Režie:
James MangoldScénář:
Michael CooneyKamera:
Phedon PapamichaelHudba:
Alan SilvestriHrají:
John Cusack, Alfred Molina, Amanda Peet, John Hawkes, Ray Liotta, Rebecca De Mornay, Clea DuVall, John C. McGinley, Jake Busey, William Lee Scott (více)VOD (2)
Obsahy(1)
Neznámí lidé s různými životními osudy – šofér limuziny, manželé před rozvodem, policista, prostitutka, mladí, čerstvě oddaní novomanželé a hotelový manažer -- hledají před nadcházející bouří útočiště v zapadlém motelu uprostřed nevadské pouště. Brzy je kdosi začne po jednom zabíjet. Jak vzrůstá napětí a hosté začnou jeden druhého podezřívat z tajemného vraždění, s překvapením zjistí, že je ve stejnou dobu na stejné místo vůbec nepřivedla náhoda... (AMC Czech)
(více)Videa (1)
Recenze (716)
Zajímavý horor s dost nečekanými zvraty. Ani by mě nenapadlo, že má James Mangold takový záběr. To, co začne jako obyčejná vyvražďovačka se nakonec promění v něco úplně jiného. Parta cizinců na sebe narazí v motelu v Nevadě uprostřed bouřky. Postupně začnou jeden po druhém umírat a začne vzájemné obviňování. Kdo je vrah? Konec jen dost zajímavý. Atmosféra je vážně super a hrají tam celkem známé osobnosti. "Ona je šlapka?" ()
Malcolm´s Eleven.. Mangold není žádný režisérský ořežprut, co by nezvládl navodit thrillerovou atmosféru či neuměl účelně pracovat s flashbacky, o tom žádná. Cusack je tady výborný a to přitom kdyby mi chtěl vnutit svůj autogram, tak ho odmítnu (no, možná bych si ho vzal a pak vyměnil za deset podpisů Hanky Zagorové). Jenže, i když podobné náměty zbožňuji a vždycky si dávám v rámci vychutnání detailů repete, u Identity mě to nelákalo. Logické nesrovnalosti ignoruji, protože v tom domě, co vám roste na krku, je dovoleno vše, avšak celá historka mi přišla jako by násilně vykáceli tři hektary lesa, jen aby postavily psí boudu a pak, v rámci závěrečného Dickensovic Olivera, jí nainstalovali na stříšku satelit.. Onen háj pomerančovníků mi asocioval milovníka citrusů B.De Palmu a jeho Kainovu výchovu s J.Lithgowem. Ten se tehdy také nebyl schopen sám sebe dopočítat. Náhoda? ()
Do dneška jsem konec plně nepochopil a to jsem to viděl třikrát a dostal jsem odborný výklad! Ale to co konci předcházelo je tak skvělý thriller s krájitelnou atmosférou, že mi to ani moc nevadí!...Bože, teď si připadám jako ti idiotští lynchovci a bergmanovci, kteří píšou perly typu: Sice naprosto nechápu co se tam dělo a proč, ale je to jasných pět hvězdiček! ()
Deset malých černoušků meets Psycho. Zručně napsaný a natočený thriller s pestrým obsazením, luxusní temnou a tajemnou atmosférou zapadlého motelu zalévaného nepolevujícím nočním lijákem a se závěrečným zvratem, u kterého se ani po opětovném zhlédnutí nemůžu rozhodnout, jestli se mi vlastně líbí nebo ne. ()
Mně osobně to moc nebavilo, obsazení mi bylo spíše nesympatické, děj podle mě není zrovna nějak extra zábavný, a celé to na mě působilo strašně lacině, pomalu jako nějaký televizní film natočený s pár kulisami a béčkovými herci (John Cusack jako jeden příklad za všechny). Vidět to tenkrát v kině asi mohlo být fajn, ale koukat na to dnes mi už přijde spíš jako ztráta času. ()
Galerie (81)
Zajímavosti (17)
- Přestože byl ze závěru filmu vystřižen jeden dialog mezi Johnem Cusackem a Rayem Liottou, tvůrci zde ponechali Liottu říkajícího Cucackovi: "Já jsem to neudělal." (HappySmile)
- Když si herečka objednává pokoj, říká, že chce ten nejhezčí. Larry (John Hawkes) reaguje: " Osmička je útulná." Herečka ale bydlí v pokoji číslo 9. (Pepy)
Reklama