Recenze (359)
Gardens of the Night (2008)
Výborný film, skvělé herecké výkony, jen bych poprosil MORIEN, at si zjistí, co je to pěstounská péče, jelikož v tomto filmu, se nevyskytují žádní pěstouni, natož pěstounská péče, nýbrž pedofilní únosci dětí !
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Tak po hodně dlouhé době film s výborným dabingem a hlavně bez otravně vlezlého hlasu Filipa Švarce! Když jsem přetrpěl prvních cca 30 minut trapného chování hlavního hrdiny, film gradoval až do závěrečných titulek. Takže velmi příjemný a vcelku svižně odsýpající film se super hláškami.
24 (2001)
Tak tu hrůzu jsem ani nemohl dokoukat a Seidlové bych nafackoval :-)))
Všichni opouštějí Brisbane (2007)
Docela nenápadný a sympaticky ukecaný snímeček o vztazích a odcházení. Příjemný oddycháč...
Holka z města (2009)
Klasicky ve všem předvídatelná romantická komedie s několika povedenými vtípky. (Východ z letiště, v koupelně bradavky, v zapadlém autě anténa...) Vzhledm k mé slabosti pro Renée dávám čtyři.
Jako voda na čokoládu (1992)
Tento film mě uchvátil a těším se, až se na něj znovu podívám!
Pláč sovy (2009)
Docela ucházející, ale nic objevného.
Odplata (2008)
Nečekal jsem vůbec nic, natož od rakouského filmu a ejhle! Film pomalého tempa, téměř bez hudby a místo krimithrilleru psychologické drama, které upoutá od prvních záběrů až po závěrečné skvělé titulky.
Mamka & taťka (2008)
...tak tomu říkám "kino otrlého diváka"....dvě scény naprostého humusu :-)
Muž je žena jako každá jiná (1998)
Český překlad "Muž je žena jako každá jiná" Motto: Aneb zahoďme předsudky, které nás svazují a smiřme se se skutečností!