Poslední recenze (175)
Sobík (2024) (seriál)
Překvapivě super poučný seriál. Tak skvěle zahrané a životem napsané, až to místy chce člověk vypnout a ulevit si od toho hnusu. Ponaučení je jasné, vážit si sebe sama a řešit primárně sebe a svůj život. Nenechat si to nabourat defektními jedinci a magory, kterých kolem nás chodí volně nespočet a mají potřebu hrát hry a ničit nebo komplikovat životy těch druhých, aby je stáhli do stejného srabu. A zaručeně se to netýká jen stalkingu, ale vztahů obecně. Bez ohledu na pohlaví, za což taky hvězda nahoru, protože to ukazuje realitu - u muž může být stalkován nebo sexuálně a jinak obtěžován ženou. Ps. pokud se toto někomu děje, okamžitě na policii. Sami nic nevyřešíte a nepřestane to, bude se to jen dál stupňovat.
Demolice (2015)
Nevím vlastně proč 4 hvězdy. Ale prostě mě to udrželo a bavilo celou dobu.
Kdo se směje teď (2023)
Super zábavná a akční komedie, která si tak trochu dělá srandu i z ruSSké nátury, což to ještě povyšuje. Pořád se něco děje a nenudíte se. Nerozumím proč to má pouze lehce přes 50 %, většina lidí jsou prostě diletanti hodnotící komedie nebo třeba i horory měřítkem oskarových dramat a mimožánrově porovnávají jablka s hruškami.