Reklama

Reklama

L'ultimo treno della notte

  • Velká Británie Late Night Trains (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Blíži sa čas Vianoc a ľudia cestujú za svojou rodinou, aby spolu strávili štedrý deň. Na cestu sa vydávajú aj dve mladé kamarátky, ktoré pri ceste vlakom stretnú dvoch mladíkov (jeden z nich je narkoman) so staršou, promiskuitnou ženou so sexuálnou deviáciou. Dievčatá prestupujú na druhý prípoj, žiaľ nie samé. Myslíte, že im osud nadelí teplo rodinného vianočného krbu? (brutale)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (31)

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Od tohoto taliánského shocksploitation filmu jsem čekal opravdu hodně, zvláště pak když jde vždy o nějakou tu předělávku kultovního filmu (jako třeba v tomto případě zcela evidentní inspirace "Rape and Revenge" flickem "Last House on the Left", kořeny však jdou ještě hlouběji do historie až k Bergmanovskému "Jungfrukällan", a nutno říct že tato verze se celkem povedla, v některých směrech Cravenův snímek dokonce předčí v násilí a krvi však ne! Nakonec velké očekávání se nenaplnilo a já byl trochu zklamán. Dá se říct že prvních cca 50. typicky melodramatických minut bylo téměř nekonečných a o ničem, hodně se tu kecalo a připravovalo na to co přijde, docela jsem se nudil a říkal si kdy už sakra něco přijde a za chvíli to přišlo, poslední cca půl hodinka konečně naplno naplnila mé toužebně velké původní očekávání (došlo na ohavnosti, sleazy, přišlo znásilnění, dvojitá vražda, resp. jedna sebevražda se zoufalství). Atmosféra ve vlaku byla temná, děsivá, napjatá, bezútěšná a velmi klaustrofobická, pomstychtivé finále dobře vygradované a překvapivě krvavé, vzájemně prolínající se kontrasty scén (napětí ve vlaku a vánoční posezení) se také povedly, osudové a parádní (dobrá myšlenka) je i náhodné setkání dvou násilníků s rodiči z jedné ze zavražděných dívek, ale maník Bucci mě zas tolik nepřesvědčil, strach jsem z něj určitě neměl, tak jak třeba z Hesse, ten druhej zfetovanej magor, foukající stále na harmoniku, která vždy signalizovala nebezpečí, byl přeci jen o něco nebezpečnější. Nahoty tu tolik nebylo, což se docela divím, v té době v Itálii to byl naprosto běžný jev. Charakter Machi Meril, dekadentní madam z vyšší třídní společnosti (ona je vlastně plně zodpovědná za smrt obou dívek, nejen že je spolupachatelkou, ale v některých ohledech byla dokonce ještě horší než ti dva kriminálníci, protože ona silou své vůle, rozhodovala o druhých, ovlivňovala jejich myšlení a psychiku). Tohle byla parádní znepokojující role a zcela určitě se nenajde divák, který by byl nakonec spokojen s jejím koncem, ale Lado to tak prostě chtěl, on tu zcela nevybíravě atakoval lidi z vyšší společnosti, a říkal nám že právě odsud pochází největší zlo, zkaženost a lži. Největší hodnocení dát tedy nemohu, i když bych ho strašně moc rád dal, ale něco tomu prostě chybělo, každopádně jde o jeden z nejlepších a nejznámějších filmů režiséra Lada, a vůbec o jeden z jeho posledních, který od něj stojí za zmínku. Na rok '75 pořád pecka! ()

Paldini 

všechny recenze uživatele

Hororový subžánr exploitation je asi vůbec ta nejkrutější a nejsurovější odnož hororu. Bezbranné oběti jsou vydány napospas sadistickým násilníkům bez jakýchkoli skrupulí. Většinou jsou to ty nejhorší odpady, ale i mezi těmito dílky se sem tam najde kvalitnější snímek jako například právě napínavý a brutální Night Train Murders, který nemilosrdně útočí na divákovy nejnižší pudy ve zručné režii Aldo Lada, s dobrými hereckými výkony a hudbou Ennia Morriconeho s ústředním motivem na foukací harmoniku. Podotýkám, že LAST HOUSE ON THE LEFT jsem neviděl, takže s ničím nesrovnávám. ()

Reklama

Anderton 

všechny recenze uživatele

Asi si netreba nahovárať, že nejde o trash s množstvom wtf scén, ale pokiaľ máte slabosť pre filmy odohrávajúce sa z polovice vo vlakoch, tak ide bezpodmienečne o nutnosť. Ani nevadí, že posolstvo/á sú nám cpané do hlavy prostredníctvom filozofických rečí pri večeri nóbl skupinky. A to najmä preto, že paralelný a zároveň asociatívny strih je perfektný a film je aj skvele vypointovaný, respektíve keď si uvedomíte, kto ostane nažive a čo z toho vyplýva. Na gore zábery zabudnite, o nich tento triler nie je. ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Ja si skrátka nemôžem pomôcť, no mne priebeh určitých pasáží v týchto starších filmoch príde strašne primitívne stvárnený. Od správania postáv cez zábery, až po spôsob komunikácie. Strašne to na mňa pôsobí umelo ba až komicky, pričom len ťažko sa dokážem vžiť do situácie postáv, ktorým sa takpovediac ubližuje. Všetky tieto filmy zo 70 rokov mi prídu neskutočne na jedno kopyto, pričom len občas natrafím na taký, ktorý si ma dokáže plnohodnotne získať (When a Stranger Calls - 1979). Tento to samozrejme taktiež nie je, pričom tú tretiu dávam len vďaka úplnému záveru v kombinácii s "milosťou" - 55% ()

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Další kousek z Video Nasty.Konečně jsem se k němu dokopal.Klady:Hudba-Morricone,působivé scény teroru ve vlaku,když už se to konečně rozjede tak hodně hutná atmosféra,Parádní kamera a nesmím zapomenout na finální pomstu.Mínusy filmu-pomalejší rozjezd,hodně hluchých(nudných) pasáží,nevýrazní herci-hlavně od záporáků jsem čekal lepší výkony(jak uvádí Flipnic ve svým komentu-na Hesse to rozhodně nemá).Každopádně hodně solidní exploiťák.Slabší 4 hvězdy.Stejně jako Last House on the Left.Kde po herecké stránce je rozhodně lepší Last House on the Left(Hess) ale líp zvládnutá kamera je v tomto kousku. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (1)

  • Film byl pro zobrazování nahoty, brutality a násilí v UK brzy po uvedení zakázán a umístěn na tzv. "videonasties" list, tedy seznam zakázaných filmů. Ve zcela nesestříhané verzi byl vpuštěn v UK do oběhu až v roce 2008. (Flipnic)

Reklama

Reklama