholt odpad!

všechny recenze uživatele

Misfits miluju a rád si poslechnu i jinou Danzigovu tvorbu, ale tohle je příšernost. Možná že by se některé ze sekvencí daly použít jako intra k autorovým hudebním videoklipům, ale to je tak všechno. Co se srovnání s The Room týče, tak ani to mi nesedí. Zatímco Wiseauova nekompetence ve vztahovém dramatu vyniká a rozesmívá, ta Danzigova působí otravně a nudí. Jediné, co mají oba filmy společného, je neschopnost vést příšerné herce. A tak jsem se bavil alespoň hádáním, která z přítomných dam si normálně vydělává jako pornoherečeka. Je jich tu docela dost, ale ty, do kterých bych to řekl, mezi ně nepatří. Vrať se radši k muzice Glenne. ()

Galerie (8)

Zajímavosti (7)

  • Trvalo 8 hodin denně, než se herec Scotch Hopkins dostal do makeupu Albino Spidera. (Epistemolog)
  • Segment „Drukija Contessa of Blood“ byl ovlivněn skutečným životním příběhem hraběnky Alžběty Báthoryové, která údajně zavraždila kolem 600 mladých dívek a koupala se v jejich krvi, protože věřila, že pak bude věčně mladá. (Epistemolog)
  • Žádnou z francouzských postav ve filmu nehrají francouzští herci, všichni jsou Američané. Glenn Danzig v otázkách a odpovědích odhalil, že byl najat profesionální hlasový trenér, aby naučil herce mluvit francouzským přízvukem. (Epistemolog)

Reklama

Reklama