Recenze (31)
Věčný příběh (1998)
Výpravná pohádka, která se snaží přijít s něčím novým.Líbila se mi příroda ,prostředí a kostýmy, nudili mě filozofické debaty Popelky s princem.A mimochodem princ mi nepřišel vůbec pěkný.
Robin Hood (2006) (seriál)
Beru to jako parodii, proto ty dvě hvězdičky.Tohle nemohl myslet nikdo vážně.Očekávám, že když zabili Mariannu, tak se ve třetí sérii dá Guy Gisborne a Robin Hood dohromady a bude to první homosexuální sňatek v dějinách.
Sabrina (1954)
Vtipná romantika.Po dlouhé době jsem se opravdu zasmála a to je tenhle film starý přes 50 let.S novou Sabrinou se to nedá vůbec srovnat.Tohle je daleko lepší.
Láska nebeská (2003)
Mám ráda romantické filmy a anglické obzvlášt.Tenhle semoc povedl, výborní herci a scénář.Jen mi role Hugha Granta přišla trochu přehnáná.
Bobule (2008)
Děj mě nijak nenadchl, některé postavy byly hodně uhozené, ale celkově se na to dalo dívat.A hlavně Pálava je moje oblíbené místo, tak je fajn, že si na ni zas někdo ve filmu vzpomněl.
Podivuhodné prázdniny rodiny Smolíkovy (1978) (seriál)
První díly jsou hodně dobré, ale pak jde kvalita dolů a poslední jsem ani neviděla.
Kravička Connie (2002) (seriál)
Animace je dost strašná, vypadá to, jak kdyby to malovalo nešikovné děcko, ale občas se tam děti dozví něco zajímavého.No rozhodně podívaní pro rodiče to není.
Červený traktůrek (2004) (seriál)
Vcelku vtipný animovaný seriál.Stačí však shlédnou pár dílů, protože se příhody dost opakují.A chudák pan Jonáš může vždycky za všechno.
Mamma Mia! (2008)
To bylo příšerné!Dvě hvězdičky jen kvůli hercům.Děj minimální, tři praštěné padesátnice a pak šílený happy end.Už nikdy žádný muzikál.
Franklin a Zelený rytíř (2000)
Nemám hudební sluch, ale při těhle písničkách teda trpím.Jinak dobrá příprava dítěte na příchod sourozence.