Poslední recenze (67)
X-Men: Apokalypsa (2016)
Jsem z toho tak trochu rozpačitá. Na jednu stranu je to lepší, jako spousta dalších akčních komiksovek, na druhou rozhodně nejslabší film nové trilogie. Už je toho tak nějak moc - mutantů, efektů, zápletek, motivací... prostě už to tříští pozornost i zážitek. A navíc, jak to nabírá na objemu a pompéznosti, začíná to jít hodně do kontrastu s předešlými díly. Nebo minimálně s První třídou. Možná je to záměr, nevím, na každý pád mě to furt baví. 3,5 (film) + 0,5 (má slbost pro X-Men)
Inspektor se vrací (2015) (TV film)
Moc se mi to líbilo. Moc. Původně jsem čekala něco na styl Poirota, což nenastalo, zklamaná ale rozhodně nejsem. Totiž, sice to není detektivka jak od Agathy, na druhou stranu tu ale pořád máme napětí při hledání odpovědí. Ale ve výsledku mi přišlo, že je tam nakonec nejdůležitější taková ta sociálně-kritická rovina. Jinak mělo to super obsazení (Miranda Richardson na klasika, ta ženská prostě hraje jenom mrchy), perfektní produkci (tak to fakt umí jen Britové) a hlavně, co mi připadá nejzásadnější, v rámci jednotlivých žánrů žádnej ultrazázrak, komplexně multižánrově to ale funguje perfektně.
Ať žije republika (1965)
Velký film o malém klukovi. Krásná kamera. Smutno.