Reklama

Reklama

zpět na všechny novinky
Jaké má český divák preference?

Jaké má český divák preference?

05.08.2018 Autor dO_od

Agentura NMS Market Research v červenci provedla výzkum trhu a z jejích dat vyšlo pár relativně zajímavých informací. Asi nikoho nepřekvapí, že 74 % českých diváků upřednostňuje dabing před originálním zněním. Nejoblíbenějším žánrem jsou pak stále komedie, které preferuje 75 % Čechů. Tradiční kinosály pak navštěvuje 55 % lidí, zatímco formát 4DX má v oblibě pouze 6 % Čechů. Další zajímavostí pak je, že v průměru v Česku do kina alespoň jednou za měsíc vyrazí jen 13 % lidí, dalších 28 % pak navštíví kino vícekrát za rok. Nejčastější skupinou diváků pak jsou lidé ve věku 18-34 let. Co se týče doporučení, 51 % lidí dá na přátele, 47 % na recenze a 46 % lidí se rozhoduje na základě trailerů. Na místě si film vybírá jen 16 %. No a poslední údaj se pak týká pirátství – ke kterému se doznalo 55 % dotázaných. Jsou to ale právě piráti, kteří paradoxně chodí do kina častěji.

Reklama

Reklama

Nejčtenější novinky

Kaskadér propadl, přesto má napsané pokračování

Kaskadér propadl, přesto má napsané pokračování

06.05.2024

Kinaři teď nemají zrovna nejlepší časy. Blíží se totiž letní sezóna, která tradičně bývá nařachaná těmi největšími blockbustery a do pokladniček kin často nasype cenné zlatky. Jenže se zdá, že ta… (více)

Nejnovější novinky

Obsazení třetího Na nože se rozrůstá

Obsazení třetího Na nože se rozrůstá

dnes

Obsazení značně očekávané netflixovské detektivky Riana Johnsona (Star Wars: Poslední z Jediů, Looper: Nájemný zabiják) pod čerstvým názvem Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery se rapidně rozrůstá.… (více)

Ani Furiosa nezabrala, lidé do kin nechodí

Ani Furiosa nezabrala, lidé do kin nechodí

29.05.2024

Pohled na celosvětové tržby kinařů je tento rok týden od týdne smutnější. O potenciální blížící se krizi kin i velkých filmových studií se mluví už poměrně dlouho a důvody jsou nasnadě. Vzestup… (více)

Reklama

Reklama