Recenze (744)
Superbad (2007)
zdolána další hranice vulgárnosti a trapnosti, a přece nuda až na půdu...
Stalo se v Turíně (1963)
skvěle natočené sociální (ne kriminální !) drama...
Valčík pro milión (1960)
jednodušší už ten příběh být opravdu nemohl, ale docela milé...
Pokání (2007)
originálně vyprávěné, se skvělou hudbou a koncem, díky kterému na tento film ještě dlouho nezapomenu, pokud vůbec někdy...
V Bruggách (2008)
škoda Brugg pro film, nad kterým zaručeně zapláče i sebevíc okoralé srdce nejdrsnějšího nájemného vraha...
Speed Racer (2008)
svým způsobem (po technické stránce) skutečně přelomové, ale pro ty, kdo očekávají ve filmu také příběh, je tento velkým handicapem...
Zloději času (1981)
škoda, vizuálně zajímavé, ale chtělo to dát si větší práci s příběhem....
Volání divočiny (1972)
skoro jako by film někdo řádně prostříhal - chybí mi např. jak se Buck dostal do rukou Johna Thorntona...
Fort Apache (1948)
aneb jak idiot může stát nablýskanou legendou....
Melodie slávy (1960)
podobně jako v pozdějším snímku Nejlepší léta slečny... hodně rozporuplný hlavní hrdina a stejně tak rozporuplný můj osobní pohled na oba snímky...