Recenze (359)
Agora (2009)
Už dlouho nepamatuji film, který by mě tak uchvátil, dostal do jiných dimenzí, totálně převálcoval. Přiznám se, že jsem řval jako želva a můj nízký tlak se se zvýšil natolik, že mě bolelo u srdce, ještě dlouho po skončení filmu. Nebudu filozofovat, udělali to jiní, zcela souhlasím s komentářem dzej dzejem, i s Tebou Janorybo - fyzickou bolest jsem u filmu ještě necítil, Agoro, resp.Hypatie, dostala jsi mě!
Jablko a jeho strom (1977) (TV film)
hehe, taková ta malalá televizní "mikrokomedie"... pobavil jsem se i místy upřímně zasmál, Sovák skvělej!
500 dní se Summer (2009)
Nečekal jsem žádné terno, spíš podprůměr. Vytáhl mě z nepříjemné nálady, nepříjemného odpoledne a dá se říci, že velmi rychle. Skvělé tempo, skvělá hudba, neotřelá filmařina, místy zcela neamerický film, místy velmi americký. Pohoda, jazz....a chci ho ještě párkrát vdechnout :-)
Oči války (2009)
Na mě film zapůsobil jako celek a většina scén a replik pro mě zůstane nezapomenutelných ! Velmi povedené, mělo to spád a díky Colinovi a kameře pořád na co koukat...
Můj život v ruinách (2009)
...pár vtipných scén mě opravdu rozesmálo :-D...milé, neuškodí...
Crazy Heart (2009)
Děj poměrně předvídatelný, o country zpěvákách jsou rozhodně lepší filmy, ale co tam předvedl Jeff Bridges se nedá popsat - ten fantastický herecký koncert se musí vidět a zažít!
82. Annual Academy Awards (2010) (pořad)
Pro mě skvostně prožitá noc - vtipné, decentní, zábavné a s rozdělením Oscarů jsem velmi spokojen !
Babička (1971) (TV film)
Tak tohle zpracování už žádné jiné nepřekoná a jen doufám, že se o to nikdo nebude pokoušet! Silně emotivní...
Ubohý pan Kufalt (1981) (TV film)
Pro mě zcela bez chybné, dokonalé!
Bellevue (1969) (TV film)
Fantastické!