Recenze (492)
Idol (2023) (seriál)
S Lily-Rose nikdy herecka nebude. Kozy a rit ukazovat moze, ale tam jej herectvo zacina aj konci. A The Weeknd potvrdil, ze ma nezaujima nielen jeho hudba, ale aj jeho pokus o herectvo. Strasne co tito dvaja predvadzali. Cele je to take ehm samoparodia.
On se bojí (2023)
Ari Aster opat tasil tazke zbrane. Tentokrat David Lynch kaliber.
Metallica: 72 Seasons - Global Premiere (2023)
Co tu hodnotit? Novy album, alebo tie uplne basic klipy? Songy su fajn, klasicka Metallica kde najdeme uderne veci, ale aj prepalene ako posledna pesnicka. Ale ako kino zazitok nic moc. Vo vacsine sa na platno ani nedalo pozerat, pretoze tie epilepticke veci.. no, ako to.. shit can happen.
Upír Nosferatu (1922)
Aj po vyse 100 rokoch od natocenia to ma stale neskutocnu atmosferu. Tieto neme klasiky maju co to do seba. Tu uz ide o hodnotu daneho filmu a o to, co do kinematografie priniesol.. i ked na tu dobu je technicka stranka naozaj obdivuhodna.
Zlatá devadesátá (2023) (seriál)
Upgrade po 20tich rokoch pre tu istu generaciu, ktora zrala 70s show. Rovnake prostredie, rovnaky humor, nova partia. Narozdiel od minulorocneho How I Met You Father, toto funguje na vybornu. 👌
Amsterdam (2022)
Presne typ filmu, ktory mal byt miniseria. Postava Chrisa Rocka ma srala cely cas.
Do morku kostí (2022)
American Honey meets Raw
American Horror Story - Kouřové signály (2022) (epizoda)
Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.
The Big Steppers Tour: Live from Paris (2022) (koncert)
Bol som na koncerte v Prahe a musim konstatovat, ze Kendrick je uplne inde nez vacsina hip-hopovych umelcov. Tato show je toho dokazom.
Trol (2022)
Nie zle, ani dobre. Taka kopirka vsetkeho co sme uz videli v inych filmoch. Ked Norskeho Trola, tak zostanem pri filme Trolljegeren z roku 2010. Ten ide po atmosfere nez po akcii. Zaciatok bol slubny, potom klasicky priemerny Netflix.. ale je to pozeratelne.