Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V postapokalyptickej budúcnosti skupina unavených preživších čelí neustálym útokom zo strany gangu túlavých banditov. Do tohto konfliktu vstupujú dvaja ľudia, rivali od prírody, ktorí sú teraz nútení postaviť sa na rovnakú stranu proti spoločnému nepriateľovi. Prežitie ľudskej rasy závisí od nastávajúcej bitky... (matriosa)

Recenze (24)

corpsy 

všechny recenze uživatele

No priznajme si, niesu na všetkých tých trashových kúskoch a rôznych iných italo vykrádačkách, ako napr. FIREFLASH či 1990: BRONX WARRIORS, najlepšie ich plagáty, resp. ich VHS či DVD cover? Doslova výstavné kúsky. Som milovníkom tohto druhu filmov, ale THE NEW BARBARIANS ich povesť akosi kazí. Dávam však 3* aj napriek tomu, že je to jeden z najslabších kúskov tohto žánru. ()

choze 

všechny recenze uživatele

V jediném roce stihl Castellari jak vykrádačku Útěku z New Yorku 1990: BOJOVNÍCI Z BRONXU, tak tuhle podstatně zábavnější vykrádačku Šíleného Maxe, které na náš videotrh obě uvedlo Imago, v obou případech brutálně ořezané, což v NOVÝCH BARBARECH vede k řadě úsměvných momentů jako je záběr přes přední sklo na dva lidi jedoucí v autě, kdy jsou oba celí mimo obraz nebo nájezd na Williamsonovu tvář končící detailem jeho ucha. Krom toho se můžete těšit na motorizované pankáče s bohatým, velmi legračním autoparkem (plamenomety, raketomety, vrtačky a sekačky hlav v základní výbavě), laserové přestřelky, hrdinovu sexy kočenu a řadu zábavných scének jako je úvodní přepadovka osady, nalezení lidského ucha při opravě motoru auta ("ČÍ JE TO?" - "NĚJAKÝHO CHLAPA."), hrdinovy zpomalené úskoky před střelbou, dekapitace výbušnými šípy z Williamsova luku nebo chaoticky natočená scéna, při které hlavní záporák zřejmě opíchal zajatého hrdinu do prdele (rozhodně to tak vypadalo), za což se mu hrdina po westernovém duelu adekvátně pomstil. A ta primitivní hudba a srandovní zvuk, který vydávají všechna auta! Vřele doporučuju, mezi taliánskými postapo trashi nemůžete pořídit o moc líp. ()

Reklama

Vampireman 

všechny recenze uživatele

Enzo G. nalepil postříbřené čtvrtky na klasický golfový caddy cart a zbudoval neuvěřitelné postapokalyptické automobily, které sice spolknou obří plamenomet, kompaktní vrtule na sekání hlav, extra-dlouhé prorážecí vruty a falické rakety, ale už nemají místo na kvalitní motor a tak je nejvyšší dosažitelný řadicí stupeň jenom 1. Otáčky řvou na maximum nejen když s hlavním hrdinou Scorpiem, stárnoucím italským mazákem, orají záporáci pole, ale i když vyjíždějí z kempu do kempu aby zabíjením rozsévali ZLO! Pro speciální přeživší nukleárního holokaustu 2019 mají připravený gumový pranýř, kde probíhá nedobrovolná anální penetrace. Však také jsou záporáci tvořeny triem buzerantů, z nichž jeden má melír, druhý růžový mohawk a třetí na hlavě cosi, co by mu záviděli i nejvyšší elfové (Elrond hadr). Když si poté Scorpio oblékne plastové průhledné homobrnění, nevěřil jsem mu, že v předchozí scéně klátil postapo babu. Další plus této pecky patří za explodující hlavice šípů, díky kterýmž jsem se upřímně zasmál každému vybouchnutému templářovi. ()

pepua 

všechny recenze uživatele

Ze začátku je toto post apokalyptické sci-fi celkem zábavné, ale ve finále je příběh bohužel dost slabý, takže druhou polovinu jsem odzíval. Film je o souboji mezi skupinou jakéhosi řádu templářů, jehož členové zabijí každého člověka, na kterého narazí. Není se co divit, lidstvo je po nukleární válce na pokraji vyhynutí a bojuje se o zásoby potravin i jiných surovin nezbytných k přežití. Proti nim se postaví muž zvaný Scorpion, osamělý to jezdec krajinou, na jehož stranu se přidá Nadir, který používá výhradně luk, a také jeden malý kluk. Ten zase kosí nepřátele pouze prakem. Na lásku samozřejmě také dojde. Plusem je několik celkem vydařených decentních gore efektů, ale to samo o sobě ještě nedělá dobré béčko. Hudba mi v několika málo okamžicích připomněla tvorbu Johna Carpentera, což nevím jestli je plus nebo minus. Celkově ovšem hudba do filmu zapadá a myslím, že je povedená. Škoda toho námětu, být trochu víc propracovaný, mohlo to být sci-fi, ke kterému bych se klidně někdy vrátil. ()

J.Connor 

všechny recenze uživatele

Diskotékové post-apo s barvičkami, kostýmečky, klávesičkami a nějakým tím gorečkem. Vzhledem k tomu, že k v Itálii 70. a 80. let patřilo k dobrému vkusu režiséra natočit horor, western a trashové sci-fi, začíná mě po tomhle kousku dost mrzet, že Dario Argento nepsané pravidlo v případě sci-fi nedodržel. 2019 si v tomto podřadném žánru stojí celkem dost dobře, přeci jen Castellari není začátečník a dovede zvládat alespoň elementární filmařské úkony. Navíc se film nebere vážně, chvílemi je skutečně roztomilý a díky krátké stopáži nestihne nudit. Zajímavostí je, že tvůrci film umístili do stejného roku, jako později Martino své 2019: After the fall of New York. (jo a nejsou náhodou Fred Williamson a Steve James bratři ?) + úvodní scéna s miniaturou měste je ultimátní (v dobrém) ()

Galerie (16)

Zajímavosti (4)

  • Natáčanie filmu prebiehalo v Ríme v štúdiách De Paolis. (Real Tom Hardy)

Reklama

Reklama