Recenze (8)
Protektor (2009)
tak cesi se konecne naucili tocit filmy, co nevypadaji jak lacina televizni inscenace. vytecna kamera, skvela hudba
Michael Clayton (2007)
prijemne vystaveny pravnicky thriller, ktery z vas nezdime emoce lacinymi vypovedmi svedku, postizenych atd, se skvelymi hereckymi vykony
Sunshine (2007)
ano, byla to kravina, ale ja jsem se paradne bavil. asi poprve jsem mel v kine neodolatelne nutkani nasadit si slunecni bryle:)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
za prvni serii 5 a za ten zbytek odpad
Góóól! (2005)
ponekud preslzene a naivni, ale prekvapive dobre.. go go santi
Účastníci zájezdu (2006)
proc vsichni tak divne mluvi???
8 MM (1999)
bez cage 5*
Devátá brána (1999)
nuda nuda nuda