Recenze (107)
I Cesaroni (2006) (seriál)
1-4 série - 4*, 5* spíš tak 3*.... Bez Evy a Marca to není ono :/
Il bene e il male (2009) (seriál)
Napínavý, dobře zpracovaný seriál... Není na co si stěžovat, příjemně strávený čas...
Le mille e una notte: Aladino e Sherazade (2012) (TV film)
Nevím proč, ale nelíbilo... taková slátanina... Na to musí mít člověk tu správnou náladu...
La ragazza americana (2011) (TV film)
Já mám Giulia Berrutiho ráda, hraje slušně, ale když se to spojí s Vannesou + typický americký příběh (bohatsví,venkov,krasavec...) .... Lituji - to neee... To se radši podívejte na Rosamunde Pilcher,ale když ono je to na stejno..
Una sera d'ottobre (2009) (TV film)
Nebylo to tak špatné, ani bych tomu neříkala "telenovela" .... Je pravda, že díky konci to vyjde trošku "naprázdno"... ale ty 3* minimálně ...
Cinderella (2011) (TV film)
Není ta vyloženě "popelka" jak ji každý zná....ale název svým způsobem odpovídá .... I přesto, že Vanessu Hessler zrovna nemusím, tak celkový film je pěkný...
6 giorni sulla terra (2011)
Zajímalo mě jak bude vypadat takový italské mystery/scifi, ale holt tohle není nic pro mě, však zahrané je to pěkně...
Complici del silenzio (2009)
Velice zajímavý příběh o tom, čím vším si člověk musí projít a projde když se v určité době nepodřídí většině... Bohužel...
Puccini (2009) (TV film)
Mohli si dát trošku víc záležet... Pucciniho život byl "pestřejší"....
Odysseus (2013) (seriál)
Příběh se mi líbil,jen jsem se v některých částech přemáhala k zmáčknutí šipky doprava a popojetí o jednu část dál... Po shlédnutí celého seriálu mám z něj ale super dojem. 3*