Recenze (29)
Zdivočelá země (1997) (seriál)
. ---- Zajimavost ---- V epizode 14 je blizky zaber na placici oci hornika, pachajiciho sebevrazdu dynamitem. ---> Ma nasazene tonovane kontaktni cocky... :)
Going Deep (2010) (pořad)
Ano, chápu, je asi potřeba mít v oblibě Kassemův specifický humor... Ale stejně si připadám jako kůl v plotě, když se řežu smíchy u každé epizody a netrpělivě čekám na další (ať už Going Deep nebo třeba California on...), zatímco ostatní nadávají jak stupidní je to pořad... :-/
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Luxusní film! Kašlete na realitu, kašlete na klišé, vychutnejte si nekončící akci a buďte na sebe hrdí, že jste několikrát po sobě přesně odhadli, jak to asi bude dál... :) Bylo to skoro tak akčně-sexy jako Pan a Paní Smithovi, což je moje srdcovka, takže tady není co řešit ;)
Muži v černém 3 (2012)
Nenadchne, ale ani neurazí...hlavní záporák a samotný děj byl sice takový bez většího nápadu, ale některé scény jsou skutečně povedené (Andy Warhoul, Will Smith a policejní hlídka...)
Winx Club (2004) (seriál)
Kompletní vymytí mozku za 3..2..1..
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
13% ?? ........ Proboha, lidi, to prece nema byt mysleno vazne... berte to jako komedii - ja se u kazdyho dilu totalne rezu smichy :)
V (2009) (seriál)
Tenhle seriál měl zatím nejlépe propracovanou myšlenku podrobení si lidstva "ufony". Takový netradiční pohled na věc, jako třeba v District 9... Věčná škoda, že ho stáhli tak brzo :-/
H+ (2011) (seriál)
Není to až tak netradiční námět, ale nabízí takovou zvláštní atmosféru... tak jsem zvědav, čeho se dočkáme :) P.s. Nic proti přítomnosti závěrečných titulků, ale opravdu musí být pokaždé uvedeni úplně všichni a zabrat tak 3,5 minuty z celkove tak 6-7mi minutove epizody? = Bylo by super to po vydani cele serie vzit, pekne ořezat a spojit, to by pak bylo pokoukání :)
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Tohle je prostě moje srdcovka, kdyby se v druhé polovině trošku ubralo na akčních scénách a nadlidských schopnostech, určitě by překročil 70% u většiny lidí :)