Režie:
Shawn LevyKamera:
Tobias A. SchliesslerHudba:
Rob SimonsenHrají:
Ryan Reynolds, Walker Scobell, Mark Ruffalo, Jennifer Garner, Zoe Saldana, Catherine Keener, Alex Mallari Jr., Braxton Bjerken, Esther Ming Li (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Stíhací pilot Adam Reed, který cestuje v čase, musí nouzově přistát v roce 2022. Tam pak spojí síly se svým dvanáctiletým já, aby společně zachránili budoucnost lidstva. (Netflix)
Videa (9)
Recenze (392)
K tomuto filmu jsem přistupoval lehce s odstupem a bylo to dobře. Přece jen Free Guy mi ze spolupráce Levy/Reynolds přišel lepší. Tohle je spíše rodinný snímek a ani to není moc vtipné. Akční scény ujdou, ale není jich moc. Herecké obsazení je celkem slušné. V roce 2050 je cestování časem běžné. Ryan Reynolds se jako pilot vrací do roku 2022, aby zachránil svou ztracenou, ženu. Shodou okolností narazí na své 12 leté já a věci se začnou komplikovat. Tu si s tím ale poradili po svém, takže žádné časové paradoxy nečekejte. Poté následuje rok 2018 a záchrana budoucnosti. Celou dobu po nich jde záporačka v podání Catherine Keener, která není nic moc. Škoda, že tu Zoe Saldana nemá víc prostoru. "Přistání superhrdiny!" ()
Neškodná klišovitá časoturistická kokotinka na jedno použití s rutinně jednopolohovým Gájenem Gejnoldsem, odporně instáčově přebalzamovanou Saldanovic Zojou (fujtajxl) a prkennou nesympatickou slonoušaticí Jenovéfou Zahraníkovou, vybavená solidním množstvím vydařených tumorných bonbonmotů, ale i řádnou porcí dávivých rodinných hovnot. Tudíž se to tak nějak vzájemně vyneguje a výsledkem je taková neesteticky povislá trojka a okamžité zapomnění v hlubinách filmových análů. ()
„TY JSI JÁ…“ Pro rodiče s dětmi…(?). Nevím teda jak starý ty děti maj bejt, ale musej bejt hloubavější (aby vocenili vysvětlování - třebas fixního času). Rozhodně nic pro hyperaktivního spratka, kterej by čekal jednoduchou akční, hláškující jízdu. Takže vlastně ani pro mě… Pro blbečka mýho typu, tady prostě není zhola nic! Snad jen to, že Ryan nehraje tu svoji typickou postavu. Akce taky asi stála pár peněz, ale ničím neohromí. Stejně jako (trapná) záporačka. Ovšem má to hodně rodinnejch myšlenek… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Nikdy jsem neviděl „Návrat do budoucnosti“. 2.) Často posílám sám sebe spát (vobčas taky doprdele, ale to už je asi jiná pohádka…). /// Thx za titule „Barbora Vrbová“. PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ ne ()
Na tenhle film se docela dobře kouká nejen kvůli příjemnému vizuálu, ale i proto, že napětí hlavně v druhé půli převládá, byť užvaněné scény se najdou. Nevím, proč hlavní hrdina musí být kluk, kterého šikanuje starší pablb (ok, šikana je stále přítomná, ale nemusí být v každém druhém filmu o mládeži) a který má navíc dýchátko, aby to bylo napínavější. Herecky dobré, nejvíc mě bavil M. Ruffalo. A kupodivu se mi líbily i odkazy na StarWars - laserový meč, průlet kaňonem, honičky ve vzduchu. Nablýskané skafandry byly spíše jak z Bettlestar Galactica. Směrem ke konci jsem ucítil závan červené knihovny, to bylo na balení papírových kapesníků. Jako dítě bych si to rozhodně užil mnohem více, takhle šlo pro mne o jednorázovou oddechovku. Akce byla určitě nejlepší. ()
Mám pocit, že Ryan Reynolds v posledních 2 letech hraje snad ve všem! :D Ale vůbec mi to nevadí, jelikož je to fajn herec a jeho akční komedie mám rád. Zde se tedy pustil do žánru sci-fi a byla to dobrá volba, respektive příběh, kdy se setkává se svým 12letým já, je poutavý. Navíc je vtipný a také akční, což je výborná kombinace. Také se mi líbil Mark Ruffalo, v době, kdy se objevil na scéně, tak dostal film další náboj. Jinak Walker Scobell byl také skvělý v roli malého Adama. ()
Galerie (213)
Zajímavosti (12)
- Krabice s pizzou, kterou Adam (Ryan Reynolds) otevře, když poprvé vstoupí do domu, je od řetězce pizzerií Zeeks Pizza z oblasti Seattlu, jak je patrné z horní části krabice. (BMW12)
- Adam Reed (Ryan Reynolds) zmíní při rozhovoru s dvanáctiletým Adamem (Walker Scobell) film Terminátor (1984). (Rominator)
- Catherine Keener (Maya Sorian) hraje své mladší i starší já pomocí technologie deepfake na rozdíl od CGI de-aging, která se obvykle používá ve velkorozpočtových filmech/seriálech. (BMW12)
Reklama