Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh spojující prvky milostného dramatu a thrilleru se odehrává v nejmenované latinskoamerické zemi a dotýká se aktuálního tématu terorismu. Hrdinou je policejní detektiv Agustin Rejas prožívající složité období. V soukromém životě se snaží pochopit malicherné problémy své ženy, a také je jmenován na místo velitele pověřeného vyšetřováním případu teroristických útoků, za nimiž stojí členové maoistické guerillové skupiny v čele s anarchistickým vůdcem Ezequielem. Přitom nesouhlasí s představiteli současné fašistické vlády a jejími politickými metodami. Ve stejné době se Rejas zamiluje do atraktivní a poněkud tajuplné baletní učitelky Yolandy, která dává taneční lekce jeho talentované dceři... [44. MFFKV 2009] (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (25)

kusper 

všechny recenze uživatele

44. MFFKV. Co? Takhle jsem reagoval, když začaly běžet titulky tohoto film. Mám s ním velký problém. Terorismus přímo nekritizuje ani nepodporuje, není realistický ani moralistický, není nijaký. Je absolutně o ničem! Ohromné zklamání, největší na 44. MFFKV. Johna Malkoviche uznávám jako jednoho z nejlepších "lidí kolem filmu" jeho zásluha o spoustu skvělých filmů je nezpochybnitelná, ale tohle? Mám sto chutí dát odpad... Navíc začít film s ironickými slovy: "Kdo z vás viděl film Transformers a kdo Tanečníka seshora?" je trochu arogantní. Jak jsme asi měli legálně vidět Tanečníka seshora když neběžel ani v kinech ani nevyšel v ČR na DVD? Skromnost dělá velikány. ()

chim.chim 

všechny recenze uživatele

Milostné drama? Tak to zdaleka ne. Co se milostné zápletky týče, ta byla dočista neprocítěná a divák musí dávat sakra pozor, aby si jí vůbec všiml. Celkově film nebudí moc dobrý dojem, je hrozně rozervaný a nemá skoro žádnou atmosféru. Docela zajímavé téma zpracováno takhle mizerně - to jsem od pana Malkoviche nečekala. Ani jsem nepochopila, proč mezi sebou očividně latinskoameričtí domorodci mluví v angličtině, která slyšitelně není jejich rodným jazykem. ()

Reklama

Pohrobek 

všechny recenze uživatele

Údajně film o terorismu a politice. (Podle televizního programu). Na to, aby však byl alespoň trochu pravdivý a přínosný, by tedy musel mít mnohem hodnověrnější scénář i skutečnější prostředí. Možná nejlepší ze všech politických aspektů tu tak mohlo být vylíčení poměrů ve státě pevné ruky, ale rozhodně tu nemohlo jít o žádný druh levicového terorismu, spíše o jakousi sektu na japonský způsob. Proto se film "zvrhl" do formy obyčejného thrilleru, který si však bohužel neodpustil nejzprofanovanější ze všech možných zápletek, a to smíchání pracovní náplně s milostným, zdánlivě vedlejším, vzplanutím. Hodně mě zklamalo to, že z proklamovaného anglicko-španělského znění se vyklubala čistá američtina s občasnými záblesky kečuánštiny. Film, který se točí prakticky pouze se španělskými herci ve Španělsku, Portugalsku a Ekvádoru a vypráví o typických latinskoamerických reáliích, by přece jenom mohl tohoto jazyka alespoň občas využít. ()

bllm 

všechny recenze uživatele

Nevěřila bych, že tohle někdy řeknu, ale může existovat člověk, kterýmu bude slušet knírek. Javiera Bardema nemám moc ráda, protože mě většinou dost děsí jeho nadměrnej obličej, ale v tomle filmu se mi líbil, skvělej hereckej výkon a parádní umělý šediny. Jinak tenhle film má vzhled francouzský kriminálky z 80. let, až na ten rozdíl, že mu naprosto chybí napětí. Nemyslím, že by tam musely být honičky a střílení, ale přece jen se tam jedná o spoustu vraždění a atentátů, potažmo politickou revoluci, ale já jsem tam z toho žádný drama necítlia. I tak má film silné momenty - scéna s popravou v divadle je skvělá, ikdyž předvídatelná, myšlenka s ohňostroji je opravdu originální a rozhodně musím zmínit nádhernou závěrečnou scénu s písní Niny Simone. ()

saladín. 

všechny recenze uživatele

Nenapadne prijemny civilny filmik: dostojna pocta Costa-Gavrasovi (anonymny juhoamericky stat, PR-friendly pseudokracia s juntou ako zaloznym modusom at any time, perverzne anonymizovany a zaroven rafinovane svojmu zdroju kobercek rolujuci lavicovy teror...) a dostojna prvotina Malkovicha ako rezisera. Rafinovane zovreta no nenasilna vystavba s gradujucim pocitom az fatalneho dusna i s vedomym antiklimaxom, dostojny tichy kocur Bardem nenapadne spolu s inymi malymi, no vidiacimi osudmi pracujuci na svojom prave zit obycajny zivot v civilnej krajine, velmi zaujimava atmosfera dana i uzasnym vyberom hudby, len tomu vztahu sa nedari vdychnut zivot, tak len trochu seveli. Co do atmosfery radim tento pocin spolu s The Gift k jednym z najzaujimavejsich za posledne roky. __________ Love Theme: All Along the Watchtower solo piano cover by Yul Anderson, from: The Wind Starlight ()

Galerie (10)

Zajímavosti (2)

  • Filmári počas svojej práce navštívili okrem Španielska a Portugalska aj juhoamerický Ekvádor. (MikaelSVK)

Reklama

Reklama