Recenze (433)
Jaderná havárie na Three Mile Island (1999)
Snad jsem správně přiřadil dokument k tomuto profilu. Dokument nehodnotím moc kladně, protože zatímco první část havárie popsali zbytečně moc, když nakonec "o nic nešlo" tak v té druhé části o pár dní později jsem se ztratil. Podle mě proto, že tam vlastně jasně neuvedli, vlastně šlo. Jen pořád spekulovali - bouchne, nebouchne...
1929: Velký krach (2009) (TV film)
Lidská blbost je neomezená. Zato lidská paměť jakoby neexistovala...
H2O: Molekula života (2020) (seriál)
Až na bláboly v první části... To byl perfektní dokument o vodě. Děkuji
Hranice času (2008) (TV film)
Takový trochu rozlítaný dokument. Z každého trochu... Až mi tak trochu uniká smysl tohoto díla.
Zlato: Dějiny jedné posedlosti (2018) (TV film)
Slušně zpracovaný dokument o zlatu. Tedy první díl. Ten druhý je spíše o obchodování a ten už mě silně nudil...
Nanotechnologie - další rozměr (2002)
Krásně popsané nanotechnologie. A protože je dokument 20 let starý, jde pěkně od základu. Teď, o 20 let později, jsme ale už o brutální kus dál...
Pod vysokým napětím (2015)
Téma mi bylo trochu bližší, protože jsem sám elektrikář. Nicméně film na mě působil jako jeden z prvních pokusů absolventů FAMU. A po shlédnutí jsem si musel film v rychlosti přejet ještě jednou, aby mi došly všechny souvislosti a postavy. Bylo tam totiž hodně náznaků nebo vyloženě otazníků. Například některé postavy zůstaly záhadou... To, že měl příběh neskutečnou pointu, bylo v tomto případě opravdu málo...
Válečné továrny (2019) (seriál)
ŠKODA - velmi zajímavý díl. O této skutečnosti jsem neměl tušení... JADERNÉ ZBRANĚ - jak aktuální téma s aktuálními otázkami na konci...
Stavební katastrofy (2008) (seriál)
MOSTY - přijde mi, že točí stále totéž. Trochu změní název, jinak namixují... A tohle mi přišlo spíše chudší...
Epocha Concordu (2019) (TV film)
Concordy zkončily, pač byly drahé. Ale třeba zase někdy vzlétnou...