Recenze (160)
Utržený ze řetězu (2005)
Naprosto luxusní film, který porovnává cit a hudbu s agresí a bojem! Prostě pecka!!!
Malý Herkules (2009)
Když budou děti zlobit, pustíme jim Herkulesa 3D!
Box (2009)
Bezva snímek se skvělou pointou!
Kurz negativního myšlení (2006)
Hořký černý humor mě moc pobavil, pointa se mi také velice líbila (Aby člověk mohl fungovat, musí myslet i negativně) ... U této severské komedie člověk někdy neví, jestli je scéna vtipná, nebo trapná, ale tady mi to sedlo!
Machři (2010)
Velice povedena oddychova komedie...
Probuzení (2007)
Naprosto perfektní thriller!
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
DOKONALOST!
Vincent (1982)
Burtonuv dalsi masakr :)
Alenka v říši divů (2010)
Čekal jsem víc, ale špatné to nebylo... Na Burtona ale nic moc :)
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Burton + Depp? Co jiného než dokonalý film z tohoto spojení může vzniknout? PECKA!