Režie:
John SingletonKamera:
Matthew F. LeonettiHudba:
David ArnoldHrají:
Paul Walker, Tyrese Gibson, Cole Hauser, Eva Mendes, Ludacris, Thom Barry, Devon Aoki, Amaury Nolasco, Michael Ealy, James Remar, Mark Boone Junior (více)Obsahy(1)
Brian O'Conner přišel o práci poté, co nechal šéfa ilegálních pouličních závodů, Doma Toretta, uniknout před zákonem. Teď pro peníze jezdí v Miami nelegální závody silných vozů a netuší, že právě tyto závody budou důvodem, aby ho FBI zmáčkla. Buď jim pomůže, anebo půjde do vězení. Totéž platí pro jeho černošského parťáka Romana, který má s Brianem z minulosti nevyřízené účty. Ti dva se teď musí nechat najmout jako řidiči drogového bosse Cartera, aby ho policii pomohli dopadnout. Zařídí to Monika, Carterova milenka, ale ve skutečnosti policejní agentka. Zkušenost se zběsilými pouličními jízdami jim i Monice pomůže zachránit život, protože Carter po skončení akce nehodlá nechat svědky naživu. (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (537)
║Rozpočet $76miliónov║Tržby USA $127,154,901║Tržby Celosvetovo $236,350,661▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA $181,585 //počet predaných kusov 14,011║ Tržby za predaj DVD v USA $5,778,575 //počet predaných kusov 496,999 ║ /40%/ ()
Je to vlastně celkem fajn. Rychle a zběsile 2 nabízí přesně tu podívanou jakou divák od snímku podobného ražení očekává. Příběh a základní zápletka fungují spíše jen jako lepidlo, jehož účelem je sjednotit všechny scénky dohromady a jako takový spíše ustupuje do pozadí. Tvůrci si sice zakládají na tom, že bude dávat smysl a dokonce i zaujme, ale rozhodně není to nejdůležitější. Primární je tady obraz a to nejen samotná vizuální stránka, ale i všechno okolo. V poslední době sleduji, že není třeba aby se snímek snažil něco sdělit a byl úchvatný po vnitřní stránce, tedy právě scénář. Vedle svalnatých chlapů a natuněných aut tak tomuhle snímku chybí jen jedna jediná věc a tou je více pěkných žen... ()
Na úvod je třeba říct, že tenhle filmek je asi tak reálnej jako Johnny Depp v pohádce Zdeňka Trošky, ale jelikož mi tahle efektní podívaná připoměla hodiny strávené před monitorem u NFS Underground (a s tím spojená moje obliba v tuningu), tak jsem ani na chvíli neuvažoval o nižším hodnocení. Krásná autíčka (žluté Evo se fakt povedlo), drsní hoši, občas nějaká ta pěkná slečna a dokonce i ne úplně blbý děj - příběh. Oddychovka jak má být. ()
Vyše 100 minút nabitých autami, aké väčšina z nás pravdepodobne nielenže nebude nikdy mať, ale ich ani neuvidí na vlastné oči. Akcia od začiatku až do konca s kamerou, réžiou a strihom rýchlo meniacim zábery. Príbeh jednoduchý, ale o ten asi ani tak veľmi nešlo. Milovníci áut si určite prídu na svoje. Aj keď si nemyslím, že to boli správne investované peniaze. Treba však upozorniť potenciálnych divákov, že sa vo filme nachádza i násilná scéna. Ja osobne dávam **1/2. Pripomínam tým, ktorí nečítajú záverečné titulky, že: scény s autami sú nebezpečné ... trénovaní kaskadéri ... za kontrolovaných podmienok ... uzavreté cesty ... Jednoducho: Don't try this at home ;o) ()
Pokud chcete vidět absolutně nenáročný film s množstvím (motoristických) akčních scén, s atypickým obrazem americké společnosti (tzn. nezvykle nízký počet obézních lidí) a pokud máte rádi auta a tuning, pak je tento film určen právě pro vás. Pro další snad ještě poznámka: jde o film, u něhož se možná nebudete schopni zbavit představy, že některé filmy bohužel vznikají v nějakém „marketingovém oddělení“, které se snaží zacílit snímek na požadovaný segment trhu a tím dosáhnout co možná nejvyšší čistou současnou hodnotu uvedeného filmu. ()
Galerie (46)
Zajímavosti (50)
- Celosvětová premiéra proběhla 3. června 2003 v Hollywoodu. (Varan)
- Žlutý Dodge Viper byl prvním z nové série automobilky Dodge Vipers. Studio Universal dostalo k dispozici čtyři kousky, ale pouze pod podmínkou, že nebude žádné z nich poškozeno. (HellFire)
- Pro nátačení bylo použito šest pravých Nissanů Skyline GT-R. První vůz byl dokonce prvním Skylinem GT-R homologovaným/schváleným pro provoz v USA, tento vůz původně patřil Craigovi Liebermanovi (který ho koupil za 78 000 amerických dolarů) a po natáčení se vrátil do stavu před natáčením a po prodeji změnil barvu na černo. Další 4 vozy byly nakoupeny za 48 000 dolarů/kus. Za tak „nízkou“ částku byly nakoupeny proto, že šlo o filmové rekvizity, a tak MOTOREX (jediný schválený dovozce pro USA) nemusel řešit homologace/schvalování pro provoz na silnici. Poslední vůz byl nakoupen z anglie od MIDDLEHURST NISSAN a následně upraven pro natočení skoku přes most. (Maulincio)
Reklama