Poslední recenze (397)
Smrt na Nilu (2022)
Paradoxne som videl túto poirotovku s Branaghom ako poslednú a celkom sa mi to páčilo, je to taká klasika v rámci žánru a dobre sa na to pozerá, rýchlo to odsýpa a s ľahkosťou sa dajú prepáčiť aj scenáristické nedostatky. Digi pyramídy a Níl síce bijú do očí, no vizuál nie je to čo ten film má ťahať, takže prižmúrené obe oči.
Návrh (2009)
Vo výsledku to nebolo také zlé, ale Sandra Bullock na to aká je skvelá herečka sa sem absolútne nehodila a jej výkon bol asi jej nevyhnutné minimum, až som mal dojem, že možno oľutovala, že sa na to dala. A keďže v tomto žánri je chémia medzi postavami a herecké výkony ťahúňom, v celosti to vôbec nehralo. Lokácia na Aljaške bola, že wtf.
Duna: Část druhá (2024)
Hoci to bolo po remeselnej stránke super spravené a z hľadiska vizuálu neviem aké úžasne epické (videné v IMAX), Duna je pre mňa nový overhyped Pán Prsteňov, ktorý ma ako nefanúšika žánru či knihy absolútne nenadchol a pri tej dĺžke som sám zo seba prekvapený, že som takmer tri hodiny v kine vydržal. Vilenueveho počiny mám fakt rád, no tieto sci-fi rozprávky ma vôbec nebavia, doslova že nula emócia. Sorry.