Recenze (44)
Looney Tunes: Úžasná show (2011) (seriál)
Ano, nová doba si žádá novou animaci, ale nechápu proč to neudělali takhle http://www.youtube.com/watch?v=gsOEEzWLia8 tohle video už je skoro reál a je to boží. Taky mě to mrzí.
Bending the Rules (2012)
Dávám 5 hvězdiček jen kvůli Edgovi (Adam Copeland)
WWE: You Think You Know Me - The Story of Edge (2012)
Legend of Spear!! 4EVER!
Camp Fred (2012)
Nejtrapnější film ve kterým mohl John Cena hrát. I první dva díly jsou trapný.
Do hlubiny 2 (2009)
Hvězdička za Lauru Vandervoort
Avengers (2012)
Avangers. Co bych měl k tomu říct. Prostě skvělí. Hlavně ta scénka jak Hulk dává Lokimu na prdku :D
Robin Hood: Za Sherwoodským lesem (2009) (TV film)
Jedna hvězda za Ericu Durance, nic víc.
Young Justice (2010) (seriál)
konečně pořádný seriál od DC! 28.Dubna 2012 bude na programu Cartoon Network první animovaný film s názvem Young Justice Invasion. Ukázku najdete zde http://www.facebook.com/pages/Anim%C3%A1ci-Czech/151974751508023
Scooby-Doo! Upíří hudba (2011)
Nevíte někdo, kdy to bude v češtině??
Experiment kolonie (2009) (pořad)
Druhá série- poslední díl. Ten poslední záběr jak jsou na člunu mě fakt dostal ( Pohled na jejich budoucí domov, ale už bohužel zabraný :( ) Konec.