Recenze (23)
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Lidi, tohle je přece nadsázka.
Komando (1985)
Nejakčnější z akčních!!! TOTAL RECALL se může jít vycpat...
Tankový prapor (1991)
Tankový Prapor a Černí Baroni - vlajková loď genialního herectví Miroslava Donutila. Pro mě oba filmy povýšil o hvězdičku. I když musím uznat, že Roman Skamene mě dostal taky!
Air Force One (1997)
Od odpadu tenhle film zachránila jen celkem dobře zvládnutá akce. Jinak břečka, převařená americká limonáda na téma vlastenectví. A několikrát ve filmu salutující Harrison? Hodně u mě touhle rolí klesnul.
Zavaleni (2006) (TV film)
Mám v sobě pět piv, pár panáků slivovice a sem strasně utahanej po volejbale. Právě jsme přišel domů, zapnu televizi a vidím... Co to vlastně je? Na jednu hvězdičku tuhle perlu povýší snad jen další runda panáků. Někdo zde napsal Béčko, někdo Céčko. A ja se ptám, proč nepokračujeme v abecedě dál?!? Tady nepomůže ani svěcená!
Svět podle Prota (2001)
Až na ten konec, který po hodině kvalitní podívané mění žánr. Kevin Spacey pojídající banány se slupkami a jahody se stoupkou, to je naprostá bomba:)) A parádní doprovod klavíru. Celkové 4*
Apocalypto (2006)
Smrtonosná past v pralese? Proč ne. Výborné kulisy Mayské civilizace, původní jazyk a závěr? Doteď mám husí kůži
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Pokud má první díl série podtitul FIRST BLOOD, toto dílko by si zasloužilo přízvisko ALL BLOOD. Krve je skutečne neskutečně mnoho. Ale to ani náhodou nesráží film k béčkovosti, právě naopak. Bravo Silvester! Parádní ?tečka? za sérií..
Svatba upírů (1993)
Ruku na srdce, tohle je nejlepší česká hororová komedie všech dob!!! Nechápu jak někdo může zařadit mezi odpad film, ve kterém hraje tak mistrně tolik skvělých českých herců. Jasných 5* A propo - KDO MI TU SAJE KAPELNÍKA?!?
Skleněné peklo (1974)
Praotec všem katastrofických spektáklů, od kterého drtivá většina jeho potomků příliš mnoho nezdědila. Bohužel